Advertentie | |
|
![]() |
|
1 persoontje... Niet mijn vriend, maar wel een heel speciale persoon met wie ik altijd contact hoop te blijven houden...
Natuurlijk is er geen limit van leeftijd voor je gezoend moet hebben... Dat doe je als je er aan toe bent, en als je een jongen hebt ![]()
||
Citaat:
Maak je geen zorgen, het komt vanzelf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sterker nog, in mijn omgeving zijn het juist de wat minder knappe mensen die niet zo zeker zijn van zichzelf die elke week met een ander staan te kleffen. Die hebben blijkbaar bevestiging nodig. M.a.w. als je knap bent kun je het je veroorloven kieskeuriger te zijn. Hard, maar waar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
*2 Another Way*
Ik vraag me echt af in wat voor buurt je woont en welke school je zit want die theorie slaat nergens op... Ik heb nu met 7 jongens gezoent en het begin toen ik 14 was *ben nu 16* Ik dacht ook altijd dat ik de laatste was... Nu ben ik erachter dat het merendeel van mijn vriendengroep nog nooit/of met 1 of 2 jongens gekust heeft.. Je wordt rond je 12e zo opgefokt over dat soort dingen en de meeste verhalen over *wat de rest allemaal al heeft gedaan* zijn zwaar overdreven of gelogen ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|