Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2002, 19:47
Paige
Paige is offline
Oke,
In een woede-aanval heb ik vanmiddag mijn muis van zo'n 150 gulden kapot gegooid..
Ik vind het wel stom dat hij nu gelijk kapot is..Daar moet zo'n duur ding toch tegen kunnen ..

Nu is mijn vraag aan jullie..
Welke muis is het beste..?
Geld is geen probleem, maar het moet niet een ding van 500 piek zijn ofzo..Das een beetje zonde van het geld..

Alvast bedankt..

Ik computer nu met een manke muis (lees: rechterknop doet het niet, balletje wil niet draaien, hij beweegt niet soepel)..Dat is dus echt geen porum..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2002, 20:08
Orion84
Orion84 is offline
Optisch in altijd het beste, je betaald iets meer, maar een simpele optische muis met scrolwiel (niet draadloos) kost nog geen 40 euro. Ik heb een logitech optical wheel mouse en die doet et perfect was toen iets van 80 gulden ofzo.
Oud 14-04-2002, 20:27
S
S is offline
Ik zou een Logitech Dual Optical nemen. 2 Sensoren (hij slaat niet meer over bij gamen, wat hetzelfde model -> de Cordless Optical wel eens doet.) Hij ligt relaxed in de hand en is niet te duur. Hij kost 55 Euro. Scrollwiel, duimknop en 2 gewone. Voor extra grip rubberen layers voor je pink en duim.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 10:31
Verwijderd
Ach, ik heb gewoon een Logitech Mouseman Wheel OEM (heet dat ding zo?) en ik ben er nog steeds hardstikke tevreden mee...met snoer, met bal, ja, maar ik ben nog van de oude garde en het gaat prima.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 14:20
Paige
Paige is offline
Up
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:16
]{ing
]{ing is offline
Koop geen draadloze muis mits je een flinke voorraad Duracelletjes in je bureaula hebt liggen.

Ik zou gaan voor een Microsoft Intellimouse Optical: de Wireless Explorer is heel goed en fijn maar zuipt echt heel veel batterijen... de Intellimouse Explorer R3 is wat laag, iig voor mijn hand.

Eigenlijk is de MS Wireless Intellimouse Explorer de beste muis die ik ken, eigenlijk is het ook wel te doen als je een oplader hebt en een paar oplaadbare batterijtjes.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:29
S
S is offline
Citaat:
]{ing schreef:
Koop geen draadloze muis mits je een flinke voorraad Duracelletjes in je bureaula hebt liggen.

Ik zou gaan voor een Microsoft Intellimouse Optical: de Wireless Explorer is heel goed en fijn maar zuipt echt heel veel batterijen... de Intellimouse Explorer R3 is wat laag, iig voor mijn hand.

Eigenlijk is de MS Wireless Intellimouse Explorer de beste muis die ik ken, eigenlijk is het ook wel te doen als je een oplader hebt en een paar oplaadbare batterijtjes.
Waarom allemaal Microsoft?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:29
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
S schreef:

nieuwe vorm van logitech is gaaar
ms muisjes zijn zo lekker bollig fijn voor mijn handen iig
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 21:52
Verwijderd
Citaat:
S schreef:

Schijnbaar heb jij nog nooit MS-muizen in de hand gehad. Met name de oude serie 2-knops serieële muizen van Microsoft zijn van domweg ongeëvenaarde kwaliteit.

Microsoft-muizen zijn uitstekende muizen.

Laatst gewijzigd op 18-04-2002 om 16:52.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 21:55
Verwijderd
Optisch. Sja, ik ben er niet zo'n voorstander van.

Geef mij maar gewoon een zware kogel in m'n muis. Een echte reden hiervoor heb ik niet; behalve dan dat optische (draadloze) muizen irritant hoog in de hand liggen. En het game-'gevoel' vind ik minder met optisch. Technisch gezien zal optisch wel superieur zijn, maar mijn gevoel zegt anders.

Anyway, ik heb nou een Logitech Pilot Wheelmouse met een andere kogel (zwaarder) erin, en dat bevalt me uitermate goed. Kostte maar liefst 12 euro nieuw. Ook andere mensen vragen me altijd wat die 'geweldig fijne' muis gekost heeft.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 18:24
alwaysgood
alwaysgood is offline
ik heb thuis een logitech muis draadloos met bal en hij is super. Dit is de eerste keer in een half jaar dat ik de batterijen moet vervangen. EN hij ligt perfect in de hand.
Oud 18-04-2002, 18:28
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Optisch. Sja, ik ben er niet zo'n voorstander van.

