Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je steeds met hem zoent als jullie bij elkaar zijn, kan ik me best enigszins voorstellen dat hij vindt dat jullie wat hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
M1st@ke quote:
Vandaag sprak ik S weer en hij zweerde me dat hij A tegen kwam en hij vroeg aan S ken je F en hij zei zo van nee.. enne toen zei ie oow de zus van D en toen zei ie van ja, en toen zei S waar ga je bij haar doen en toen zei A van ja ze is mijn vriendin.. lol, hier moet ek toch ff mijn best voor doen om dat te begrijpen effe kijken wat ik hier van kan maken.. Vandaag sprak ik Stefan weer en hij zweerde me dat hij Anton tegen kwam en hij vroeg aan Stefan ken je Faith en hij zei zo van nee.. enne toen zei ie oow de zus van Dian en toen zei ie van ja, en toen zei Stefan wat ga je bij haar doen en toen zei Anton van ja ze is mijn vriendin.. Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 21:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Leonoor quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Zeg hem dat en zien niet meer met hem. Want idd, als jullie steeds zoenen ed, vind je het dan gek dat hij denkt dat er meer is? Dan kun je zeggen wat je wilt, je gedrag vertelt wat anders. Wees eerlijk en duidelijk, jongens hebben wat dat betreft vaak ook een bord voor hun kop. Hoewel jij hem daar nu ook wel aanleiding toe geeft (sorry). -------------------------------------------------------------------------------- I get your point.. ik ga ook niet meer met hem afspreken.. hij heeft een cd van mij en ik zei hou het maar zodat ik hem niet hoef te zien.. Maar ik gaf dus duidelijk aan dat er niet meer is en dus niet meer kan komen en hij heeft heus geen iq van een banaan dat ie dus niet vat wat ik zeg |
![]() |
|
![]() |
heb hem net gesproken op msn.. en ik zal een stukje voor jullie kopieren gng als volgt:
hij is black tiger with brown eyes ik ben dus ben lekker over... black tiger with brown eyes zegt: ei fay voor dat je naar cur gaat wil ik je nog 1 x in mijn armen hebben ok ----->>>Ben Lekker Over <<<----- zegt: why black tiger with brown eyes zegt: omdat ik je nog leuk vindt weet je nog ----->>>Ben Lekker Over <<<----- zegt: wat leuk.. we zijn toch alleen maar vrienden? ----->>>Ben Lekker Over <<<----- zegt: die vinden mekaar niet leuk ----->>>Ben Lekker Over <<<----- zegt: althans niet op die manier ----->>>Ben Lekker Over <<<----- zegt: mn oor suist.. iemand lult over mij ----->>>Ben Lekker Over <<<----- zegt: zeker geen leven black tiger with brown eyes zegt: luister fay gun je me die laatste daadt ? ----->>>Ben Lekker Over <<<----- zegt: zodat je later weer gaat lullen dat we wat hebben black tiger with brown eyes zegt: kijk il wil je fay black tiger with brown eyes zegt: dat ehb ik soveel xeren gezegd Zo zien jullie dus dat hij niet helemaal 100% is... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Geweldige sfeermaker die AtHell
![]() @one*girl; Gewoon niet meer met die jongen zoenen want als je dat blijft doen geef je hem het gevoel dat je meer zou willen.. Kan me dus wel enigzins voorstellen dat hij denkt dat jullie wat hadden, maar vervelend dat hij dat na een paar keer nog niet snapt.. maarja. Ik zou gewoon een tijdje niet meer met hem afspreken ofzo en ook niet meer dat zoenen, als je niks met hem wilt. Met gewone vrienden zoen je namelijk ook niet.. (tenminste niet zomaar lijkt mij)
|
![]() |
Ik weet dat ik hem geen aanleiding moet geven of whatever en dat probeer ik ook niet te doen.. ik ga ook niet meer met hem afspreken, ik zou hem als gewone vriend willen maar als ie zo blijft doen denk ik dat dit dus geen kans heeft ( voor vriendschap) ik ga over 2 weken 1 maand weg en hopelijk vergeet ie dit alles.. voor de mensen die serieus reageren thanks en voor degene die niks beters te doen hebben GET A LIFE!!!!!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ie het nl aan mij vraagt zeg ik gewoon eerlijk tegen hem we zijn alleen maar vrienden en ik wil niks meer en niks minder om het simpele feit dat je een player bent, ik loop hem nl geen valse hoop ofzo te geven.. lees die msn gesprek maar.. k*t situatie |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin liegt - Vertrouwen weg..? P-tje | 31 | 19-09-2009 14:32 | |
Liefde & Relatie |
Wat te doen? Jochemska | 60 | 08-11-2007 13:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti amerikaans... iceball | 452 | 02-02-2006 17:21 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan je een player versieren Vissertje | 76 | 11-06-2004 18:29 | |
Liefde & Relatie |
Lang verhaal, maar I NEED HELP! zeekoe | 10 | 21-10-2003 09:05 | |
Liefde & Relatie |
Voor degenen die zin hebben om het te begrijpen Verwijderd | 6 | 24-07-2002 20:25 |