Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2003, 23:35
one*girl
one*girl is offline
En tijdje geleden ( 25 maart) had ik met een gozer afgesproken waar ik 5 a 6 maanden mee chatte... en toen ie me dus zag enzo vroeg ie mij gelijk al verkering maar ik weet (althans heb een vermoeden) dat ie een player is.. d' ris nl een wijf zwanger van hem, maar hij beweerd dus dat hij verleid was door haar en dit gebeurt was voordat we mekaar zagen enzo..

Hij is nu in totaal 5 keer bij me langs geweest waaronder 1 keer naar de bios, waar we dus verder gingen dan zoenen ( geen seks ) enne hij was afgelopen Donderdag en Zondag nog hier.. en Vrijdag sprak ik een vriend van m'n buurjongen en hij noemde me opeens vriendin van A, ik zei dus dat ik niks met hem had.. liet het verder ook zo want ik moest de trein gaan halen...

Vandaag sprak ik S weer en hij zweerde me dat hij A tegen kwam en hij vroeg aan S ken je F en hij zei zo van nee.. enne toen zei ie oow de zus van D en toen zei ie van ja, en toen zei S wat ga je bij haar doen? en toen zei A van ja ze is mijn vriendin..

Ik geloofde echt niet wat ik dus hoorde.. A loopt dus nu te beweren dat we wat met mekaar hebben.. het is wel zo dat we gezoend hebben met mekaar ( al de 5 keren dat we mekaar hadden gezien, ) zelfs wat meer ( geen seks) maar ik had nog laats een gesprek met hem ( 2 dagen geleden) en ik gaf dus duidelijk aan dat we alleen maar vrienden zijn, en toen werd ie dus para op mij...

Mijn vraag is dus nl hoe kan ik hem duidelijk maken dat we alleen maar vrienden zijn en niks meer dan dat.. volgens mij dring ik nl echt niet tot hem door.. het is inderdaad zo dat ik een zwak voor hem hebt en telkens met hem gaat zoenen als ik hem zie, maar ik wil verder niks met hem omdat hij een player is...

Hoop dat jullie het kunnen volgen...

Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 23:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2003, 23:51
M1st@ke
M1st@ke is offline
Citaat:
one*girl schreef op 26-06-2003 @ 00:35:

Vandaag sprak ik S weer en hij zweerde me dat hij A tegen kwam en hij vroeg aan S ken je F en hij zei zo van nee.. enne toen zei ie oow de zus van D en toen zei ie van ja, en toen zei S waar ga je bij haar doen en toen zei A van ja ze is mijn vriendin..

lol, hier moet ek toch ff mijn best voor doen om dat te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 00:37
innersmile
innersmile is offline
jah ik ook! je kon ze beter jan, klaas en piet en katrijn noemen.
of kwik kwek kwak en kwuk
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 00:48
innersmile
innersmile is offline
nieuw soap-drama...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 06:34
Jordi
Jordi is offline
Citaat:

Mijn vraag is dus nl hoe kan ik hem duidelijk maken dat we alleen maar vrienden zijn en niks meer dan dat.. volgens mij dring ik nl echt niet tot hem door..
Misschien niet meer met hem zoenen? Of doe je dat met al je vrienden?
Als je steeds met hem zoent als jullie bij elkaar zijn, kan ik me best enigszins voorstellen dat hij vindt dat jullie wat hebben.
Oud 26-06-2003, 06:40
Verwijderd
Citaat:
maar ik wil verder niks met hem omdat hij een player is...
Zeg hem dat en zien niet meer met hem. Want idd, als jullie steeds zoenen ed, vind je het dan gek dat hij denkt dat er meer is? Dan kun je zeggen wat je wilt, je gedrag vertelt wat anders. Wees eerlijk en duidelijk, jongens hebben wat dat betreft vaak ook een bord voor hun kop. Hoewel jij hem daar nu ook wel aanleiding toe geeft (sorry).
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 21:03
one*girl
one*girl is offline
M1st@ke quote:

Vandaag sprak ik S weer en hij zweerde me dat hij A tegen kwam en hij vroeg aan S ken je F en hij zei zo van nee.. enne toen zei ie oow de zus van D en toen zei ie van ja, en toen zei S waar ga je bij haar doen en toen zei A van ja ze is mijn vriendin..

effe kijken wat ik hier van kan maken..

Vandaag sprak ik Stefan weer en hij zweerde me dat hij Anton tegen kwam en hij vroeg aan Stefan ken je Faith en hij zei zo van nee.. enne toen zei ie oow de zus van Dian en toen zei ie van ja, en toen zei Stefan wat ga je bij haar doen en toen zei Anton van ja ze is mijn vriendin..

Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 21:06.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 21:05
M1st@ke
M1st@ke is offline
Citaat:
one*girl schreef op 26-06-2003 @ 22:03:
M1st@ke quote:

effe kijken wat ik hier van kan maken..

