Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2003, 23:18
Verwijderd
ik snap dat niet, sommige mensen zeggen: 'Hij/zij laat niets van zich horen.'
Maar waarom bel JIJ dan niet ff...
Moet het dus maar van die ander afkomen.
Sorry, maar kan daar niet bij. Als ik hem wil spreken en hij laat niet svan zich horen bel ik hem en doe mn ding. Daar is toch niets mis mee?

dus mijn vraag:

Waarom (in godsnaam) laat JIJ niets van je horen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2003, 23:52
coecie
coecie is offline
soms omdat je verlegen bent
soms omdat je zijn nummer niet hebt
soms omdat hij iets goed te maken heeft

...

er zijn talloze redenen om niets van je te laten horen
mensen zitten gek in elkaar en niet iedereen is even stoer als jij
Oud 03-07-2003, 00:28
Verwijderd
Ik heb niet altijd zin om iemand achter z'n kont aan te zitten. Bel mij maar voor de verandering.

Bovendien, als JIJ altijd degene belt die hem belt en nooit andersom, dan zit er iets niet goed. Liefde komt van 2 kanten.

Maar als het over een afspraak gaat of iets anders zakelijks, heb ik geen moeite met bellen. Hoewel het ook hier weer de belangstelling van de andere persoon weergeeft.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 02:53
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 03-07-2003 @ 01:28:

Bovendien, als JIJ altijd degene belt die hem belt en nooit andersom, dan zit er iets niet goed. Liefde komt van 2 kanten.

mijn vriend belt mij altijd, ik hem niet eens half zo vaak en toch liefde van twee kanten hoor
(Tis eigenlijk meer omdat hij me altijd voor is ik ga hem net bellen, rinkelt de foon.. grrrrr) ach ja
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 07:58
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 03-07-2003 @ 03:53:
mijn vriend belt mij altijd, ik hem niet eens half zo vaak :confused: en toch liefde van twee kanten hoor :P
(Tis eigenlijk meer omdat hij me altijd voor is :P ik ga hem net bellen, rinkelt de foon.. grrrrr) ach ja :)
Dat geldt hier vaak ook. :)
Oud 03-07-2003, 08:05
Soezen
Soezen is offline
Ik ga hem niet steeds bellen of smsen. als hij mij mist, moet hij maar iets van zich laten horen. En zo weet ik dus of ie me mist..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 10:16
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef op 03-07-2003 @ 03:53:
mijn vriend belt mij altijd, ik hem niet eens half zo vaak en toch liefde van twee kanten hoor
(Tis eigenlijk meer omdat hij me altijd voor is ik ga hem net bellen, rinkelt de foon.. grrrrr) ach ja
Ik bedoel dus echt altijd Ik denk dat als je vriendje een paar dagen niet gebeld heeft, jij hem een keertje belt. Maar bij sommige mensen is het zo dat als jij niet belt, zij ook niet bellen.
En dan blijft het 3 maanden stil, je belt weer eens. "Oh ja, ik had het zo druk. Ik ben het glad vergeten."
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 10:39
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 03-07-2003 @ 00:18:
Sorry, maar kan daar niet bij. Als ik hem wil spreken en hij laat niet svan zich horen bel ik hem en doe mn ding. Daar is toch niets mis mee?

dus mijn vraag:

Jouw vraag is veel te algemeen, jij zegt nu dus dat mensen altijd zelf maar moeten bellen als de ander dat niet doet. Ik hoop dat je begrijpt dat dat nergens op slaat, kun je geen specifieke voorbeelden geven?
Oud 03-07-2003, 12:43
Faery
Faery is offline
> Je sms't me nooit!
< Ik heb ook geen mobiel.
> Nou en, ik wil sms'jes! Alles komt van mijn kant.

Hehe .
Oud 03-07-2003, 12:44
roman
roman is offline
misschien omdat je 'hem' niet kent
Oud 03-07-2003, 13:33
Verwijderd
Ik heb eropzich niet echt last van, we bellen we allebei ongeveer even veel denk ik.

Maar toch ik kan het snappen dat je geen zin hebt om hem altijd te bellen, ik bedoel dan voelt het toch alsof het alleen van jou afkomt.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Last Resort schreef op 03-07-2003 @ 11:39:
Jouw vraag is veel te algemeen, jij zegt nu dus dat mensen altijd zelf maar moeten bellen als de ander dat niet doet. Ik hoop dat je begrijpt dat dat nergens op slaat, kun je geen specifieke voorbeelden geven?
ik zeg toch dat als ik mensen hoor zeggen: Waarom laat hij niets van zich horen?
Gewoon door de week bijvoorbeeld, er hoeft geen ruzie ofzo te zijn. En ik bedoel dat als mensen zo graag die ander willen spreken dat ze dan zelf wel kunnen bellen in plaats van wachten tot die ander belt. Ik bedoel die ander kan niet ruiken dat jij hem ff wil spreken.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 15:09
Mss Maddocks
Mss Maddocks is offline
Ja ik snap je punt... maar wil jij dan echt beweren dat jij nooit iets hebt van..
volgens mij komt het allemaal van mij kant..
Jij zal je vast wel eens denken van, van hem heoft dat contact doordeweeks niet zo....
Tuurlijk kan JIJ altijd bellen als je daar behoefte aan hebt, maar het is gewoon leuk om zelf ook eens spontaan door je vriend opgebeld te worden,,, dan heb je zoiets van ,, whieieiieie hij vind het ook leuk om van mij te horen, hij heeft ook behoefte om me ff te spreken...
Oud 03-07-2003, 16:53
Verwijderd
Citaat:

dus mijn vraag:

heb t ook wel ns gehad.

maar het moet van twee kanten komen en niet telkens van twee.. ik belde de hele tijd en kwam langs enzo (oke, dat kon hij niet want hij lag in het ziekenhuis, maar om ffies duidelijk te maken dat ik veel interesse toonde) en toen ie thuis was (en daarvoor ook al heel weinig) belde hij echt nooit. op een gegeven moment was ik het gewoon zat.. hij moest maar ns bellen hoor..

het kan dus ook zijn dat het de hele tijd van jouw kant komt en niet van de ander zn kans en dan heb je groot gelijk vind ik om hem (of haar natuurlijk) eens te laten bellen..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Mss Maddocks schreef op 03-07-2003 @ 16:09:
Ja ik snap je punt... maar wil jij dan echt beweren dat jij nooit iets hebt van..
volgens mij komt het allemaal van mij kant..
Jij zal je vast wel eens denken van, van hem heoft dat contact doordeweeks niet zo....
Tuurlijk kan JIJ altijd bellen als je daar behoefte aan hebt, maar het is gewoon leuk om zelf ook eens spontaan door je vriend opgebeld te worden,,, dan heb je zoiets van ,, whieieiieie hij vind het ook leuk om van mij te horen, hij heeft ook behoefte om me ff te spreken...
hahaha, ik zei laatst tegen een vriendin idd dat ik het id had dat het van hem door de week niet hoefde. Achteraf bleek dat dus niet waar te zijn.
Maar als hij nu belt dan denk ik dus metteen dat er wat is omdat hij nooit belt. Nu zit ik zelfs nadat hij me gebeld heeft: waarom belt ie me?? das weer het andere uiterste maar k ben er nu gewoon aan gewent en kan er echt niet mee zitten, omdat als ik bij hem ben ik gewoon merk dat het niet allemaal alleen van mijn kant komt.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 00:27
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Als ik hem wil spreken en hij laat niet svan zich horen bel ik hem en doe mn ding. Daar is toch niets mis mee?

dus mijn vraag:

"doe m'n ding"

Ik lig in een deuk, geniale humor

Ik laat me horen: Word up! Represent!

Lachen dit
Oud 04-07-2003, 12:11
MissMorena
MissMorena is offline
Nou dat heb ik toevallig pas meegemaakt, me vriend en ik kregen ruzie met elkaar dus op een gegeven moment lieten we niks van elkaar horen...dan vragen jullie je af waarom bel jij dan niet ..dat is omdat als wij ruzie krijgen IK altijd wat van me laat horen dus dan denk ik laat het nu maar van zijn kant komen.Nu wil IK zien dat hij ook van mij houdt.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 12:26
zonnebloemke
zonnebloemke is offline
Zelf vind ik dit ook wel lastig. 1 smsje op een dag vind ik zelf best weinig. Van mijn ex kreeg ik er zeker wel 4..en dan is het wel afkicken hoor. Had met mijn vriend eerst het idee dat er iets was als hij niet smste. Of zelfs wel eens hele dag geen sms..dan baal ik best wel. Maar dat is bij hem gewoon normaal, maar ja, voelt niet fijn!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 13:25
luckyleo
luckyleo is offline
Hard-to-get spelen heet dat he
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 14:27
Gwinnie
Gwinnie is offline
omdat jij misschien altijd iets moet latenhoren? dan is t op gegeven moment de 'beurt' v/d ander
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 16:54
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
je weet nioet wat je moet zeggen
je schaamt je en denkt misschien wil die gene mij helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 19:20
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Omdat ik hem probeer te vergeten
Omdat ik altijd degene ben die iets van me laat horen
Oud 05-07-2003, 20:24
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:

dus mijn vraag:

Omdat de persoon in kwestie misschien niet terug smst/mailt. De (mobiele) telefoon niet opneemt als jij belt en toevallig nooit thuis is als je naar zn thuistelefoon belt en je blokkeert op msn.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 00:52
Verwijderd
OH dat doe ik zelfs ook wel eens, dan zegt hij dat hij zou bellen en dan doet hij dat niet en dan jaaaaa en nee dan bel ik hem niet.
Lol, ik denk dat het meer bevestiging is, dat jij dan graag wilt dat diegene belt zodat je weet dat ze aan je denken o.i.d. want vaak als je dan aan iemand vraagt "waarom ben jij hem/haar dan niet?" dan krijg je vaak geen duidelijk antwoord...

Zoekt niet iedereen constant naar bevestiging, ook al weet je toch ergens wel hoe het zit?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten