![]() |
||
Citaat:
De kapper heeft er verstand van en kan je a. advies geven en b. het zo doen dat je iig zeker weet dat het goed gebeurd. Bij jou is het 4 keer goed gegaan , en dan heb jij sterk haar als het nog glanst en dik is * mits het effect door de verf komt die je eroverheen hebt gedaan*, maar niet bij iedereen valt dat even goed aangezien iedereen ander haar heeft. Offtopic: ik heb erg donkerbruin haar, nou heb ik nog een donkerrood bruin achtige kleur. hij pakt net niet goed genoeg op mn eigen haarkleur. als ik nou zo eigenwijs wil zijn en goedkoper uit wil zijn en mn haar zelf wil ontkleuren, welke raden jullie mij aan ? thnX
||
Citaat:
Als je mij nog gelooft tenminste ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() thnx anyway ..
|
ik heb mijn haar ook lichter proberen te maken: geenr esultaat.
Ik ga niet met chemische stoffen werken, want ik heb geen zin om een vogelverschrikker te worden. Daarvoor in de plaats ga ik vaak in de zon, en met mijn haar onder de zonnebak. Ook heb je sprayflesjes die je haar een tint lichter maken als je in de zon gaat. Dit is niet zo agressief als het eerst met waterperoxide te behandelen en vervolgens in je eigen kleur te verven.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
donker haar ontkleuren truitje | 3 | 19-07-2015 22:04 | |
Lifestyle |
Het grote HAAR en KAPSEL topic #2 Trimm Trabb | 437 | 11-01-2013 08:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Snor, help ! Ontkleuring? Mimuna | 18 | 01-04-2011 17:36 | |
Lifestyle |