![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Je hand om je snikkel alsof je je handvat van je fiets vasthoudt en dan naar boven en beneden bewegen....hangt van jou af hoe snel en hoe hard je lekker vind. Als er er probleme mee hebt kun je altijd eest nog op een komkommer (of worteltje) oefenen..
![]()
||
![]() |
Citaat:
Hij zal eerder in de categorie worteltje vallen dan komkommer...
||
Citaat:
maar: kwakkende eend zegt wel iets dat nuttig is voor jou en komop zeg, je komt er vanzelf wel achter tog? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet hoe het bij mij is begonnen maarja.....
Ik neem aan dat ie vaak genoeg stijf is (ik schat je 10+ in ![]() Je voelt vanzelf iets, gewoon doorgaan en je merkt het wel.... Hou trouwens wel iets bij de hand ![]() Er komt namelijk wel een bepaalde vloeistof uit op een gegeven moment.. |
![]() |
|
ok tip voor de beginnenden wissel je armen af ik heb 1 arm die veel gespierder is dan de ander
![]()
||
Citaat:
ontopic: --> antwoord al 10x gegeven...
||
Citaat:
ontopic: pak hem beet, en ga op en neer, wel beetje erin knijpen anders voel je nix
||
Citaat:
||
Citaat:
Ga nu maar lekker verder met sjorren.... De rotte-kies methode werkt ook Touwtje aan de deur, touwtje aan je lul, enfin.... je snapt em wel?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
wel vingeren, maar niet aftrekken *marinn* | 61 | 19-07-2003 00:32 | |
Seksualiteit |
weetjes over aftrekken meastrecks | 12 | 07-04-2003 23:58 | |
Seksualiteit |
aftrekken...? DuShI*PuSsY | 20 | 14-02-2003 13:21 | |
Seksualiteit |
mijn vriend vind pijpen veel lekkerder dan aftrekken **~yvie~** | 12 | 20-11-2002 12:54 | |
Seksualiteit |
Meer meisjes die aftrekken niet leuk vinden? Verwijderd | 32 | 26-09-2002 20:57 | |
Seksualiteit |
aftrekken nac-breda-no-1 | 19 | 06-02-2002 23:06 |