![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Leg eens uit.. kheb niet zoveel verstand van het vrouwelijk geslachtsdeel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Je vriend heeft dan een ontieglijk klein piemeltje of hij heeft ontieglijk grote stengels ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als je even goed nadenkt zul je tot de oplossing komen dat 2 vingers ongeveer even "dik" zijn dan een penis. Natuurlijk zijn die vingertjes (m.u.v. de vingers van de vriend van Vampira) niet zo lang als een penis, dus ik snap niet hoe jouw dat pijn ken doen ? X-Plain plz
||
Citaat:
![]() wil toch niet zeggen dat zijn penis ook klein is? Als ik t goed onthouden had, was-ie juist nogal.... gigantisch?
|
Mits ik goed opgewonden ben (lees: vochtig), en er voorzichtig 'opgerekt' wordt, lukt het met 4 vingers (duim kan er net niet bij). Maar eerlijk gezegd is er niks aan, heb het 1 keertje getest met vriendje, maar daar is het bij gebleven. Echt comfortabel is het niet... mijn schaambeen zit gewoon in de weg.
Laatst gewijzigd op 24-06-2003 om 09:46. |
![]() |
|
![]() |
Hij heeft gelukkig niet van die kolenschoppen, dus een om mee te beginnen, dan wens ik al snel twee, en soms drie, maar de ellende met vingers is dat ze niet goed gevormd zijn. Te hard, er zitten nagels aan, er zitten dikkere knokkels aan en ze kunnen eigenlijk niet diep genoeg met meer dan twee.
||
![]() |
Citaat:
Tuurlijk, tong op de clit en een vinger op je G-spot. Daar kan niks tegenop! En daarbij is het soms fijn om even geneukt te worden met zijn hand als de condooms op zijn en het niet veilig is...
||
Citaat:
al is beffen én daarbij gevingerd worden met 2 vingers (niet 1, want dat is saai) ook wel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus dan heeft je vriend een soort van E.T.-Vingers ?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
anaal vingeren geertje01 | 6 | 17-01-2017 03:20 | |
Seksualiteit |
Vraag: vingeren, wat kan ik nog meer doen? anoniemert | 141 | 15-01-2017 16:22 | |
Seksualiteit |
vraagje aan (ervaren) meisjes DriesDW | 5 | 23-11-2015 20:32 | |
Seksualiteit |
hoeveel vingers hoopvolmeisje | 5 | 21-01-2009 07:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
met hoeveel vingers sms jij? *girl*love*.... | 1 | 09-08-2004 15:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
met hoeveel vingers typ jij??? *girl*love*.... | 1 | 09-08-2004 15:45 |