![]() |
|
![]() Klotejoch heeft geen foto's zonder shirt, maar hij heeft gewoon precies genoeg spieren... en aders die je soms kan zien op armen zijn ![]()
|
Spieren helemaal in! Als het er maar niet TE veel zijn. Mijn vriend heeft geweldig gevormde armen...Niet te veel niet te weinig, borstkas en benen ook helemaal super...
Hoeft echt geen blokjes op z'n buik te hebben of biceps die 20 cm de lucht in steken, maar een beetje normale bespiering en geen gratenpakhuis is toch wel erg lekker...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij bent nu -mooi- gespierd. Het ziet mooi -vol- uit zeg maar. Maar je moet niet breder worden hoor.. hoe je nu bent is gewoon perfect. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij heeft mooie spieren, ja, maar wel akelig dunne schoudertjes. Het is dat het verder zo'n mooi ventje is (die handen!..) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() uhm fotows? maar ik fitness niet.. zucht ok.. ![]() ![]() ![]() ow ja, ik ben ook bijna 2 meter dus het is lastig om hele grote dikke spieren te krijgen met zulke lange armen.. och, boeiend eigenlijk, ga ooit wel fitnessen ofzo (mocht de uitslag van deze post zijn dat spieren "in" zijn hehe)
Laatst gewijzigd op 29-06-2003 om 18:59. |
![]() |
|||||
Citaat:
Als je even vanuit het oerperpectief ( of what ever ) kijkt en de vrouw een zo goed mogelijke partner zoeken voor voortplanting en bescherming, lijkt me dus vrij logisch dat dat gespierd is. Misschien daarom dus ook dan mannen spieren trainen om zo gunstig bij het andere geslacht te liggen ( wat ongetwijfeld voor 95% ook zo is ). Citaat:
Citaat:
Citaat:
Om zelf nog wat toe te voegen.. ik heb echt een hekel aan al die dikke gozers op de sportschool die heel veel gewicht drukken, maar ondertussen zowat het zelfde gewicht kunnen drukken met hun bierbuik. TRAIN EERST JE VET ERAF En ik durf ook eindelijk foto's te posten hoor.. Ik train 2-3 keer in de week 2 uur. Redelijk veel cardio en veel kracht training. 1x in de week Coopertest en 1x uur Spinning ( zwaar! ) Foto's zijn van 3/4 jaar terug, en ondertussen ben ik door tijdgebrek ( school en werk ) iets terug gevallen. ietsepietsie Wil zelf nog dat laagje vet van me buik af zodat het sic pack word en meer borstspieren.. rest is wel goed ( zeker voor mijn leeftijd ) ![]() ![]() ( en jah, sta liever niet met foto's van me hoofd en met zulk soort posses op internet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Anabolen zijn ontzettend slecht voor je gezondheid, vandaar. De wereldkampioene bodybuilding komt trouwens uit Nederland.
|
![]() |
Geen spieren vind ik niet mooi, maar serieus gaan fitnessen om spieren te ontwikkelen lijkt me niet nodig. Mannen mogen best een beetje gespierd zijn. Zou ook mooi zijn als vrouwen dat waren (soms zien ze er echt een beetje slap uit), maar dat gebeurd helaas niet zoveel. Kortom spieren zijn een beetje zichtbaar, niet te opvallend, gewoon stevig uiterlijk.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
jakjakjak, ik vind gespierd bij mannen al niet mooi, en bij vrouwen al helemaal niet..Ik heb het nu niet over super slank ofzo wat ik wel mooi vind, maar alles is beter dan van die gespierde patserige personages die dan ook nog eens tatoo's en die shit nemen om extra op te vallen enz...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alleen bij een heel lange vent die veel 'stoere tattoos' heeft (dwz geen indianen en pin-ups) en dan spieren; dat vind ik er soms nog best overkomen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
een meisje mag van mij best sportief zijn maar absoluut niet teveel spieren hebben....en beetje vet kan geen kwaad ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*denkt* Edit na 30 minuten zoeken ![]() ![]() Zo, nu lig ik tenminste niet meer wakker als ik zo naar bed ga... Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 02:42. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik val best op jongens met spieren. maar niet TE veel, want dat vind ik altijd zo ranzig.. ik hou ook niet van die bodybuilders of strippers. yak!! Beetje spieren mag best.
Voor vrouwen vind ik teveel spieren ook niks, een strak buikje vind ik wel mooi. Zoals die van Britney Spears. Maar veel spieren vind ik niet mooi bij een vrouw. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Geef niet op Columbia | 3 | 06-10-2008 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |