Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Ik geef totaal niks om merken. Ik vind het meestal geeneens mooie kleding ook. Laatst was ik bij de V&D, op zoek naar een strakke witte broek. Zie ik er eentje hangen voor zo'n 30 euro, wat hangt ernaast? Precies zo'n broek, maar dan van Esprit, voor 60 euro. Ja, dan ben je dus gek als je niet voor de goedkope versie gaat!!
Alleen qua schoenen hecht ik er redelijk wat waarde aan. Zo moét ik bijvoorbeeld Dr. Martens hebben, en niet een of andere nepversie. Die schoenen lopen gewoon geweldig, ik draag al 4 jaar vrijwel dagelijks hetzelfde paar. Nu zit er een gat in, dus moet ik komende winter absoluut een paar nieuwe hebben. Verder... Ja, haarverf. Ook bijna altijd hetzelfde merk, omdat ik bang ben dat bijvoorbeeld het Etos-huismerk niet goed is. Hoewel ik momenteel een ander merk heb, omdat dat ook prima houdt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Of de nieuwe collectie van Wibra Unlimited direct van de catwalk aanschaffen voor het naseizoen. Merkensletje dat je bent ![]()
|
Uhm ik koop vaak merk kleding ik koop het omdat ik meestal verzekerd ben van kwaliteit en ja als ik bijvoorbeeld eens wat tegen kom wat ik ook leuk vind en merkloos is, vind ik t ook prima. Maar sommige merken, Diesel bijvoorbeeld, heb alleen maar spijkerbroeken van dat merk, omdat ik er in kan wonen en ze zo lang mee gaan.
![]() ![]()
|
Ik kan op het moment geen merk bedenken waar ik een kledingstuk van zou willen. Ik vind het wel stoer om een levi's truitje te dragen, maar ongeveer net zo stoer vind ik het om een merkloos truitje te dragen. Het boeit me niet zo. Aan schoenen besteed ik wel meer geld en daar hecht ik ook wel waarde aan een merk omdat ik goede schoenen wil hebben, en dat mag dan ook wat duurder zijn. Het is dan niet zo dat ik persé schoenen van een bepaald merk wil, maar ik koop ze wel bij een schoenenzaak waar ze kwaliteit verkopen, en dat zijn dan meestal merken.
Misschien zou ik wel vaker merkkleding kopen als ik meer geld te besteden had, omdat ik vind dat merken vaak inderdaad wel iets apartere ontwerpen en bijzondere dingen hebben. h&m draagt iedereen (maar dat koop ik wel het meest). Ik heb weinig merkkleding. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lol, als je je eens bednekt dat merken gewoon een simpel brainwash middel zijn om te gemiddelde consumerende tv kijkende schaap zn geld mee te laten uitgeven.
En kom niet met de bullshit dat merkkleding van 'betere qualiteit is' want mijn namaak armani tshirt uit thailand is nog perfect, mijn vaders lacoste polo's (die hij 20 jaar geleden ook in thailand had gekocht) zijn ook nog in perfecte staat, en nu het grappige, zijn ECHTE Lacoste polos zijn zelfs sneller gaan slijten. Ikzelf hecht er echt totaal geen waarde aan, ikheb wel zelf veel merkkleding, maar dat zijn allemaal fabrieksfoutjes (jeweetwel, 1 knoop los 90% van de prijs eraf) Maar als ik nu iets nieuws koop kan het me echt feen flikker schelen of er een merkje opstaat ofniet, zoals nare man ooit zei, ik heb ontdekt dat je mooie kleding kan dragen zonder je scheel te betalen voor 2 extra letters die erop staan. En iedereen hier weet stiekem dat ik gelijk heb, en dat ze dom zijn dat ze bakken met geld aan merkkleding uitgeven, maar niemand gaat het natuurlijk toegeven ![]() Enige wat wel uitmakt zijn schoenen idd ![]() |
![]() |
|
Merken geven aanzien, geld geeft aanzien, als jij met iets loopt waarvan iedereen weet wat het ongeveer gekost heeft dan heb je aanzien, en het andere deel lacht je uit, omdat je voor hetzelfde product zonder merkje een stuk minder had kunnen betalen bij bijvoorbeeld de h&m.
![]() Ik geef zelf vrij weinig om merken, soms vind ik iets leuk, en als het dan van bijvoorbeeld replay is zou ik het niet laten hangen, maar als ik voor hetzelfde shirtje een stuk minder zou kunnen betalen zonder merkje zou ik dat zeker doen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Het enige merk waarvan ik bewust kleding koop is HEMA
Verder vind ik die prijzen van zogenaamde 'merkkleding' veel te hoog... Ik heb spotgoedkope broeken, overhemden en T-shirts die ook kwalitatief erg goed zijn. Voor kwaliteit hoef je echt geen merkkleding te kopen! Maargoed, als je je beter voelt in merkkleding ben ik de laatste die je tegenhoudt.
|
laat ik het zo zeggen: ik koop wat ik leuk vind, en om nu express op zoek te gaan naar kleding zonder merk heb ik g-e-e-n zin in.
daarentegen ben ik ook niet iemand die hilfigger koopt in zijn hele kledingkast om op te vallen. Ik koop het omdat ik het leuk vind, en soms wild ragen, maar niet om een imago te creeeren
|
Verwijderd
|
Meeste enigzins mooie kleding is van een merk (merk zoals dat hier gedefinieerd is, dus geen hema huismerk ofzo). Dus ja ik koop ook wel 'ns merkkleding.
Er zitten echt wezenlijke verschillen tussen merk en niet-merk. Als die er echt niet zijn, ja dan ga ik natuurlijk ook voor de goedkope variant. |
![]() |
|
Verwijderd
|
H&M is my middle name. Ik koop zelden iets van een merk, enkel omdat ik het niet kan betalen en ik krenteriger ben geworden met de jaren. Liever h&mdingen van slechte kwaliteit zodat ik voor weinig geld regelmatig iets nieuws heb, dan dure dingen die ik na een paar weken niet meer leuk vind. W< daarentegen kan ik vaak niet weerstaan, en zo nu en dan nog iets van replay of diesel.. Maar dat is niet zo duur.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe gehecht ben jij aan merkkleding? sabrosa | 69 | 13-01-2010 21:13 | |
Lifestyle |