![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar meer om de vrouwen die meekomen dan om de heren. Ik weet het niet, ene kant lijkt het me nix andere kant ben ik wel nieuwsgierig maar op een manier die het bij nieuwsgierigheid wil houden... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik doe er nu even geen uitspraak over, ik ben ontoerekeningsvatbaar momenteel
||
Citaat:
Je krijgt het nog druk ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Liever gelijktijdige masturbatie hoor!
Er is inderdaad wel een verschil in wat jij lekker vind en de ander. Ik heb weliswaar maar ervaring met één jongen, maar hij wilde ook graag dat ik zijn ballen masseerde tijdens het trekken en dat ik niet te 'diep' trok, terwijl ik dat juist wel weer lekker vind. Enneh... Wat is PM?
|
![]() |
Dan kunnen jullie je samen even discreet terugtrekken en gore details onthullen die tot een ban op het forum zouden leiden, ons ondertussen razend nieuwsgierig achterlatend.
Jij hebt het begrepen! Maar hey... ook bij jou zit er een privéknop op je scherm!
|
![]() |
Dan kan ik jullie prive conversatie nog niet lezen hoor. Maar ik kan zo wel met iemand naar mijn keuze ranzige details uitwisselen. Of uitgewisseld krijgen. De PM knop is voor ask tante poesiefox, voor discrete behandeling van al Uw sex problemen. Oom Chimera is er voor het mannelijk perspectief. We gaan een duo praktijk oprichten.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() *pakt ook bak popcorn* schuif es op Poesiefox!
||
![]() |
Citaat:
Nou goed dan, wij zullen jureren, bordjes omhoog houden met cijfers. En aanmoedigen. * ziet ons op een rijtje al op de bank zitten, met sjaals en petjes, ratel in de hand, popcorn op schoot, de wave doen.* Go Niels suck that dick Suck em till is's hard And when it's hard Really hard He sucks em till he comes! Goooooooo, squirt! ( da's onze yell)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Experimenteren met leden van hetzelfde geslacht - Homoseksueel? powersneder | 50 | 21-04-2013 15:37 | |
Seksualiteit |
Viel jij vroeger op hetzelfde geslacht? Verwijderd | 1 | 03-10-2010 13:02 | |
Seksualiteit |
zoenen met hetzelfde geslacht..... me12 | 20 | 08-08-2010 12:41 | |
Liefde & Relatie |
Hetzelfde geslacht? whiejloowna | 50 | 05-02-2004 11:06 | |
Seksualiteit |
Experimenteren met hetzelfde geslacht Sonrisa | 24 | 24-11-2003 18:21 | |
Liefde & Relatie |
Wat als een vriend/vriendin van hetzelfde geslacht verliefd op je is? Era | 30 | 14-03-2003 22:21 |