Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2003, 14:49
Comando Michiel
Comando Michiel is offline
Citaat:
N00dles schreef op 27-06-2003 @ 00:37:
Gelukkig maar dat ik niet bij je in de smaak val ...Maar sinds wanneer staat er een foto in mn profiel?
er staan foto's ergens met een nokia telefoon gemaakt ergens bij info en de enigtse die hier gay is ben jij

Citaat:
N00dles schreef op 27-06-2003 @ 00:37:
Heer N00dles, wat een mooie titel, dank je
blijkbaar snap je onze humor toch niet wat ik al eerder zei.
Oud 27-06-2003, 19:40
AtHell
AtHell is offline
Een beetje uitgemolken humor maar verder wel ok.
Oud 29-06-2003, 07:45
Verwijderd
Ik word evenniet helemaal goed als ik hierop reacties lees als 'geniaal getekend' O_o

My gawd, ikweet dat ie nogmaar 17 is maar evengoed.. Hoe dan ook, nu opbouwend: Gebruik inkt om de lijnen over te trekken ne gum die potloodlijnen weg. Schets paginas eerst helemaal uit (maak net als grafisch vormgevers een plan voor hoe je wilt dat de uiteindelijke pagina eruit gaat zien) voor je gaat tekenen. Oefen op leteren (afkijken van suske en wiske, je mag langer over je tekst dan over je plaatje doen). Mischien als belangrijkste: probeer een eigen stijl te ontwikkelen, schets net zolang in schoolboeken,schriftenentc tot je een figuurtjr of tekenwijze hebt bedacht die nooit iemand heeft gezien zoadat je je naam in principe niet onder je tekeningenhoeft te zetten om mensen te laten weten dat het jouw werk is. Laatste tip: Heeeeeeel veel afkijken van hoe betaalde striptekenaars het doen. Koop een Myx en ga s fijn alle figuurtjes erin natekenen. Succes
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 13:27
Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
SouthPoleRaider schreef op 29-06-2003 @ 08:45:
Ik word evenniet helemaal goed als ik hierop reacties lees als 'geniaal getekend' O_o

My gawd, ikweet dat ie nogmaar 17 is maar evengoed.. Hoe dan ook, nu opbouwend: Gebruik inkt om de lijnen over te trekken ne gum die potloodlijnen weg. Schets paginas eerst helemaal uit (maak net als grafisch vormgevers een plan voor hoe je wilt dat de uiteindelijke pagina eruit gaat zien) voor je gaat tekenen. Oefen op leteren (afkijken van suske en wiske, je mag langer over je tekst dan over je plaatje doen). Mischien als belangrijkste: probeer een eigen stijl te ontwikkelen, schets net zolang in schoolboeken,schriftenentc tot je een figuurtjr of tekenwijze hebt bedacht die nooit iemand heeft gezien zoadat je je naam in principe niet onder je tekeningenhoeft te zetten om mensen te laten weten dat het jouw werk is. Laatste tip: Heeeeeeel veel afkijken van hoe betaalde striptekenaars het doen. Koop een Myx en ga s fijn alle figuurtjes erin natekenen. Succes
ik word helemaal niet goed van mensen die denken het beter te kunnen terwijl ze zelf nog wal hulp nodig hebben..ik heb even je site bekeken, mijn tip voor jou, krijg humor.
Oud 29-06-2003, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Fortisi schreef op 29-06-2003 @ 14:27:
ik word helemaal niet goed van mensen die denken het beter te kunnen terwijl ze zelf nog wal hulp nodig hebben..ik heb even je site bekeken, mijn tip voor jou, krijg humor.
Wat hij anders schrijft zijn behoorlijk nuttige tips. En zijn tekenstijl is beter dan die van MrT, dus recht van spreken heeft ie wel...

Al is de humor van zn strips wat minder ja
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 15:59
Verwijderd
Ziehier een sprekend voorbeeld van het verschil tussen opbouwende kritiek en afzeiken Ik heb nergens geschreven dat ik beweer wat dan ook beter te kunnen dus get al life... Als je platte kinderachtige humor wil lezen koop dan een joop klepzeiker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten