![]() |
|
Ga ajb naar de dokter als je twijfelt! Toen ik te horen kreeg dat ik chlamydia had, schrok ik me rot. Ik had dit totaal niet verwacht. Maar het is toch maar goed dat ik gegaan was! Ik was gegaan, omdat ik last begon te krijgen van steken ter hoogte van de eierstokken. Heel vaag. Maar genoeg reden om naar de arts te gaan.
Als je je dan ook nog bedenkt, dat ik 1 van de "gelukkige" 25% procent ben die uberhaupt symptomen heeft,... K heb net de antibiotica kuur afgerond. 1 maand wacht ik voor controle. Kijken of het helemaal weg is. En dan wil ik effe geen sex meer voor een aantal jaar...... ![]() Bah. De lol gaat er zo vanaf ![]() ![]() Gatara |
![]() |
|
Ik ben ook welles bij de dokter geweest voor SOA...
Ik kon een uitstrijkje laten maken bij hem.. maar dat leek me niet zo FIJN IDEE.. of ik kon urine opsturen en dat laatste heb ik dan maar gedaan .. en dan krijg je na 3 weken ofzow de uitslag.. IK ZOU gewoon ff naar de dokter gaan.. weet je het teminsten ZEKER !!!! grtz
||
Citaat:
Een kweek (dat is geen uitstrijkje... een uitstrijkje controleert op baarmoederhalskanker) is het beste. Ze gaan dan met een wattenstaafje naar binnen en halen wat slijm weg bij de baarmoedermond. Dat wordt dan gekweekt en getest. Het is wat akelig, maar te doen. Misschien dat je het liefst door een vrouwelijke arts geholpen wilt worden; dan moet je dat even laten weten aan je (mannelijke) huisarts. Gatara |
![]() |
||
Citaat:
Soms kunnen inderdaad een paar maanden er over heen zijn gegaan eer je wat merkt. Gatara |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Soa test of niet? harm-less | 3 | 02-11-2010 08:57 | |
Lichaam & Gezondheid |