Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk er wel eens aan,
maar ik ben nooit serieus van plan geweest om het te doen... Soms zou ik heel graag wegwillen uit deze wereld, maar ik vind de dood geen goede oplossing. ![]() * Weet niet of dit topic wel heel erg mag *
|
Tja vroeger dacht ik er wel meer over na dan nu... hoewel ik de laatste tijd ook wel is heb van.. ik laat me gewoon van de trap vallen dan is alle ellende voorbij... Maar ik denk niet dat ik in staat ben het werkelijk te doen..
|
Ik heb die buien zeker gehad...gelukkig is het nu een heel stuk minder. Vroeger maakte ik hele plannen ed en zocht plaatsen uit ed...ziek, ik weet het, maar goed. Ik was ook enorm bang van bepaalde dingen om die reden. Nu wil ik liever leven, ik ben benieuwd naar de toekomst. Tuurlijk zie ik het soms nog wel niet zitten, maar toch wil ik ook dan wel leven. Tijdens mijn eerste migraine-aanval (dan denk je echt dat je dood gaat, als het erg genoeg is (je kunt niet meer staan, 't wordt zwart, alles tintelt, je voelt je ongelooflijk eng, enz. (en daarna natuurlijk hoofdpijn ed)) besefte ik dat ik helemaal niet dood wilde. En dat gevoel bleef bij me. Mijn leven is nu ook een stuk leuker ed (ik heb een ontzettend lieve vriend en katten (twee dingen die ik altijd al wilde)), in andere opzichten gaat het minder, maar ik weet nu dat ik niet dood wil en ik weet ook dat ik wil leven (zeker ivm vriend en de katten).
Als je er niet alleen uit kunt komen, zoek dan hulp.
|
ik denk er vaak over na ja,
vroeger wilde ik ook altijd al pogingen ondernemen, maar daar was ik altijd te bang voor. Ik wist niet wat het minste pijn zou doen en wat tegelijkertijd snel zou gaan.
|
Het gaat niet altijd even goed met me maar ik heb nog nooit serieus over zelfmoord nagedacht en al helemaal nog nooit een poging gedaan. Ik vind het leven nog veel te mooi en ik ben nog nooit zo depressief geweest dat ik de mooie kanten van het leven niet meer in zag. Gelukkig, op zich wel.
|
Verwijderd
|
ik denk er best wel eens over na, maar ik zou het nooit doen. daar is mijn leven me te kostbaar voor en ik vind het bovendien zwak om eraan toe te geven.
zelfmoord fascineerd me wel, ik denk dat ik er daardoor juist vaak overnadenk All I want to do is live, no matter how miserable it is |
![]() |
|
Ik heb er toen ik een jaar of veertien was heel veel over nagedacht. Maar ik heb er nooit het lef voor gehad, of misschien wilde ik helemaal niet echt zelfmoord plegen. Nu denk ik er niet zo veel meer over en ik wil in ieder geval geen zelfmoord plegen. Maar ik sta er nog wel bij stil, vooral als ik iets hoor dat echt over die gevoelens gaat. Dan denk ik vaak niet aan hoe ik was, maar aan een jongen die anderhalf jaar geleden zelfmoord heeft gepleegd. Dat kan me nog steeds wel raken.
|
Tja het is eigenlijk voor pubers vrij "normaal" om over zelfmoord na te denken. Het komt iig vaak voor, vanwege alle veranderingen enzo die vaak niet echt soepel gaan.. En ik ben nu weer helemaal happy... dus wil geen zelfmoord plegen...
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De definitie van " " om een woord heen kan nogal sterk verschillen. Bij mij kwam het over als "meer dan de helft" of veel mensen. Dat is heel wat anders dan "geen uitzondering zijn", wat ik persoonlijk zou gebruiken bij toch een grote minderheid, maar niet een te geringe groep. |
![]() |
|
eyy,
ik heb niet alles (eig. bijna niks) van de reacties gelezen. maar er was al een soortgelijk topic van, misschien dat je die eens zou kunnen lezen... btw... er zijn zeker meer mensen, ook hier op het forum, die erover nadenken. ikzelf niet echt zo... vroeger wel. nu alleen nog maar aan am. liefs, wendy
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Joyce (Noemt zichzelf liever 'pre-adolecent' dan 'puber', dit ter zake overigens)
||
Citaat:
Sinds wanneer fungeert een Forumbaas als spellings-check? Get a life ![]() Doehoej, Joyce
|||
Verwijderd
|
Citaat:
[edit](Waarom moet dat 'forumbaas' er nou ook weer bij...in dat op zicht ben ik niks meer dan welk lid dan ook. En als een lid zo'n opmerking maakt wordt er toch ook niet gezegd: 'Sinds wanneer fungeert een lid als spellings-check?'? Ik vraag me gewoon af waarom mensen woorden gebruiken die ze niet foutloos kunnen schrijven.)[/edit] Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 19:08. |
![]() |
||
Citaat:
peace?¿! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
[edit]P.S. Het was niet alleen een typfout, maar ook inhoudelijk niet correct. Je bent nl een adolescent. EN preadolescent komt in de Van Dale niet voor, iig niet in deze spelling (en op een aantal andere manieren gespeld ook niet).[/edit] Laatst gewijzigd op 04-07-2003 om 12:21. |
![]() |
||
En toen gingen we weer met zijn allen braaf ontopic.
Citaat:
Ik heb ook iemand gekend die zelfmoord heeft gepleegd. Ik vind het geen goede oplossing voor problemen, maar ik zou toch nooit op hem terug willen kijken als 'laf'. Ik zie dan ook liever de goede eigenschappen in een persoon.
||
Citaat:
*maar goed, laten we verder maar ontopic blijven*
Laatst gewijzigd op 05-07-2003 om 16:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou diegene niet voor lafaard uitmaken, heb eerder medelijden met diegene, als je het zo moeilijk hebt dat je geen andere oplossing meer ziet. Dat is dieptriest. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
(waarderingstopic) The Suicide File DeadNation | 98 | 07-06-2006 08:30 | |
Muziek |
[Career Suicide Woe 15 februari Occii Amsterdam] Adam Warlock | 7 | 31-01-2006 18:43 | |
Muziek |
7/1/06[HARDCORE/PUNK]Career Suicide (can) e.a. Adam Warlock | 28 | 10-11-2005 18:23 | |
Verhalen & Gedichten |
~Dark stair of suicide~ kaleidoscope | 8 | 04-02-2002 17:32 | |
Verhalen & Gedichten |
* My Suicide * heksje | 3 | 29-08-2001 19:11 | |
Verhalen & Gedichten |
"The Birth of Suicide" AnTaRTiCa | 4 | 22-08-2001 13:54 |