Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2003, 12:28
Maradinus
Maradinus is offline
Dat het anderhalf uur duurde voordat ik klaarkwam *zucht*
Oud 06-07-2003, 12:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Dat het een vieze ouwe vent was, bij wie ik eerst door de vleeskeuring ging en toen de eer had om allerlei handelingen op commando uit te voeren.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 12:31
mathfreak
mathfreak is offline
Hier is al een topic over: http://forum.scholieren.com/showthre...ight=slechtste
Oud 06-07-2003, 12:36
Verwijderd
Nee ik heb eigenlijk nooit echt een slechte sex ervaring gehad
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef op 06-07-2003 @ 13:29:
Dat het een vieze ouwe vent was, bij wie ik eerst door de vleeskeuring ging en toen de eer had om allerlei handelingen op commando uit te voeren.
Wahahhahah, weetje..... die man ownde je gewoon
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 13:20
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 06-07-2003 @ 14:06:
Wahahhahah, weetje..... die man ownde je gewoon
Ze was pas zestien, mister Botterik.
Oud 06-07-2003, 13:26
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 06-07-2003 @ 14:20:
Ze was pas zestien, mister Botterik.
Ze kan toch nee zeggen ??!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 13:35
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 06-07-2003 @ 14:26:
Ze kan toch nee zeggen ??!
Kan inderdaad ja. Maar als je niet weet hoe mijn situatie/toestand toen was, hou je er dan liever buiten.
Want een labiel meisje van 16 jaar dat heel veel problemen heeft en onzeker en verlegen is, zegt niet makkelijk nee tegen een kerel van 38. Hij had er nooit aan mogen beginnen, want dat is misbruik maken van iemand. Ik hoop dat je je een beetje in die situatie kunt verplaatsten
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef op 06-07-2003 @ 14:35:
Kan inderdaad ja. Maar als je niet weet hoe mijn situatie/toestand toen was, hou je er dan liever buiten.
Want een labiel meisje van 16 jaar dat heel veel problemen heeft en onzeker en verlegen is, zegt niet makkelijk nee tegen een kerel van 38. Hij had er nooit aan mogen beginnen, want dat is misbruik maken van iemand. Ik hoop dat je je een beetje in die situatie kunt verplaatsten
ok, sorry, maar besefte je niet dat je werd gebruikt dan, als je allemaal dingen op commando uit moest voeren ?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 13:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 06-07-2003 @ 14:37:
ok, sorry, maar besefte je niet dat je werd gebruikt dan, als je allemaal dingen op commando uit moest voeren ?
Eigenlijk niet echt, ik was toen heel erg in de war. En bovendien was ik het gewend om alleen maar voor de seks gebruikt te worden, dacht bijna dat het zo hoorde.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 14:03
Qimm
Qimm is offline
Dat ik op de wekker zag dat we nog maar 3 minuten hadden en ik NOG LANG niet uitspeeld was

[edit] ik heb eigenlijk alleen maar leuke [/edit]

Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 14:05.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 14:04
Verwijderd
mijn eerste keer..
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 14:31
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
sorry Vampiria, maar niet iedereen kan jouw leven van binnen kennen. Als je er opmerkingen over krijgt, dan heb je niet t recht te zeggen dat mensen zich er buiten houden i.v.m. je situatie toen, hoe rot t ook voor je is. Als je plaatst wat jij plaatst kan je verwachten dat er commentaar opkomt. Wees zelf dan de slimste en plaats t niet.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 14:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
italianboy schreef op 06-07-2003 @ 15:31:
sorry Vampiria, maar niet iedereen kan jouw leven van binnen kennen. Als je er opmerkingen over krijgt, dan heb je niet t recht te zeggen dat mensen zich er buiten houden i.v.m. je situatie toen, hoe rot t ook voor je is. Als je plaatst wat jij plaatst kan je verwachten dat er commentaar opkomt. Wees zelf dan de slimste en plaats t niet.
Goed punt, maar daarom heb ik erna ook uitgelegd hoe mijn situatie toen was, zodat het voor hem ook duidelijker te begrijpen is.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 18:58
Maddan
Maddan is offline
Citaat:
wat dat is echt te erg vampiria... er lopen echt zieke kerels rond op deze wereld

pff.. dan valt mijn ergste wel mee.. me plasser ging naar beneden de eerste keer
Oud 06-07-2003, 19:15
Justice
Justice is offline
Vampiria: Damn zeg... *zal maar niet tot uiting brengen wat hij nu denkt*
Oud 06-07-2003, 20:06
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik heb eigenlijk nooit echt een slechte sekservaring gehad. Ik ben nooit vernederd geweest, heb nooit dingen moeten doen die ik niet wou. Of respectloos behandeld.

