![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik werkte het nooit bij tot ik er een opmerking over kreeg. Ik scheen een oerwoud te hebben ofzo, en mij oksels mochten ook wel bijgewerkt worden. Oops ![]() ![]() Nou ja... ik laat altijd wel wat haar zitten, anders prikt het zo ![]() En nee... ik scheer mijn balzak niet echt.... daar zitten geen bossen haar ofzo bij mij.. voornamelijk erboven |
![]() |
|
![]() |
Wat je absoluut niet wilt zijn stoppeltjes, dan is het net of je met een speldenkussen ligt te krikken. Stimulatie is één ding, marteling is wat anders. Je kunt ze met een Wilkinsonmesje wat korter maken, dan haal je het mesje er lukraak over heen en weer, maar dan dus niet pal langs de huid. Het mesje als tondeuze dus.
Een oerwoud is ook weer zo wat, maar helemaal kaal is geen gezicht. Zijn jullie mannen of kleuters!
|
Verwijderd
|
Minimaal twee jongens die reageren met zoiets als "ik ben toch geen homo". Nooit op een teamsport gezeten oid? Ik maak nog iedere week de rituelen mee, alhoewel het allemaal wat beschaafder is geworden. Een jaar of zes geleden was het echt een ranzige zooi, een keer heeft een jongen gewoon staan schijten onder de douche (en dan echt stààn, niet zitten of hurken, maar staan, fcol!). Dat maakte wel indruk. Ook toen ik als groep-achtertje bij een hoger en dus ouder team mocht invallen gebeurden er rare dingen... Maarre, het grootste gedeelte van mijn oud-teamgenoten is nog altijd geen homo. Niet dat dat een probleem zou zijn. En het is toch niet meer dan logisch dat je kijkt om te weten hoe het bij anderen uitziet?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen frieslandboy | 39 | 05-10-2011 19:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 | |
Lifestyle |
agressiviteit Ninnoc | 67 | 03-11-2002 20:03 |