Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het gaat wel enkel om producten in het kader van het associatieverdrag.Het is zeker niet bedoeld om bv de Antwerpse diamantnijverheid te treffen.
|
![]() |
Een lijst met Zion-produkten:
The boycotting is to undermine the Zionist efforts to kill innocent Palestinians, especially Palestinian babies. http://www.inminds.com/boycott-israel.html |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder vind ik dat de Internationale Wereld wel wat verder mag gaan dan alleen de bezetting veroordelen. Ik dacht meer aan Ambassadeurs terugtrekken en een wereldewijde boycot van elk Israelisch Product, en natuurlijk Israel voorlopig schorsen uit elke organisatie(IOC,Fifa,VN etc.) |
![]() |
|
![]() |
Die lijst... de bedrijven ervan die ik ken, komen uit de VS, uit Finland en weet ik waar nog meer, maar niet uit Israel.
![]() De uitleg is vooral dat bedrijven die Israel op wat voor manier dan ook gesteund hebben geboycot zouden worden.. maar dat zal de Israelische regering koud laten, lijkt me... |
![]() |
|
Ik vind dat we zelfs verder moeten gaan, alle diplomatieke contacten met israel opheffen en alle handel uit israel boycotten ( wat er nu is blijft dusz) En ik vind dat wat Israel nu doet gelijk staat aan wat de duitsers deden in Wo II !
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
mogen we ook de halve wereld boycotten (bijvoorbeeld america) [/B][/QUOTE]
AMERICA is geen land maar een wereld deel, de VS is een land... ![]()
|
Waarom Israël boycotten en de Palestijnen niet? Ik zie niet in waarom de één fouter is dan de ander eigenlijk. Voorlopig boycot ik dus nog niets, of juist alles, zo je wil.
|
![]() |
Een israelische boycot is niet bedoeld om hun economie te raken maar om onze stem te laten horen.
Voor de mensen die niet inzien dat israel fout is, bazeer je op feiten en creëer zo je eigen ideëen. Neem niet blindelings die van je vader, vriend of hippe politieker over.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik heb niets tegen israel en niets tegen joden.
|
![]() |
Ik denk dat het heel moeilijk is om een goede en een slechte partij aan te wijzen hierbij (heel anders dan bijvoorbeeld een WO II). Deze kwestie speelt al zo lang, het is bijna onmogelijk te achterhalen wie er ooit begonnen is, en of dat terecht was.
Ik denk zelf dat Isreal gewoon een Palestijnse staat moet toestaan, maar wel onder voorwaarde dat de Palestijnen eerst stoppen met zelfmoordacties. Probleem is dat de verhoudingen al zo verstoord zijn, en het wantrouwen is zo groot dat niemand de eerste stap durft te nemen naar vrede. Treurig.... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|