Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Sommige mensjes hebben me wel irritant gevonden wegens mijn haat tegen Engels in het Nederlands en zo, maar ja ![]() Verder... Nou ja, zeg het maar als je me niet uit kan staan ![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic: Geen idee, zeg het maar, misschien Tim Taylor ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou niet weten wie mij niet uit kan staan...maar d'r zullen d'r ongetwijfeld een hele zooi zijn (******** misschien wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee hoor.... heb geen hekel aan je |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sinds dit topic mag Ruby soho me vast niet zo
|
![]() |
||
Citaat:
![]() verder zou ik het niet weten, er zullen altijd wel mensen zijn die niet met me overweg kunnen *halt schouders op* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Boogie heeft iets tegen me, waarom weet ik nog steeds niet, ook heb ik meerdere pogingen gedaan daar achter te komen, hij blokkeert alle mogelijk vormen van communicatie, dus tja...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Eigenlijk weet ik niet zoveel concrete namen...het zijn er in ieder geval heel veel, ik weet zeker dat minstens de helft van het forum mij het liefst voor altijd gebanned zou zien. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |