Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Microsoft-muizen zijn uitstekende muizen. Laatst gewijzigd op 18-04-2002 om 16:52. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Optisch. Sja, ik ben er niet zo'n voorstander van.
Geef mij maar gewoon een zware kogel in m'n muis. Een echte reden hiervoor heb ik niet; behalve dan dat optische (draadloze) muizen irritant hoog in de hand liggen. En het game-'gevoel' vind ik minder met optisch. Technisch gezien zal optisch wel superieur zijn, maar mijn gevoel zegt anders. Anyway, ik heb nou een Logitech Pilot Wheelmouse met een andere kogel (zwaarder) erin, en dat bevalt me uitermate goed. Kostte maar liefst 12 euro nieuw. Ook andere mensen vragen me altijd wat die 'geweldig fijne' muis gekost heeft. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een draadloze optische muis met een ingebouwd accuutje, en een soort van docking station die het accuutje weer oplaadt als je hem niet gebruikt (daar zet je hem dan gewoon in). Zijn er in meerdere merken voor zo'n €50
Dat lijkt mij te gek, maar ietsje te duur. Ik prefereer een Trust ami 300 wireless scrollmouse. Voor €20 bij Megapool... Ga hem morgen halen. ![]() Laatst gewijzigd op 18-04-2002 om 19:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Evengoed wil ik een kogel in m'n muis. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is nog makkelijker! ![]() Maar ik ben ook op zoek naar een muis. Een linkshandige wel te verstaan (dus niet zo'n symmetrische). Waar o waar kan ik zo'n ding kopen, MET scrollwheel, draadloos en eventueel optisch (laatste 2 mogen ook worden omgedraaid)? Of op maat laten maken? ![]() Logitech doet daar niet aan ![]() |
![]() |
|
![]() |
De logitech cordless muis met laser en scrollwiel is volgens mij de beste. Hij ligt goed in de hand. heeft een extra knop aan de zijkant voor de dubbelklik. Op een afstand van 5 meter(minstens) doet hij het nog steeds. Als je hem geprobeerd hebt wil je geen gewone muis meer. Hij ligt gewoon perfect in de hand. Ik heb hem ook en mijn pa ook. Zo ziet hij eruit.
![]() Maar gebruik hem wel op een WITTE muismat anders zijn je batterijen zo leeg. op een gekleurde muismat doe je 2a3 weken met je batterij, op een witte 3a4 maanden of meer. En met oplaadbare batterijen heb je eigenlijk 4 batterijen nodig. 2 in de muis 2 in de oplader. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 28-04-2002 om 10:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 16:38. |
![]() |
||
Citaat:
2 meter is idd wat logitech maximaal opgeeft, verder wil soms weleens lukken maar 5 meter ? (beetje sterk)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Muis in huis Anneee | 26 | 28-08-2004 16:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Muis Ieke | 0 | 15-02-2004 16:00 | |
Software & Hardware |
[Muis] Vreemd probleem... M@rco | 2 | 04-06-2003 17:00 | |
Flora & Fauna |
Wat kan ik het beste met mijn eenzame muis doen? spunky | 3 | 02-05-2003 20:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Muis in huis Anne | 15 | 18-11-2002 07:38 | |
Software & Hardware |
Big problem met optische muis Kupu | 20 | 02-09-2001 21:33 |