Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan blijft het 3 maanden stil, je belt weer eens. "Oh ja, ik had het zo druk. Ik ben het glad vergeten." |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon door de week bijvoorbeeld, er hoeft geen ruzie ofzo te zijn. En ik bedoel dat als mensen zo graag die ander willen spreken dat ze dan zelf wel kunnen bellen in plaats van wachten tot die ander belt. Ik bedoel die ander kan niet ruiken dat jij hem ff wil spreken. |
![]() |
|
![]() |
Ja ik snap je punt... maar wil jij dan echt beweren dat jij nooit iets hebt van..
volgens mij komt het allemaal van mij kant.. Jij zal je vast wel eens denken van, van hem heoft dat contact doordeweeks niet zo.... Tuurlijk kan JIJ altijd bellen als je daar behoefte aan hebt, maar het is gewoon leuk om zelf ook eens spontaan door je vriend opgebeld te worden,,, dan heb je zoiets van ,, whieieiieie hij vind het ook leuk om van mij te horen, hij heeft ook behoefte om me ff te spreken...
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb t ook wel ns gehad. maar het moet van twee kanten komen en niet telkens van twee.. ik belde de hele tijd en kwam langs enzo (oke, dat kon hij niet want hij lag in het ziekenhuis, maar om ffies duidelijk te maken dat ik veel interesse toonde) en toen ie thuis was (en daarvoor ook al heel weinig) belde hij echt nooit. op een gegeven moment was ik het gewoon zat.. hij moest maar ns bellen hoor.. het kan dus ook zijn dat het de hele tijd van jouw kant komt en niet van de ander zn kans en dan heb je groot gelijk vind ik om hem (of haar natuurlijk) eens te laten bellen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als hij nu belt dan denk ik dus metteen dat er wat is omdat hij nooit belt. Nu zit ik zelfs nadat hij me gebeld heeft: waarom belt ie me?? das weer het andere uiterste maar k ben er nu gewoon aan gewent en kan er echt niet mee zitten, omdat als ik bij hem ben ik gewoon merk dat het niet allemaal alleen van mijn kant komt. |
![]() |
||
Citaat:
Ik lig in een deuk, geniale humor ![]() Ik laat me horen: Word up! Represent! Lachen dit ![]()
|
Nou dat heb ik toevallig pas meegemaakt, me vriend en ik kregen ruzie met elkaar dus op een gegeven moment lieten we niks van elkaar horen...dan vragen jullie je af waarom bel jij dan niet
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zelf vind ik dit ook wel lastig. 1 smsje op een dag vind ik zelf best weinig. Van mijn ex kreeg ik er zeker wel 4..en dan is het wel afkicken hoor. Had met mijn vriend eerst het idee dat er iets was als hij niet smste. Of zelfs wel eens hele dag geen sms..dan baal ik best wel. Maar dat is bij hem gewoon normaal, maar ja, voelt niet fijn!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
OH dat doe ik zelfs ook wel eens, dan zegt hij dat hij zou bellen en dan doet hij dat niet en dan jaaaaa
![]() Lol, ik denk dat het meer bevestiging is, dat jij dan graag wilt dat diegene belt zodat je weet dat ze aan je denken o.i.d. want vaak als je dan aan iemand vraagt "waarom ben jij hem/haar dan niet?" dan krijg je vaak geen duidelijk antwoord... Zoekt niet iedereen constant naar bevestiging, ook al weet je toch ergens wel hoe het zit? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij laat niets horen, wat nu? Nalah | 13 | 11-03-2009 14:44 | |
Liefde & Relatie |
Hij laat niets meer van zich horen Queeniie | 19 | 11-10-2008 21:09 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #21 WolterB | 499 | 19-12-2005 18:28 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels..... Chosen | 3 | 09-08-2004 13:26 | |
Liefde & Relatie |
opeens laat hij niks meer van zich horen... en nu??? Palmboompje | 5 | 16-08-2002 13:52 | |
Liefde & Relatie |
hij laat niks van zich horen, wat moet ik nu doen? bluebell | 51 | 24-07-2002 16:21 |