| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

ze moeten gewoon de prijs verlagen naar 30€ ofzo.  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Daar zijn ze net even iets verder met de 'brand' cultuur. Als je daar spellen uitbrengt die ze vele malen goedkoper kunnen krijgen op een gebrand schijfje dan doen ze dat eerder. (dan maar geen doosje + handleiding) Als we dat hier ook gewoon doen dan MOETEN ze de boel wel goedkoper maken zodat mensen liever origineel halen dan een kopie vanwege de extra's die je erbij krijgt zoals Handleiding. Je betaald nu 50 euro voor een spel. Een handleiding. Instalatie instructies en reclame materiaal. Pleurt die reclame troep eruit. Schrijf de instalatie instructies in de handleiding bij en gooi de prijs omlaag naar 30 of zelfs 20 euro en het is nog steeds winstgevend en mensen kopen sneller origineel. Ik haal nu alleen dingen die ik echt graag wil hebben origineel. Andere dingen leech ik wel. Ik bedoel, handleiding haal je in PDF van internet af en dan ben je klaar. 

*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman! 
	 | 
	||
| 

| 

|||
| 

Citaat: 

O.a. door de euro zijn aardbeien bijna 2 keer zo duur geworden.. DVD's kosten 25 euro.. Hoeveel uren plezier heb je aan een film? En hoeveel aan een goed spel? Vooral als een spel een hoge replay-value heef.. Ontopic: Ik ben voor kopieren om te kijken of ik een spel leuk vind.. Spellen die ik gekocht heb na een kopie te hebben gehad: GTA2, Stronghold, Carmageddon, ect.. NIET gekocht: o.a. Generals (niks aan, slechts 2 keer gespeeld).. maar ik ben absoluut tegen geld verdienen via kopietjes maken.. Zal blijken dat hij hem gratis gekopiert heeft of zelfs gedownload.. Spindeltje (18ct per cd) en dan maar verkopen voor 5 euro/stuk (ofzo weet ik het).. Citaat: 

| 
	|||
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Aan de andere kant, dames en heren, gaat U eens een avondje stappen. Wat ben je dan kwijt? De mannen in iedergeval meer dan een euro of 50. Tenminste, dat ben ik dan wel kwijt. Vrouwen wellicht een stuk minder, hehe, maar dat terzijde. 

Either way; mijn punt is; een avondje lol of een spel waar je -pak 'm beet- 40 uur goed plezier aan beleeft. Het is niet meer als een kwestie van prioriteiten stellen mijns insziens. Als je 't op deze manier bekijkt is een spelletje helemaal zo duur nog niet. Om maar te zwijgen over de prijzen van normale bordspellen. Natuurlijk zijn games duur als je 328472 spellen wilt hebben. Daarom zijn illegale games ook best interessant om even een sneak preview te doen van een game. Vind je 't niets hou je fijn je geld in de zak. Ben je d'r helemaal weg van? Dan kòòp je het, for fuck's sake! Op deze manier stimuleer je domweg de ontwikkeling van _goede_ games. Maar wees niet zo'n fuckass die nooit goede games legaal koopt. En dan heb ik 't nog helemaal niet gehad over mensen die een slaatje slaan uit het verkopen van illegale games. Die mogen ze van mij helemaal opknopen aan de hoogste boom die ze kunnen vinden.  | 

| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

|
| 

Ik blijf bij mijn standpunt als de game goedkoop is origineel kopen.  

Maar vorige keer zag ik max payne in een winkel liggen voor 56 euro.   Dus Illegale games. Ze maken de games toch te duur dus eigen schuld van hen. 

What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart. 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Laatste paar replies doen mij echter vermoeden dat ik dergelijke individuen niet anders kan overtuigen.. En wie is ''ze''? Bestel dan via i-net of koop ze nieuw.. Dat sommige winkeliers nou niet weten wat ze wanneer moeten afpijzen is geen reden om de illegale tour op te gaan!  | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Maar ik denk dat het hier gaat om games gratis downloaden van internet, dat ligt een stuk anders. Er kan meespelen dat je eerst wilt zien wat je koopt, ik heb zelf een aantal goede miskopen gedaan, games die een hoge score kregen, er heel mooi uit zagen, en met veel bombarie op de markt kwamen; maar het werd helemaal niks en veel aan was het ook niet. Concreet heb ik het hier over Conquest Earth, het spel dat Command & Conquer zou moeten doen vergeten. Niet dus. Wat dat betreft had ik graag gehad dat ik het zou kunnen uitproberen door het te downloaden. Dat had geen minder geld opgebracht voor de gamesindustrie; maar mijn geld zou dan worden uitgegeven aan een goede game. M.a.w. het geld komt met de goede developers terecht, en dat kan ik alleen maar positief vinden. 

Per undas adversas (tegen de stroom in) 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

en kan ik dus rustig gekopieerde games blijven kopen aaah ik voel me al een stuk beter  | 
	||
| 

| 

|||||||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Citaat: 

Citaat: 

Citaat: 

Citaat: 

Citaat: 

| 
	||||||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Het is toch ons bier !? 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Ik ben zelf ook een warez-aapje op zijn tijd, laat ik dat gelijk even vertellen. Dit heeft meerdere oorzaken. Je kunt spellen downloaden. En wat kan, dat doe je meestal. Het heeft grote voordelen, zoals: 

Gratis. Een bedrag van €45-€50 is niet niets. Je kunt denken van "wanker, gan dan werken". True, alleen koop ik ook wl games, maar dit hangt samen met een andere factor: Ik ben kieskeurig als de neten. Ik zou spontaan in huilen uitbarsten als ik geld had uitgegeven aan sommige spellen die ik gespeeld heb. WarCraft3 was wel leuk, maar €45 had ik er écht niet voor willen geven. Dan is downloaden een goede manier van 'filteren'. Releasedata. Je wilt niet weten hoe boos ik ga worden als Half-Life 2 pas weken later dan in Amerika wordt gereleased hier. Er zijn van die games die je met liefde koopt, maar als je dan een ISO tegenkomt van ene spel waar je nog een maand op moet wachten, ben ik persoonlijk snel om. Er is ook nog een andere factor in mijn ogen: Demo's. De meeste ontwikkelaars schijnen geen heil meer te zien in demo's uitbrengen voor de release. Vind ik stom. Sommige spellen had ik best willen kopen, maar omdat ik het niet uit kon proberen heb ik de final gedownload. Dat ik daarna weinig zin had om €45 uit te geven, als hij leuk bleek, kwam vaak genoeg voor. Er is een hoop te zeggen voor het feit dat je het doet, maar in wezen weet ik dat het fout is en diefstal. Maar ik zit er al vanaf het begin in, in de Crazy Bytes enzo.. dat ik er weinig problemen meer mee heb. Het is wel zo dat gekochte games meer charme hebben. Zo koop ik onlinegames wel origineel, en daar ben ik dan ook trots op dat ik die heb. Gewoon het doosje enzo.  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Het bezitten van illegale games is eigenlijk niet zo erg(wel voor de uitgevers) maar het verkopen van illg. games vind ik wel erg.. Dus ik ben der eigenlijk wel voor (anders was mijn game kast ook 50% leger geweest  )
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Hmm, het valt me toch weer op hoeveel mensen er ineens tegen het illegaal gebruik van games zijn en het verspreiden ervan. 

Ik download _alles_ en koop eigenlijk niks aangezien het na een tijdje toch wel weer verveeld en ik het zonde van m'n geld vind. Ik doe liever nuttige dingen met m'n geld waar ik gewoon blijvend iets aan heb (Denk aan hardware, kleding, muziek cd's van bands die het geld verdienen   ) ipv een cd'tje in een doos.. de prijzen zijn gewoon belachelijk hoog en ik zal gewoon blijven downloaden als het niet goedkoper wordt..'Ik' betaal ook voor kabel internet dus kan het ook nuttig gebruiken lijkt me zo. 

