Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou, daar zit je dan he, met je magere lijfje.. Ik zou er veel voor over hebben om een Beyoncé-figuurtje te krijgen, geloof dat.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() feit is wel dat slanke mensen langer en gezonder leven, alleen al om die reden is het nuttig een goed figuur na te streven. de tweeslachtige houding in de westerse wereld is nog al gek; chips etend op de bank naar tmf kijken vol met mooie lijven, met de auto naar de sportschool rijden, veel te strakke broeken kopen omdat dat de mode is, maar helaas is het figuur daar te vaak niet geschikt voor, calorie arme dieten volgen maar door een overmaat aan eten dus toch dik blijven, buikspier apparaten aanschaffen die beloven door 5 minuten oefening per dag een sixpack te krijgen.....enzovoort ![]() ik wens iedereen die wat wil doen aan zwembandjes, onderkinnen en dergelijke veel succes toe en hoop dat ze erin slagen een gezond figuur te krijgen ![]() |
![]() |
|
k moet minder makkelijk worden, in de zin van minder toelaten en/of aanpakken als iets voorgesteld wordt... en misschien nog het moeilijkste, iets minder aan anderen denken
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Lifestyle |
Enquête ivm idealen goeltje | 3 | 07-02-2008 20:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |