Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ze stonden allemaal iets anders te doen ik had niet echt het idee dat ze samen een band vormden ofzo het was geeneens chaotisch, het sloeg nergens op
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van wat dichterbij , zijkant klonk het stukken en stukken vetter. [note: een vriend van me die het in ahoy ook absolute bagger vond, vindt de cd wel te pruimen..dus, probeer d'r anders eens naar te luisteren..] Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 17:29. |
![]() |
|
Float. Ik zou t apprecieren als je je in t vervolg weerhoud van snuggere opmerkingen. Smaak is relatief. Uiteraard, maar als een band geen goed geluid heeft(wat ik me kan voorstellen bij TMV in een grotere zaal) wil dat nog niet zeggen dat ze zomaar wat langs elkaar heen staan te spelen(kan ik me ook niet voorstellen bij deze groep muzikanten). Hence....stront in de oren
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ja hij was duur, maar toen ik 'm zag liggen kon ik mezelf niet beheersen. Ik MOEST hem gewoon hebben ![]() ![]()
|
- "young, loud, and snotty" van de DEAD BOYS (eerste druk op SIRE, eindelijk!!)
- "s/t" van THE REAL KIDS (herdruk van hun eerste album) binnenkort krijg ik nog wat binnen van The Meanies New Bomb Turks The Mighty Stars en nog een stuk of 5 albums..
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
de nieuwste cd van marco borsato darkfairy | 9 | 03-04-2014 13:48 | |
Beleidszaken |
Merkwaardig - luistertopics 86dagreed | 74 | 20-10-2003 17:40 | |
Muziek |
je nieuwste cd, lp , ep , merch etc Verwijderd | 209 | 13-10-2003 22:42 | |
Muziek |
je nieuwste aanwinsten Shah of Blah | 3 | 03-07-2003 11:30 | |
Muziek |
Eigen festival, Welke bands zou je dan willen? Ocharme ik | 136 | 03-05-2003 11:56 | |
Muziek |
Hoe heet de nieuwste cd die je hebt gekocht..en wassie goed? Mr Stilo | 2 | 27-09-2002 18:43 |