Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2003, 15:52
Verwijderd
De downtime begint weer lekker een enorme stempel te drukken op 't spel zeg. Godverdomme.

Vorige downtime ook al; al je defensespells zijn uitgewerkt en je bent een fucking sitting duck. Nu komt daar ook nog eens bij dat ik voor de downtime vermin & drought gecast kreeg, op -5K bushels/day zat, geen stealthrate meer over had en ook geen enkele bushel.

Ik moest 't doen met FL en 10K van iemand die online was. Mijn strat gaat uit van once in a while een vette granary robben, dus ik ben nu fijn aan het starven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2003, 18:34
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ik word er enigszins moe van... Hoe lang is het nou alweer down zeg?
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 19:37
dystopia
dystopia is offline
DDoS attack waarschijnlijk.

January 7th, YR12
We have declared Mythical Mayhem (xx:xx) to be a Hostile Kingdom!


January 7th, YR12
Our dragon has set flight to ravage Mythical Mayhem (xx:xx)!


January 7th, YR12
Our kingdom has begun a dragon project targetted at Mythical Mayhem (xx:xx).

En daarna 12 attacks ofzo 0 retals in 3 uur.. Dat is wel gaaf natuurlijk ze grabden ons steeds... nu is het payback time.. 1 prov van 350K NW is al dood
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 17:35
dystopia
dystopia is offline
End Of Age nadert.... ik schat nog een dikke week en het is over. Hopelijk zijn die DDoS aanvallen dan ook over. Wat gaan jullie voor race/pers nemen zoals het er nu naar uit ziet?

ik als attacker heb nu 2 bloodlust/hoge aanval elite ages achter de rug. Hoge aanval elites hebben het voordeel dat je inkomen vooruit gaat. Je attackt veel, wint veel, maar verliest tegen een redelijke vijand ook heel wat.

Wat dat betreft is human/faery/elf een totaal andere speelwijze. Dus die mogelijkheid houdt ik zeker open want nu wil ik weer 'ns wat anders. En eigelijk heb ik wel zin in halfling/elf/faery T/M A/T of A/M met altijd de mogelijkheid om te switchen naar een bepaalde speelwijze; dat gaat lastig met avian/orc.

Ook maar ff de changes en kd .plan afwachten.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 19:34
barkrukkie
barkrukkie is offline
kga Elf Rogue proberen (als er geen drastische veranderingen komen)
__________________
[spAm]
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 23:02
waaromniet?
waaromniet? is offline
Men schijnt mij als monarch te willen, dan word het halfling of faery rogue. ZO niet, Orc Shepherd (tenzij er natuurlijk bijzondere veranderingen zijn).
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 23:03
waaromniet?
waaromniet? is offline
En ik moet nog ff de frustratie kwijt dat ik op genesis van 3k acres baron, naar 1500 acres peasant ben gegaan, doordat m'n (voormalige) king een hostile heel lang liet staan (en ondertussen gepeaceblocked, daar gaat m'n honor), en vervolgens toch met dat kingdom dat 1M groter in networth was ging warren, terwijl wij nog maar 3 actieve spelers hadden op dat moment, way to go.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 23:04
waaromniet?
waaromniet? is offline
En ik wil verdomme meer dan 2k peasants bij 1.5k acres, en ik wil ook wel weer eens boven unhappy zitten
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 17:42
waaromniet?
waaromniet? is offline
M'n strat op utopiatemple doet het goed, helemaal bovenaan (edit: tot 2 nerds zonder commentaar een 1 gaven)

Als iemand wil lezen, en/of commentaar geven:

http://www.utopiatemple.com/strategies.php?id=5933
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better

Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 01:21.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 08:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ik ben t ook weer eens aan t spelen, heb sinds ene week een account overgenomen van iemand die op vakantie is
t gaat opzich wel lekker, ben aantal plaatsen gestegen en sta nu in de top 25 van de Dwarfs
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 14:48
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 25-06-2003 @ 18:42:
M'n strat op utopiatemple doet het goed, helemaal bovenaan (edit: tot 2 nerds zonder commentaar een 1 gaven)
Hoe weet je dat dat mensen zijn die volgens jou onder de groep 'nerd' vallen?

!!! zondagochtend om 6:04 of 7:04 is de age afgelopen....
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 15:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
dystopia schreef op 27-06-2003 @ 15:48:
Hoe weet je dat dat mensen zijn die volgens jou onder de groep 'nerd' vallen?

