Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ga (jaaj het is me gelukt)naar 5v (gym) heb de eerste 3 jaar geen ene kont uitgevoerd, tjah als je dat dan in de 4de volhoud dan schiet het neit echt op, met de aovnd van te voren beginnen kom je dan nergens meer. Het is ook niet voor niets dat ik 4 zitten blijvers in mn klas had dit jaar en dat er 7 blijven zitten(alleen al in mij klas) maar ja ik ben lekker over!!! volgend jaar aan we gewoon ietsjes meer doen, naja spreiden over detijd, dus niet de dag voor je PO in moet leveren beginnen en dan zullen we het allemaal wel zien. in iedergeval geen gesch AWN en dat soort onzin vakken meer!!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar je weet niet wat je in de 5e te wachten staat he ik vond vooral het niveau van wiskunde (B2) hard omhoog gaan, maar je zie het vanzelf wel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
euhhh in 4v moest ik nog een beetje wennen aan de 2e fase enzo en mn cijfers kelderden een beetje. deed nog steeds zeer weinig.
in de 5e vond ik wiskunde ineens heeel erg moeilijk ![]() t laatste jaar was t kutst voor mij omdat ik er gewoon geen zin meer in had. kostte me zoooooveel moeite. en die examens.....ach beetje leren en je redt t wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
in de 5e deden we NT6 en in de 6e NT7 natuurlijk deden we in zo'n schooljaar niet alleen die boeken, want deel 6 heeft 3 en deel 7 heeft 2 hoofdstukken ; het kan natuurlijk per school verschillen, dat ze in de 5e eerst meer B1 boeken afmaken om dan in de 6e aan B2 te beginnen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb altijd gehoord dat 5 VWO het moeilijkst is. Ik ben benieuwd, dat jaar ga ik volgend jaar trotseren
![]() Bij mij was 4 VWO in ieder geval niet het zwaarst. Ik heb zelfs dit jaar afgesloten met de beste cijfers tot nu toe, over de 4 jaren gemeten. Mijn jaar was zeer relaxed ![]() ![]() Nou ja, nu eerst vakantie!! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Whaaaaaaa ik word hier nu helemaal gestressed. Ik ben met twee 4-en overgegaan naar 5VWO. Waarvan een 4 voor Wiskunde (waar ik ook al bijles voor heb), en een 4 voor economie (stond in de derde nog een 9
![]() Ik heb in de eerste en tweede echt helemaaaaal niets gedaan. Een proefwerkweek betekende vakantie! En toch met hoge cijfers over. In de derde ook zonder al te veel moeite zonder problemen over. Als ik hier al die mensen zie die zeggen dat 5VWO het moeilijkst is denk ik nu al dat ik het niet haal. Maar als je op tijd leert, je huiswerk redelijk maakt, is het dan te doen???
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar dat 'op tijd leren' en 'je huiswerk maken' is voor de meeste mensen een probleem, en dan kom je jezelf in 5 vwo nog wel eens tegen suc6 ermee ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Nederlands onderwerp henk123 | 6 | 24-05-2009 17:48 | |
Psychologie |
Ik kan me er niet toe zetten te leren Zwoek | 9 | 12-05-2009 16:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Italiaans leren farai | 7 | 03-02-2007 18:34 | |
Algemene schoolzaken |
Interview! doe mee!(hoger onderwijs) Karly | 44 | 27-02-2005 09:38 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |