Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
- lekker geshopt in Rotterdam
- bus - goed geslaagd - lekker uitgeslapen - kamer opruimen - rattenkooi schoonmaken - weekend - over een week al op vakantie ![]() - meeting al over een week ![]()
|
Verwijderd
|
dood
kwijt weg ruzie boos huilen verdriet TRUT hoe kunnen jullie waarom snap mezelf niet gedoe spijt me echt waar geloven alsjeblieft? ik ben stom waarom? stommerd weg met je van de wereld dood weg weg weg weg weg altijd nooit terug eeuwig blijf weg waarom? MUTS weg weg weg weg weg dood beste nee toch? ja raam springen nee durf ik niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Lekker vakantie, eindelijk daar was ik echt aan toe na 10 maanden knetter hard werken.
Maar wat moet ik nu met m'n tijd die ik over heb? O jee morgen eerst keer auto rijden. KUT MUGGEN!!!!! jullie moeten allemaal dood Maar het ergste vind ik nog wel dat: Snoepie zo ver weg is nu ik bij m'n ouders zit (hoop je snel weer te zien, k mis je)
|
![]() |
|
|