![]() |
|
Hier is al een topic over: http://forum.scholieren.com/showthre...ight=slechtste
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Dat ik op de wekker zag dat we nog maar 3 minuten hadden en ik NOG LANG niet uitspeeld was
![]() [edit] ik heb eigenlijk alleen maar leuke ![]()
Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 14:05. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() pff.. dan valt mijn ergste wel mee.. me plasser ging naar beneden de eerste keer ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Die keer op vakantie toen ik met een ontzettende stomme Duitser op een hotelkamer belandde, en bij het uitkleden bleek dat er niet veel aanwezig was, en dat het ding ook niet echt wakker te krijgen was, door de enorme hoeveelheid alcohol die hij achter de kiezen had.
Wat een aanfluiting...pfff!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
als je statistieken naleest over ongewenste intimiteiten (sorry ik kan je nu geen voorbeeld geven), dan besef je wel dat veel vrouwen misbriuik ondergaan hebben (daarom niet altijd verkrachtingen, maar ook "subtieler" misbruik). En omdat veel vrouwen geen aangifte doen of het verzwijgen, zal het werkelijke aantal nog boven de statistieken liggen. |
![]() |
|
![]() |
Ik hep nogal vervelende dinge meegmaakt met een leraar.. als je me snapt.... Hij deed dinge die hij beter nie had kunne doen.....
Dat was wel mn ergste ervaring denk... En ookal zegt iedereen dan.. je moet het vergete enzo.. Toen ik een vriendje kreeg en hij verder wilde gaan.... gaat toch die leraar weerdoor je hoofd wtjewel... Zoiets vergeet je gwoon nooit meer. Sterkte voor iedereen die ook zoiets heb meegmaakt ..!
||
![]() |
Citaat:
Als je weer nare herinneringen voelt opkomen, wees jezelf er dan heel erg vanbewust dat het deze keer je eigen lieve vriendje is die het doet. Laat je geest niet afdwalen naar toen, maar let op je vriend. Kijk hem aan, hou hem vast, praat met hem. Dan slijt het langzaam weg.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga verder niet in op de vraag in het topic iydm |
![]() |
||
Citaat: