Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik haal m'n sokken meestal bij de Hema, ik heb effen en ruitjes. Het kan mij niet zoveel schelen of er nou wél een Burlington merkje of niet op mijn sokken zit.
|
![]() |
Ik heb
- Burlingtons in allerlei kleurtjes (gewone sokken en kniekousen) - sokken van de V & D (felle kleurtjes) - sokken van de Hema (Snoopy en een zooi enkelsokjes) - sokken van de Hennes (roze en blauwe enkelsokjes) Ik ga echt geen RL sokken o.i.d. aanschaffen, beetje onzin. Ik heb qua 'merksokken' alleen Burlingtons, en alleen omdat dat gewoon de leukste ruitsokken zijn (naar mijn mening) ![]() ![]()
|
normaal draag'k zo'n zwarte enkelkousjes
maar heb ook nog gewone zwarte kousen, die draag ik dan meestal ook op mijn enkels, plooi ik dan over kan er niet tegen dat er iets boven mijn enkel zit ![]()
|
De "halve"sok vind ik relaxt als ik driekwartbroeken of rokjes draag omdat ik ut niet leuk vind als er dan een stuk sok bovenuit komt. Jah tenzij ik koele sokken aanheb. Verder heb ik zwarte sokken van de markt, witte en zwarte halve sokken van de markt en koele sokken van de Hema en kniekousen van de H&M.
|
![]() |
Ik heb altijd te weinig sokken, aangezien er bij mij áltijd 1 van de 2 kwijtraakt
![]() ![]() Maar de sokken die ik nog heb, zijn zo kleurig mogelijk ![]() En ik wil nog steeds een paar Burlington's of desnoods 'neppe' in het roze/ lichtgeel ![]()
|
roze snoopysokken, rode jip en janneke sokken, gele woodstocksokken...powerpuffgirlssokken, nijntjesokken, hellokittysokken...en zo kan ik nog wel ff doorgaan...oow jah heb ook nog 2 paar gewone zwarte en 2 paar van die halve....maar ik vind die halve irritant zitten
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb iets van 6 paar witte sokken (geen sportsokken) en een paar gekleurde, maar die wil ik niet aan, alleen als het echt moet
halve sokjes heb ik ook, 3 paar, ze zijn wel handig, ik vind 't mooier staan dan dat ze boven m'n schoenen uit komen. Ik heb ze dus alleen in de zomer aan
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[MP3's] 2x Mr.Sok: Round Pond & Shooting A Pigeon... Tricks' | 12 | 16-09-2005 13:56 | |
Muziek |
[MP3] Mr.Sok - S.O.K. Tricks' | 8 | 13-09-2005 15:21 | |
Lifestyle |
sokken HITLOL | 14 | 05-04-2005 18:53 | |
Lifestyle |
sokken Verwijderd | 64 | 20-02-2005 11:11 | |
Lifestyle |
sokken Verwijderd | 68 | 13-10-2004 21:06 | |
ARTistiek |
Mijn geliefde sokjes kierewiet kiewietje | 11 | 01-10-2001 18:07 |