!!! zondagochtend om 6:04 of 7:04 is de age afgelopen....
das niet echt lang meer, dan moet ik me nog haasten om in de top 15 drwafs te komen.....
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 17:02
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
WolterB schreef op 27-06-2003 @ 16:20:
das niet echt lang meer, dan moet ik me nog haasten om in de top 15 drwafs te komen.....
Gewoon suiciden 5 minuten voor het einde

Zoals ik hier deed
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 18:51
waaromniet?
waaromniet? is offline
Wat vinden jullie van de tot nu toe voorgestelde changes? Maakt het weer wat ingewikkelder, hoewel het als Faery/Rogue wat ik wil worden niet ongunstig is
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 20:58
dystopia
dystopia is offline
Zoals het er nu uitziet: Explorers en T/M's gaan het worden. Vooral thieves.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 21:38
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
als ik terug ben van vakantie doe ik ook wel weer eens mee.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 22:00
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
dystopia schreef op 28-06-2003 @ 21:58:
Zoals het er nu uitziet: Explorers en T/M's gaan het worden. Vooral thieves.
Als warring kingdom kan je alleen geen kingdom vol t/m's hebben (anders trouwens ook niet)...
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 08:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
dystopia schreef op 27-06-2003 @ 18:02:
Gewoon suiciden 5 minuten voor het einde

Zoals ik hier deed
das een beetje zonder vind ik
k heb met moeite het de privcine in één week tijd van 600k naar 690k gebracht en ik zal er alles aan doen om de 700k nog te gaan halen aangezien t nog niet afgelopen is
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 08:31
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 28-06-2003 @ 23:00:
Als warring kingdom kan je alleen geen kingdom vol t/m's hebben (anders trouwens ook niet)...
Vroeger wel. De potentie voor zo'n T/M KD is nu iig omhoog gegaan. Attacking is gewoon veel minder goed geworden deze age. Maagoed ik heb ff een nieuw topic aangemaakt.

WolterB: hangt er vanaf waar je voor gaat heh. Blijkbaar is jouw NW goed. Ik ga nooit voor NW of acres. Eigelijk alleen voor fun (dus niet erg serieus) en honor.

Ik heb 1 minuut voor het afliep hard gesuicide samen met een KDmate. Wij eindigen altijd met een end of age war. Hij heeft met war spoils er meer akkers uit kunnen slepen (hij had er 2655 voor grab) en ik had met 1906 honor net geen plaatsje in top100 avians. 1955 was 100ste plaats.

Dus toen gesuicide... hij eerst, daarna ik:

Citaat:
May 1st, YR13
Your forces arrive at Gandhis Wife (26:19), and battle begins quickly...

A tough battle took place, but we have managed a victory!
Your army has taken 245 new acres! 61 buildings survived and can be refitted to fit our needs. Taking full control of your new land will take 9 days. Your new land will be available on May 10th, YR13. 917 peasants also settled on your new lands.


We lost 1001 Soldiers, 128 Harpies, and 114 Drakes in this battle. 178 of our Harpies have been trained into Drakes. Our forces will be again available on May 10th, YR13.
We killed about 610 enemy troops. We also imprisoned 556 additional troops in our Dungeons.


HAHAHAHAAH i'm BAROM!!!!

- The Humble Baron Whahahahahaaaargh

May 1st, YR13
Your forces arrive at Gandhis Wife (26:19), and battle begins quickly...

A tough battle took place, but we have managed a victory!
Your army has taken 181 new acres! 16 buildings survived and can be refitted to fit our needs. Taking full control of your new land will take 13 days. Your new land will be available on May 14th, YR13. 1162 peasants also settled on your new lands.

We lost 306 Soldiers, 750 Swordsmen, 99 Beastmasters, and 1364 War Horses in this battle. 221 of our Swordsmen have been trained into Beastmasters. Our forces will be again available on May 14th, YR13.
We killed about 1230 enemy troops.



- Lord Spyrex the Sorcerer

May 1st, YR13
nice rab
i see you're lord



Current Honor
2524

- The Humble Baron Whahahahahaaaargh
In omgekeerde volgorde. Ik wist niet dat die gast zoveel honor had. Het was hun koning. Hopelijk telt het mee want de datum stond al op 1 may.... was wel gaaf, z'n ICQ crashde dus wij op dat forum spammen 15000 sols van de 26000 def specs gereleased en agression/bl/fanta aan

Hall of honors staat nog niet online: http://games.swirve.com/utopia/honors
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 08:36
Verwijderd
Deze age twee keer van viscount naar lord gegaan, stomme bottomfeeders

Orcs worden nu lekker slap
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 11:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
WolterB schreef op 29-06-2003 @ 09:17:
das een beetje zonder vind ik
k heb met moeite het de privcine in één week tijd van 600k naar 690k gebracht en ik zal er alles aan doen om de 700k nog te gaan halen aangezien t nog niet afgelopen is
kom er net achter dat ze op genesis nog doorgaan, dat krijg je als je een account tijdelijk beheert

gelukkig kan ik nu lekker doorgroeien
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat staat er onder je control+v?
fractuur
499 06-04-2004 15:22
Games Utopia: Age of Wonders
dystopia
51 10-09-2003 14:17
Games Utopia: an Era of Hope
dystopia
241 24-03-2003 20:54
De Kantine Wanneer ben je wel of geen newbee meer??
~De Hypospriet~
57 10-11-2002 10:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.