Jammer genoeg behoor ik tot een minderheid van vrouwen .
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Justice schreef op 06-07-2003 @ 20:15:
triest idd... Hoe gewetenloos kun je zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 21:16
Mindfields
Mindfields is offline
Een "aanranding" van een "vriend". Al ging het niet zo heel ver, het was wel kut, omdat hij misbruik maakte van mijn dronkenschap.
Oud 06-07-2003, 21:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
De meeste mensen kennen je situatie niet, en als je je situatie kent denk je vanzelf "had dan NEE gezegd!". Ik weet niet wat voor problemen je had toen dat gebeurde, 't zijn waarschijnlijk problemen waarbij de meeste mensen zich helemaal niks voor kunnen stellen, al zouden ze het hele verhaal kennen. Het spijt mij, en de meeste niet-sicko mensen met mij waarschijnlijk, ontzettend dat je dit overkomen is, maar hou er alsjeblieft rekening mee dat wat jou overkomen is moeilijk te bevatten is.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 21:22
Verwijderd
Ehm, ik denk dat dat de keer met ex-vriend was die welgeteld twee seconden duurde
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 00:25
Verwijderd
de paar keren dat het bij mijn dinnetje pijn deed. en 1 van mijn 1e keren "het" doen. Mijn ex zei gelijk " ja ik kom niet klaar van penetratie dus neuken hoef je alleen voor jezelf te doen"

Nou, dan is de lol er wel een beetje af.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 00:40
Verwijderd
NIet meest verrot, mischien ietwat shoquerend voor mijn vriend hij vroeg een week later nog "Hoe zit het met euh.. dat bloed " terwijl ik twee dagen erna al geantwoord had dat het echt heus niet zeer meer deed en ook niet meer bloedde... *zucht*
de goede sul
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 08:25
ZHAzha
ZHAzha is offline
Een keer op een voetbalveldje in het donker terwijl het bijna regende en het onweerde.
Het deed zeer en ik was totaal niet geil en ik vond hem totaal niet aantrekkelijk.
en ik kwam tot de conclusie dat ik mijn ex eigenlijk nog heel erg leuk vond .
achja
Oud 07-07-2003, 08:26
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 06-07-2003 @ 13:29:
Zoiets dergelijks is mij ook overkomen..
Oud 07-07-2003, 09:32
Gaz
Gaz is offline
Citaat:
AePiE schreef op 07-07-2003 @ 01:25:
de paar keren dat het bij mijn dinnetje pijn deed. en 1 van mijn 1e keren "het" doen. Mijn ex zei gelijk " ja ik kom niet klaar van penetratie dus neuken hoef je alleen voor jezelf te doen"

Nou, dan is de lol er wel een beetje af.
Dat is wel een heel verotte opmerking zeg.
Oud 07-07-2003, 09:44
Anaïs_Luna
Anaïs_Luna is offline
Die keer op vakantie toen ik met een ontzettende stomme Duitser op een hotelkamer belandde, en bij het uitkleden bleek dat er niet veel aanwezig was, en dat het ding ook niet echt wakker te krijgen was, door de enorme hoeveelheid alcohol die hij achter de kiezen had.

Wat een aanfluiting...pfff!
Oud 07-07-2003, 09:55
Overjoyed
Overjoyed is offline
Als jij er meer zin in hebt dan je geslachstsorgaan!
Na een avondje flink stappen bijvoorbeeld, en met een meisje belanden die je bij nader inzien toch niet zó leuk vind.
Oud 07-07-2003, 10:23
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef op 07-07-2003 @ 01:25:
Afgezien van lullig, ook erg dom van haar. Ja, als een jongen alleen voor zichzelf neukt zullen de meeste meisjes niet klaarkomen van penetratie, nee... doorgaans moet daar toch wat meer moeite voor gedaan worden he
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:25
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
An.............. sex en te weinig glijmiddel
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 10:58
deesmees
deesmees is offline
een gozer die er niks van kon
Liep er niet warm voor,leek net of ik hond was met zn geaai
Nee dankje dan heb ik het nu beter getroffen
Oud 07-07-2003, 12:05
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Justice schreef op 06-07-2003 @ 20:15:
Mag wel hoor

En Sanne: als je wilt, kun je me pm'men. Hebben we het er even over.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 14:22
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-07-2003 @ 11:23:
Afgezien van lullig, ook erg dom van haar. Ja, als een jongen alleen voor zichzelf neukt zullen de meeste meisjes niet klaarkomen van penetratie, nee... doorgaans moet daar toch wat meer moeite voor gedaan worden he
Ach, veel meisjes kunnen van penetratie alleen ook niet klaarkomen. Maar in sommige standjes kan je haar ook gewoon vingeren en dan is het ook voor allebei lekker.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 23:55
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-07-2003 @ 15:04:
mijn eerste keer..
Oud 08-07-2003, 00:43
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 06-07-2003 @ 21:06:
Jammer genoeg behoor ik tot een minderheid van vrouwen .
nou....das beetje erg negatief voglens mij
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 10:45
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind het ook vrij verrot als ik het doe met mijn vriend en alle gevoelens komen heel sterk naar boven tijdens het seksen waardoor ik moet huilen. Dan hoop ik dat hij die gevoelens ook heeft, maar dat valt dan meestal wel mee.. Ik haat mannen. Leuke mannen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 10:49
metalgirl
metalgirl is offline
Ik heb een vervelende ervaring gehad met drie goede vrienden. We hadden allemaal teveel gedronken en iedereen (oa een heel voetbalteam) was er getuige van.
Oud 08-07-2003, 10:49
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 08-07-2003 @ 11:45:
Ik vind het ook vrij verrot als ik het doe met mijn vriend en alle gevoelens komen heel sterk naar boven tijdens het seksen waardoor ik moet huilen. Dan hoop ik dat hij die gevoelens ook heeft, maar dat valt dan meestal wel mee.. Ik haat mannen. Leuke mannen.
Als hij ze niet voor jou zou hebben, zou jij ze niet voelen. Jij voelt hem namelijk op zo'n moment. Mensen stellen zich tijdens sex heel erg voor elkaar open.
Oud 08-07-2003, 11:28
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 08-07-2003 @ 01:43:
nou....das beetje erg negatief voglens mij
euhm ik denk eerder de realiteit:
als je statistieken naleest over ongewenste intimiteiten (sorry ik kan je nu geen voorbeeld geven), dan besef je wel dat veel vrouwen misbriuik ondergaan hebben (daarom niet altijd verkrachtingen, maar ook "subtieler" misbruik).

En omdat veel vrouwen geen aangifte doen of het verzwijgen, zal het werkelijke aantal nog boven de statistieken liggen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 06-07-2003 @ 22:16:
Een "aanranding" van een "vriend". Al ging het niet zo heel ver, het was wel kut, omdat hij misbruik maakte van mijn dronkenschap.
lekker, zo'n "vriend".
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 13:30
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
ZHAzha schreef op 07-07-2003 @ 09:26:
Zoiets dergelijks is mij ook overkomen..
Same here..
Oud 08-07-2003, 14:33
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Ik hep nogal vervelende dinge meegmaakt met een leraar.. als je me snapt.... Hij deed dinge die hij beter nie had kunne doen.....
Dat was wel mn ergste ervaring denk... En ookal zegt iedereen dan.. je moet het vergete enzo.. Toen ik een vriendje kreeg en hij verder wilde gaan.... gaat toch die leraar weerdoor je hoofd wtjewel... Zoiets vergeet je gwoon nooit meer.

Sterkte voor iedereen die ook zoiets heb meegmaakt ..!
Oud 08-07-2003, 14:50
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Linlilalove55 schreef op 08-07-2003 @ 15:33:
Ik hep nogal vervelende dinge meegmaakt met een leraar.. als je me snapt.... Hij deed dinge die hij beter nie had kunne doen.....
Dat was wel mn ergste ervaring denk... En ookal zegt iedereen dan.. je moet het vergete enzo.. Toen ik een vriendje kreeg en hij verder wilde gaan.... gaat toch die leraar weerdoor je hoofd wtjewel... Zoiets vergeet je gwoon nooit meer.

Sterkte voor iedereen die ook zoiets heb meegmaakt ..!

Als je weer nare herinneringen voelt opkomen, wees jezelf er dan heel erg vanbewust dat het deze keer je eigen lieve vriendje is die het doet. Laat je geest niet afdwalen naar toen, maar let op je vriend. Kijk hem aan, hou hem vast, praat met hem.

Dan slijt het langzaam weg.
Oud 08-07-2003, 15:52
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
Parallel schreef op 06-07-2003 @ 22:16:
ik net zoiets, alleen was hij mijn vakantievriendje. ik had te laat door wat ie aan het doen was en toen kon ik niet meer weg.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 18:52
Verwijderd
Die ene keer dat ik bijna in slaap viel van verveling.
Het was eigenlijk niet eens seks, gewoon gefriemel.
Maar het was gewoon saai.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:00
Cæles
Cæles is offline
M'n eerste vriendje waar ik echt verliefd op was.......hij was alleen erg oversekst en erg sterk......
Oud 08-07-2003, 19:42
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Citaat:
Cæles schreef op 08-07-2003 @ 20:00:
M'n eerste vriendje waar ik echt verliefd op was.......hij was alleen erg oversekst en erg sterk......
....erg voor je eej...... Hopelijk kun je er een btje overheen kome......
Oud 08-07-2003, 19:52
Verwijderd
mijn eerste keer is overigens zo klote omdat die maar neit wil komen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 20:01
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 08-07-2003 @ 12:28:
euhm ik denk eerder de realiteit:
als je statistieken naleest over ongewenste intimiteiten (sorry ik kan je nu geen voorbeeld geven), dan besef je wel dat veel vrouwen misbriuik ondergaan hebben (daarom niet altijd verkrachtingen, maar ook "subtieler" misbruik).

En omdat veel vrouwen geen aangifte doen of het verzwijgen, zal het werkelijke aantal nog boven de statistieken liggen.
Ben ik het mee eens.
Ik ga verder niet in op de vraag in het topic iydm
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:42
Cæles
Cæles is offline
Citaat:
Linlilalove55 schreef op 08-07-2003 @ 20:42:
....erg voor je eej...... Hopelijk kun je er een btje overheen kome......
thnx, maar t is al 4 jaar geleden gebeurd. T ergste is dat ik nu gewoon niemand meer echt vertrouw, k had t echt niet verwacht. Maarja met m'n huidige vriend gaat alles goed

Regels voor berichten