Advertentie | |
|
![]() |
|
zwarte broek met verticale strepen (wit/beige) Esprit
witte wikkelblous InWear blauwe burlington soks standaardsieraden (nutteloos om wéér te posten) nat haar in een staart (ik laat mijn haar altijd drogen in een strakke staart/knot, dan wordt het mooi stijl. Ik heb een dwarrel op mijn haargrens, anders krijg ik zo'n mooi kuifje..) |
![]() |
|
wit hemdje
mosgroen strak crepe-blousje Elementi vale lichte heupspijkerbroek Replay camelkleurige leren gevlochten riem camelkleurige suede pumps (van vriendinnetje) haar; schuine pony, staartje zilveren creooltjes in oren, 2 zilveren slavenarmbanden + horloge luchtje; glamourous - RL zometeen verjaardag...
|
*t-shirtje met streepjes
*bruine/beige overzeas rib skatebroek... *zwarte riem *roze onderbroek *grijze bh Dreads in een knot. Kralenkettinkje, 4 zilveren ringen(standaard z'n beetje), dof zilveren horloge met grijze wijzerplaat. zwart zweetbandje ![]() ![]() 6 oorbellen en ik ben "af"..
|
Verwijderd
|
- Donkerblauwe spijkerbroek met iets wijduitlopende pijpen en een groenige wassing van Diesel
- Wit hemdje Livera - Wit dun vestje met oranje opdruk op de voorkant, de achterkant en de mouwen van Bien Bleu - Knal rode All stars - Haar in een losse staart/knot - Lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara - Luchtje: Deep Red van Hugo Boss - Zilveren horloge en - ring |
![]() |
|
Vanavond eerst naar Strano in Rotterdam en dan Off_Corso in
![]() hele lichte Diesel, wordt misschien nog een lichtbruine pofbroek van Zara rode leren riem rode leren puntschoentjes wit simpel shirtje met diepe hals, merk geen idee ketting en armband van Otazu met veel kleurtjes Nog te doen: haar: ik denk kuif + staart make-up ogen: donkergrijs met felblauw ![]() make-up lippen: bourjois lichte lipgloss luchtje: Sensi Armani
|
wit shirtje met boothals H&M
donkerblauwe wijdere broek die je kunt aan'rijgen' aan de onderkant (uit zusjes kast ![]() zwart met witte strepen boksschoenen (van die hoge) sacha clipriem roze-rood-oranje-geel gestreept haar in staartje, schuine pony
|
- geel t-shirtje met bloem
- blauwe spijkerbroek met wijduitlopende pijpen - witte sokken en wit ondergoed - licht met donkerblauwe katoenen riem - haar los
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wat heb je aan het vak nederlands | 1 | 01-10-2001 18:31 |