Vandaag sprak ik Stefan weer en hij zweerde me dat hij Anton tegen kwam en hij vroeg aan Stefan ken je Faith en hij zei zo van nee.. enne toen zei ie oow de zus van Dian en toen zei ie van ja, en toen zei Stefan waar ga je bij haar doen en toen zei Anton van ja ze is mijn vriendin..
Yep veel beter
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 21:12
one*girl
one*girl is offline
Leonoor quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Zeg hem dat en zien niet meer met hem. Want idd, als jullie steeds zoenen ed, vind je het dan gek dat hij denkt dat er meer is? Dan kun je zeggen wat je wilt, je gedrag vertelt wat anders. Wees eerlijk en duidelijk, jongens hebben wat dat betreft vaak ook een bord voor hun kop. Hoewel jij hem daar nu ook wel aanleiding toe geeft (sorry).
--------------------------------------------------------------------------------

I get your point.. ik ga ook niet meer met hem afspreken.. hij heeft een cd van mij en ik zei hou het maar zodat ik hem niet hoef te zien.. Maar ik gaf dus duidelijk aan dat er niet meer is en dus niet meer kan komen en hij heeft heus geen iq van een banaan dat ie dus niet vat wat ik zeg
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 00:37
one*girl
one*girl is offline
heb hem net gesproken op msn.. en ik zal een stukje voor jullie kopieren gng als volgt:

hij is black tiger with brown eyes
ik ben dus ben lekker over...

black tiger with brown eyes zegt:
ei fay voor dat je naar cur gaat wil ik je nog 1 x in mijn armen hebben ok
----->>>Ben Lekker Over <<<----- zegt:
why
omdat ik je nog leuk vindt weet je nog
wat leuk.. we zijn toch alleen maar vrienden?
die vinden mekaar niet leuk
althans niet op die manier
mn oor suist.. iemand lult over mij
zeker geen leven
luister fay gun je me die laatste daadt ?
zodat je later weer gaat lullen dat we wat hebben
kijk il wil je fay
dat ehb ik soveel xeren gezegd

Zo zien jullie dus dat hij niet helemaal 100% is...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 15:05
Maddan
Maddan is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-06-2003 @ 07:40:
Oud 29-06-2003, 17:17
PardonMe
PardonMe is offline
Geweldige sfeermaker die AtHell

@one*girl;

Gewoon niet meer met die jongen zoenen want als je dat blijft doen geef je hem het gevoel dat je meer zou willen.. Kan me dus wel enigzins voorstellen dat hij denkt dat jullie wat hadden, maar vervelend dat hij dat na een paar keer nog niet snapt.. maarja.

Ik zou gewoon een tijdje niet meer met hem afspreken ofzo en ook niet meer dat zoenen, als je niks met hem wilt.
Met gewone vrienden zoen je namelijk ook niet.. (tenminste niet zomaar lijkt mij)
Oud 29-06-2003, 20:12
psychobunny
psychobunny is offline
ik heb mn best gedaan,maar sorry,ik snap er nog geen reet van
maar als het is zoals ik denk dat het is... zegt hem gewoon dat je hem niet wilt en dat jullie geen koppel zijn
Oud 29-06-2003, 21:57
one*girl
one*girl is offline
Ik weet dat ik hem geen aanleiding moet geven of whatever en dat probeer ik ook niet te doen.. ik ga ook niet meer met hem afspreken, ik zou hem als gewone vriend willen maar als ie zo blijft doen denk ik dat dit dus geen kans heeft ( voor vriendschap) ik ga over 2 weken 1 maand weg en hopelijk vergeet ie dit alles.. voor de mensen die serieus reageren thanks en voor degene die niks beters te doen hebben GET A LIFE!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 11:52
Allure
hmmm volgesn mij is dit verhaal even verwarrend als de situatie... (?)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 12:49
kefin
kefin is offline
wow ik was in wiskunde al niet de beste, maar begrijpend lezen wordt nu ook helemaal veranderd .

ff pen en papier pakken en dan lijntjes tekenen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 10:37
one*girl
one*girl is offline
Wat is hier nou zo moeilijk aan
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 16:44
Allure
okee ik snap het verhaal nu eindelijk... Maaarre, als je 5 x met een jongen zoent en zelfs meer doet, kan je denk ik toch wel de reactie van hem verwachten dat hij je jouw vriedin noemt... Is dit zo raar????
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 17:10
AngelLena
AngelLena is offline
Klopt. Is dan niet zo vreemd meer nee...
Oud 01-07-2003, 23:33
one*girl
one*girl is offline
Citaat:
Allure okee ik snap het verhaal nu eindelijk... Maaarre, als je 5 x met een jongen zoent en zelfs meer doet, kan je denk ik toch wel de reactie van hem verwachten dat hij je jouw vriedin noemt... Is dit zo raar????
Ik begrijp ook wel waar je vandaan komt en de rest ook wel.. maar ik bedoel als er sprake van een relatie is moeten toch beiden partijen weten dat ze in een relatie zitten of niet soms? je gaat toch niet zomaar zeggen van ik heb met die en met die alleen maar omdat je enkele keren hebt gezoend??

Als ie het nl aan mij vraagt zeg ik gewoon eerlijk tegen hem we zijn alleen maar vrienden en ik wil niks meer en niks minder om het simpele feit dat je een player bent, ik loop hem nl geen valse hoop ofzo te geven.. lees die msn gesprek maar.. k*t situatie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten