Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
"half volledig gevuld +half volledig leeg=halfleeg"
nee: half volledig gevuld=halfleeg of half volledig leeg=halfvol "volledig gevuld +volledig leeg= halfleeg" nee: volledig gevuld+volledig leeg:2= halfleeg en al was het goed zoals jij het zei, het staat er niet hoor en zout toch op met je leren lezen is dit een zelfbeheersingstest ofzo :-| |
![]() |
|
![]() |
Ik ben blij dat je je fout inziet in verband met de contradictie van de term half volledig gevuld(Ik heb het volledig gevuld maar maar half).Jij verwijst naar het als een geheel.
Maar ik ga stoppen met je op te voeden omdat jij niet ontvankelijk bent voor logische schrijfselen dat slecht is voor mijn zelfbeheersing maar dan toch nog doenbaar in mijn zegeningen van de werkelijke tijdelijke wereldschuld met de nog nog nooit dood geweest zijnde god waar jij vanwege je eigen schuld te laat aan begonnen bent terwijl je in gedetailleerde zegeningen zo ver achterop staat op mij. |
![]() |
|
![]() |
Ach, crowdsurfer, gedraag je. Scholiertjes intimideren met ijl gezwatel. Niet zelden sla ik zelf een badinerende, zelfs apodictische toon aan in mijn teksten, maar daarbij verzeker ik mij er wel van dat een en ander zich op meer substantiering kan bogen dan jouw uiterst tentatieve stukjes. Alleen al je eerste alinea presenteert impliciet een premisse welker juistheid door jou nergens gechraagd wordt of kan worden en bevat bovendien wat althans prima facie als een innerlijke tegenstrijdigheid aangemerkt moet worden. Dat waarvan je gewaagt in je vierde stukje, handelende of coordinaten, kan geenszins als adstructie beschouwd worden van voormelde premisse, nu toch de beperkingen van het vermogen te definieren in genen dele de opvatting ondersteunt als zou daaruit de beperking van de te definieren werkelijkheid volgen.
Afsluitend moet gezegd worden dat alles wat je ter tafel hebt gebracht, bij ontstentenis aan onderbouwing die generaliter als concludent wordt aangemerkt, te veel in de finsternis laat hun juistheid (of althans waarschijnlijkheid), daardoor als zodanig bepaald geen stevig fundament biedend voor verdere disputatie, dat dit overigens blijkt uit de op je eerste stukje volgende discussie, ofschoon diabola haar best heeft gedaan, die in het licht van het bovenstaande wel voorbestemd was onbeduidend te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Veel plezier maar tot je gewoon normaal je gezever hier neerzet en het argument 'god' weglaat ben je in mijn ogen alleen maar lachwekkend. (jah, want voor mij is het argument 'god' lachwekkend)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Crowdserver, ik heb met je te doen. Ongetwijfeld vat je dit allemaal zeer serieus op, maar wat betreft je posts is datgene wat ik nog wél enigszins begrijp, complete bullshit voor mij...
En wat doet een nog nooit dood geweest zijnde god in godsnaam op een scholieren forum? ![]() Eén ding moet ik je nageven: je hebt wel humor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit is dus weer gewoon een kwestie van dingen mooier lullen dan ze zijn en dan maar weer reclame maken voor je eigen geloof.
Laatst gewijzigd op 04-07-2003 om 00:25. |
![]() |
|
Opnieuw beginnen zet jij hier neer als herhalen, en heeft dus niets met 'nieuw' te maken.
Het universum is allang begonnen, het zogenaamde 'opnieuw beginnen' zou onderdeel zijn van het voortbestaan van het universum en is dus van belang. Het herhaaldelijk beleven van dezelfde slechte ervaringen zou binnen dit kader dus ook van belang zijn. En als het Universum iets belangrijk vind kan je er zelf niets aan doen behalve het te accepteren.
|
![]() |
|
|