![]() |
|
![]() |
Aan gezien het met Werk en Geld te maken heeft post ik het hier maar
Ik bezit een eigen website en heb een adverteerder gevonden. Niet zo'n testnet bedrijf maar een echte Adverteerder. Nu vragen zij om een fractuur. Alleen hoe moet die worden gemaaakt of heeft iemand die toevallig liggen. Post hem hier of mail
|
![]() |
|
![]() |
lang leven google
![]() gewoon ff voorbeeldjes http://www.belastingdienst.nl/922925...es/factuur.gif http://www.ohmega.nl/pre_pro/images/pr_proj/factuur.png
|
beetje veranderen, maar zie hier de factuur van het bedrijf van mn pa:
(NAAM BEDRIJF) PAKBONNUMMER: BESTELLINGNUMMER: VOLGNUMMER: Roosendaal, datum postmerk Geachte__________, Hierbij ontvangt u de gevraagde informatiematerialen. Het betreft: Aantal Omschrijving De verzendkosten voor drukwerken zijn hoog. Daarom vragen wij u om het totaal bestelde bedrag, dat hieronder staat vermeld over te maken. Bankrekeningnummer staat onderaan deze brief. Verzendkosten totaal: ARIAL Heeft u vragen, vermeld dan het pakbonnummer. Met vriendelijke groet, en dank voor u aanvraag . Jouw naam bedrijfsnaam en afdeling eventueel
||
Citaat:
Verder nog wel erin: Wij verzoeken u dit bedrag binnen x dagen over te maken op rek. nr. 12345678. Ook een duidelijke omschrijving en het bedrag zowel incl. als excl. btw erop schrijven.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar wees eerlijk: een beetje zelfstandig ondernemer is wel in staat dit zelf uit te zoeken/op te zoeken. Zonder hulp van een forum dus. No offence! Kheb er ook niks op tegen dat je hier post. Dus.... Succes nog! ![]()
|
www.webenpaperwork.nl/voorbeeldfactuur.jpg zo doe ik het...
|
Heb je een eigen bedrijf in de zin dat je bent ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en heb je een BTW nummer bij de belasting aangevraagd.
Zo niet dan ben je in de zin van de wet niet gemachtigd om een factuur te maken en te geven. Je kunt hoogstens een kwitantie uitschrijven voor het ontvangen geld. Zo lang jij geen BTW nummer hebt kan jouw klant de BTW niet aftrekken en zal hij het ineens minder interessant vinden om jou dienst af te nemen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Boekhouden / Help Chimo | 1 | 15-12-2009 07:43 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[HBO algemene economie] SGR model brands | 7 | 03-10-2009 00:09 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #128! darkfairy | 493 | 15-05-2008 19:52 | |
Werk, Geld & Recht |
Salaris probleem Ivo | 10 | 27-11-2007 05:43 | |
Software & Hardware |
[Office 2003] Access-replicatie daan_vandevyver | 21 | 23-12-2004 13:50 |