Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- Donkerblauwe broek van Adidas, recht model, aansluitend
- Zwart hemdje, ook aanluitend met voorop een witte print Reebok - Zwarte sportsokken Puma - Zwarte aerobics-schoenen Nike - Haar in een los knotje/staartje - Geen make-up - Geen sieraden - Deodorant luchtje ![]() Net gesport, zo douchen :\ |
![]() |
|
![]() |
-bordeaux/zwarte flubber hippie pyjama achtige broek (witte uil)
-aubergine kleurig spaghettibanden topje (h&m) - zwart half-doorzichtig mouwloos shirtje met grijs geborduurd vredesteken-in-een-vreemde-taal-en-met-sterretjes (shanti) -blote voeten -oranje -sjaal- met -tekentjes-die-ik-nu-niet-aan-heb (witte uil) -ondergoed (h&m ,carrefour) -nat haar
|
Verwijderd
|
- Spijkerrokje tot boven de knie met heupband van rood jogging-achtige stof van Diesel
- Wit met donkergroen horizontaal gestreept truitje met boothals en kleine kapmouwtjes van H&M - Witte muiltjes van Adidas met drie donkergroene strepen aan de zijkanten - Haar losjes vastgezet met een elastiekje - Lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara - Zilveren horloge, zilveren ring |
![]() |
|
roze truitje: diesel
broek: replay, vanmorgen van Indian Rose...maar daar heb ik op geknoeid *slim* vesten: DKNY en replay....jah kheb et ijskoud schoenen: puma...en hele dikke sokken
Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 12:45. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Blauwe skateschoenen met oranje stiksel.
Witte sokken Blauwe wijde spijkerbroek van Overzeas (met wijd bedoel ik echt wijd en geen standaard skate broek) Roze/paars/wit geblokte blous Bordeaux rode boxer spike-armbanden (1 met drie rijen en 1 met twee rijen) een polsbandje met engelse vlag (niet dat ik fan van gb ben maar meer omdat ik het een mooie vlag en een mooi land vind) een klitteband armband met graffitytekst (merknaam) ... dat was het wel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Wit strak hemdje Livera
- Midden grijs getailleerd vrouwenpak met een vrij losse broek met persvouw van Mexx - Zwarte high-heels met een bandje om de enkel en een vrij puntige neus - Zilveren spang om m'n hals - Zilveren horloge - 2 verschillende kleuren grijze oogschaduw, zwarte mascara - Haar met een speld opgestoken met wat losse plukken die ik gekruld heb - Luchtje: Armani White Straks Diploma-uitreiking ![]() |
![]() |
|
M'n wit/beige achtige 3/4 ribbroek.
Een lichtblauw hemdje met roze en gele wolkjes en multicolor sterretjes. de oranje teenslippers van m'n moeder. grijze BH met roze bandjes grijs/groene onderbroek. een 8-ball portomonnee ketting.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wat heb je aan het vak nederlands | 1 | 01-10-2001 18:31 |