What you put me through, fucking wooptiedoo. 
	Laatst gewijzigd op 22-07-2003 om 00:06.  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

want het kopen van games doe ik ook veel.. ik heb gta3 en vice city, enz enz... ook gekocht. omdat als ik het zou willen downloaden de game verneuk.. net als uplink.. die heb ik gedownload omdat ik het niet kan kopen. (ivbm geen cc) En heb het dus maar zo gedaan.. en ik krijg ook altijd veel games van mensen die ik ken.. en als de game het dan goed doet dan ga ik hem neit nog eens kopen..  | 
	||
| 

| 

|
| 

Ik had zulke reacties wel verwacht.   

Ik ben dan ook geen die hard gamer die perse alles legaal wil hebben. Na een tijdje is de lol er weer af en speel je het spel nooit tot amper meer.. vind ik gewoon zonde van m'n geld. Kijk, mensen die elke dag UT2K3 spelen kopen hem legaal.. mensen die elke dag Warcraft 3 online spelen kopen hem legaal.. maar mensen zoals ik die eigenlijk alleen single player doen en het spel 2 a 3 weken spelen downloaden het spel of kopen het van 1 of andere gast. 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Windows working incorrectly: ▓▓▓▓▓ 100% 
	 | 
	||
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Laat de gamesbizz eerst maar eens fatsoenlijke, lang speelbare games op de markt brengen. De laatste paar jaar zijn de spellen zo zielloos ontworpen dat er voor de gamer weinig meer overblijft dan mooie graphics. Speelbaarheid en replaywaarde laat vaak te wensen over. Daar betaal ik geen E 45,- voor.  

Uberhaupt zijn alle spellen die ik download (en dat is niet zoveel, aangezien ik niet zoveel meer game) niet de moeite van het kopen waard. Games die ik echt wil hebben, koop ik. (Al is dat slechts een handjevol games).  | 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Afgezien daarvan ben ik rebels, puberaal, egoistisch en zet ik mij graag af tegen de maatschappij. In het kort: het boeit mij geen fuck dat de makers geen geld krijgen.  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() Ken ik jou niet van GoT? 

| 
	||
| 

| 

|
| 

Ik ben voor het branden van spellen. Waarom? Ten eerste zijn die huidige spellen die nu in de winkel verkrijgbaar zijn veel te duur. 50 euro gemiddeld voor een game is niet normaal. Dit probleem hebben ze ook bij muziek cd's. 25 euro voor een muziek cd is ook ziekelijk. Er worden ook bijna geen singletjes meer verkocht door de hoge prijs. En iedereen die er geld mee verliest zoals de bedrijven die cd's uitgeven en artiesten en spellenmakers kunnen er toch niks tegen doen. Pas als je cd branders en dvd branders en mp3 players en minidisks gaat verbieden dan pas kun je er iets tegen doen. Tegen kazaa en die shit kun je helemaal niks doen die zullen toch wel bljven bestaan maar cd branders en mp3 players en die hele rotzooi kun je makkelijk verbieden en dan zal er al een hoop minder illegaal worden gebrandt of op een andere manier verkrijgen worden.

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

lol bij zulke winkels zijn het meestal gozers volgens mij....... maarja die mis je echt niet  

| 
	||
| Advertentie | 
| 
				 | 

![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine | 

zwaffelen. Annet.  | 6 | 31-03-2009 13:10 | |
| Games | 

[Discussie] B.I.G, wat vinden jullie ervan? Jolt  | 122 | 25-02-2005 23:05 | |
| Games | 

vragenlijst gamers SuperSanne  | 14 | 01-10-2003 22:29 | |
| Games | 

Waarheid over de XBOX, PS2 is krachtiger! Diablos  | 274 | 20-09-2003 04:34 | |
| Games | 

Ombouw Ps2 GpMaStEr  | 10 | 04-10-2002 21:50 | |
| Games | 

wat vinden jullie v/d xbox reuffneck  | 57 | 20-08-2002 07:45 | |