Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.prog-nose.org/nederlands/..._contagion.htm
is een link naar een revieuw van de cd ![]() iig iets in de richting van progressive rock
||
Citaat:
*ahum* Maja, voordat ik dit een topic over Radiohead laat worden... ![]()
|
* Exploding Hearts - "Guitar Romantic" - www.explodinghearts.com
garage powerpop met punk, new wave en 60's pop invloeden * A Radio With Guts - "Beat Heart Sweet Stereo" - www.aradiowithguts.com moeilijk te omschrijven...emotionele en suicidale teksten, voor drinkers en rokers met gevoelens? en ac/dc gitaar riffen. Download het maar gewoon ofzo. * Reverend Horton Heat - "Lucky 7" Een mix tussen garage, rockabilly en surf. Ik weet de site niet uit men hoofd, moet je maar intikken ergens ofzo. * Supersuckers - "motherfuckers be trippin'" Punkrock'n'roll!! weet deze site ook niet. * The Jewws - "l'explosion de son du maintenant" poppy garage rock'n'roll met punk invloeden. Ik zal de naam van het album wel eens fout hebben gespeld, ik haat frans, de nummers zijn gewoon in het engels. * The Datsuns - "s/t" Garage punkrock'n'roll!! spelen ook op lowlands... *Gluecifer - "soaring with eagles to rise...." punkrock'n'roll!! er zijn er nog veel meer.....maar ik heb nu al genoeg werk verricht ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dikke p00p
|
Super Furry Animals - Phantom Power
De nieuwe cooper temple clause komt zo uit, wat ik ervan gehoord heb was erg goed. Verder zou je nog kunnen kijken naar the Flaming Lips, laatste album= Yoshimi Battles The Pink Robots De nieuwe Radiohead is adembenemend. Dit zijn dingen die worden gehypt in Engeland: Kings Of Leon - Youth And Young Manhood The Darkness - Permission To Land Als je van metal/rock houd: Superjoint Ritual - A Lethal Dose Of American Hatred Kijk ook maar naar Meshuggah ofzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Alk3 - Good Mourning
JR Ewing - Ride Paranoia Shai Hulud - That Within Blood Ill-Tempered Billy Talent - Billy talent GUTG - Background music Blood Brothers - Burn piano burn A static Lullaby - Don't forget to breathe Further seems forever - how to start a fire Jeff Caudill - The way back ![]() EP's: Brandtson - Death and taxes Matchbook Romance - West for wishing Skycamefalling - s/t Funeral for a friend - Four ways to go Damn, ik noem echt te standaard shit. Laatst gewijzigd op 16-07-2003 om 22:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
gewoon
chimaira - impossibility of reason poison the well - you come before you en de nieuwe backfire! aanschaffen. klaar. (als je dan toch langs de rekken komt, neem dan ook maar miocene's nieuwe album (verschijnt binnenkort) mee en dreadlock pussy's nieuwe single)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hip-Hop Album Top 20 Makaveli | 390 | 01-08-2008 15:02 | |
Films, TV & Radio |
Oz komt op dvd uit in Nederland kalinho | 14 | 24-02-2007 18:23 | |
Software & Hardware |
SE W950 (release 3Q) Hydrogen | 10 | 29-03-2006 19:36 | |
Muziek |