Geef mij maar gewoon een zware kogel in m'n muis. Een echte reden hiervoor heb ik niet; behalve dan dat optische (draadloze) muizen irritant hoog in de hand liggen. En het game-'gevoel' vind ik minder met optisch. Technisch gezien zal optisch wel superieur zijn, maar mijn gevoel zegt anders.
Photoshop en andere precieze dingen zijn een stuk makkelijker met een optische muis heb ik ervaren. En na een tijdje gaat ook gewoon het besturen van windows fijner.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 19:12
Verwijderd
Een draadloze optische muis met een ingebouwd accuutje, en een soort van docking station die het accuutje weer oplaadt als je hem niet gebruikt (daar zet je hem dan gewoon in). Zijn er in meerdere merken voor zo'n €50
Dat lijkt mij te gek, maar ietsje te duur. Ik prefereer een Trust ami 300 wireless scrollmouse. Voor €20 bij Megapool... Ga hem morgen halen.

Laatst gewijzigd op 18-04-2002 om 19:17.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 19:26
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:

Photoshop en andere precieze dingen zijn een stuk makkelijker met een optische muis heb ik ervaren. En na een tijdje gaat ook gewoon het besturen van windows fijner.
Ja leuk, ik heb zelf ook maanden met een optische muis gespeeld, dus ik weet zo ongeveer wel wat het is hoor.

Evengoed wil ik een kogel in m'n muis.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 19:39
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:

Ik ben zelf ook voorstander van de optische muis, maar je kunt voor photoshop toch ook gewoon muistoetsen instellen?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:10
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
perseus schreef:

Ik ben zelf ook voorstander van de optische muis, maar je kunt voor photoshop toch ook gewoon muistoetsen instellen?
ja maar ik vind een goede muis toch wel een stuk fijner werken
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:12
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:

ja maar ik vind een goede muis toch wel een stuk fijner werken
Ik denk dat het voor iedereen verschillend is.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 09:09
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Ik heb sinds kort de Logitech Cordless Mouseman Optical en die is errug soepel en ligt gewoon goed in de hand.
Oud 19-04-2002, 09:23
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:

Wat dacht je van een tekenblad?
Is nog makkelijker!

Maar ik ben ook op zoek naar een muis. Een linkshandige wel te verstaan (dus niet zo'n symmetrische).

Waar o waar kan ik zo'n ding kopen, MET scrollwheel, draadloos en eventueel optisch (laatste 2 mogen ook worden omgedraaid)?

Of op maat laten maken?
Logitech doet daar niet aan
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 18:55
Verwijderd
Citaat:
WelcomeHome schreef:
Ik heb sinds kort de Logitech Cordless Mouseman Optical en die is errug soepel en ligt gewoon goed in de hand.
Dat mag ook wel voor die prijs
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 21:10
ice-dive
ice-dive is offline
ik heb deze:

en deze:

Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 21:23
S
S is offline
Citaat:
ice-dive schreef:
ik heb deze:

en deze:

Door die smiley's krijg ik het idee dat je lult. Waarom?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 21:32
Verwijderd
Citaat:
S schreef:

Misschien denkt hij wel:"Zo, nu vindt iedereen me een bikkel".
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 00:44
]{ing
]{ing is offline

.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 10:10
@pie
@pie is offline
ik heb nog n logitech dual optical liggen

ik ga zometteen 10 dagen naar spanje, maar daarna kun je me wel ff mailen

goed muisje btw
Oud 26-04-2002, 12:12
S
S is offline
Citaat:
@pie schreef:
ik heb nog n logitech dual optical liggen

ik ga zometteen 10 dagen naar spanje, maar daarna kun je me wel ff mailen

goed muisje btw
Dies superfijn ja. Die heb ik ook.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 15:56
gna
gna is offline
Ik raad deze aan:

Oud 28-04-2002, 10:43
cltcl
cltcl is offline
De logitech cordless muis met laser en scrollwiel is volgens mij de beste. Hij ligt goed in de hand. heeft een extra knop aan de zijkant voor de dubbelklik. Op een afstand van 5 meter(minstens) doet hij het nog steeds. Als je hem geprobeerd hebt wil je geen gewone muis meer. Hij ligt gewoon perfect in de hand. Ik heb hem ook en mijn pa ook. Zo ziet hij eruit.
Hij is echt heel goed
Maar gebruik hem wel op een WITTE muismat anders zijn je batterijen zo leeg. op een gekleurde muismat doe je 2a3 weken met je batterij, op een witte 3a4 maanden of meer.
En met oplaadbare batterijen heb je eigenlijk 4 batterijen nodig. 2 in de muis 2 in de oplader.

Laatst gewijzigd op 28-04-2002 om 10:51.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 17:08
ice-dive
ice-dive is offline
Citaat:
S schreef:

neej is egt waar!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 17:29
Verwijderd
Citaat:
ice-dive schreef:

neej is egt waar!
Waarom haal je in godsnaam zo'n oude koe uit de sloot?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 17:48
ice-dive
ice-dive is offline
Citaat:
PIE schreef:

Waarom haal je in godsnaam zo'n oude koe uit de sloot?
sorriej was foutje
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 18:35
musc
musc is offline
kijk een raad koop nooit ene trekker kweet rare naam.Ma het bestaat echt,en de zijn echt lompe muizen.Ik raad microsoft aan
Oud 15-06-2002, 18:58
Verwijderd
Citaat:
musc schreef:
kijk een raad koop nooit ene trekker kweet rare naam.Ma het bestaat echt,en de zijn echt lompe muizen.Ik raad microsoft aan
Een trekker moet je nooit kopen nee... Microsoft is ook niet altijd het beste.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 12:35
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
scorpio1989 schreef:
De logitech cordless muis met laser en scrollwiel is volgens mij de beste. Hij ligt goed in de hand. heeft een extra knop aan de zijkant voor de dubbelklik. Op een afstand van 5 meter(minstens) doet hij het nog steeds. Als je hem geprobeerd hebt wil je geen gewone muis meer. Hij ligt gewoon perfect in de hand. Ik heb hem ook en mijn pa ook. Zo ziet hij eruit.
Hij is echt heel goed
Maar gebruik hem wel op een WITTE muismat anders zijn je batterijen zo leeg. op een gekleurde muismat doe je 2a3 weken met je batterij, op een witte 3a4 maanden of meer.
En met oplaadbare batterijen heb je eigenlijk 4 batterijen nodig. 2 in de muis 2 in de oplader.
grappig man muis met lazer.. extra knop aan de zijkant voor DUBBELKLIK .. op een afstand van 5 meter doet ie het nog?? moet jij proberen inbeschrijving staat (volgens mij) 2 meter maximaal... en dat van die kleur muismat vind ik helemaal mysterieus
Oud 16-06-2002, 13:59
S
S is offline
Citaat:
MaakUt schreef:

grappig man muis met lazer.. extra knop aan de zijkant voor DUBBELKLIK .. op een afstand van 5 meter doet ie het nog?? moet jij proberen inbeschrijving staat (volgens mij) 2 meter maximaal... en dat van die kleur muismat vind ik helemaal mysterieus
Dat van die muismat klopt idd niet. En van die 5 meter ook niet. Net zoals laser .

Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 16:38.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 16:12
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
perseus schreef:

Een trekker moet je nooit kopen nee... Microsoft is ook niet altijd het beste.
Trekker = Microsoft , kijk maar onderop
Oud 16-06-2002, 16:15
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
MaakUt schreef:

mwa dat je batterijen sneller leeg gaan met een donkere achtergrond is onzin, het is wel zo dat die optische dingen met een zwarte achtergrond minder precies zijn c.q. niet werken.

2 meter is idd wat logitech maximaal opgeeft, verder wil soms weleens lukken maar 5 meter ?
(beetje sterk)
Oud 17-06-2002, 02:30
MaakUt
MaakUt is offline
mm..ik hoorde vandaag nog iemand een optische muis een.. 'laser'muis noemen. .dus maybe klopt dat wel .. anywayz.. ik heb die muis.. en ik baal ervan .. en ik WIL anders soz scorpio
Oud 17-06-2002, 09:47
Verwijderd
Citaat:
klootzak2001 schreef:

Trekker = Microsoft , kijk maar onderop
Kun je na gaan
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 10:48
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ach, ik heb gewoon een Logitech Mouseman Wheel OEM (heet dat ding zo?) en ik ben er nog steeds hardstikke tevreden mee...met snoer, met bal, ja, maar ik ben nog van de oude garde en het gaat prima.
Die heb ik ook nog steeds, is al 2 jaar oud en bevalt me prima!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten