![]() |
|
de smaak wordt positief beinvloed door:
- Zoet Fruit - Amandelnoten (!!!) de smaak wordt negatief beinvloed door: - Roken - Alcohol (vooral bier) - Vlees (vooral rood vlees zoals rund) enne, als je helemaal zeker wilt zijn, zijn er speciale pilletjes die je ieder dag neemt en waarvan je sperma gaat smaken als Ranja ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik had van mijn buurman (die een vriendin heeft om dit te testen ![]() Chocola schijnt ook te werken... Ik moet zeggen, ik heb dat spulletje wel eens geprobeerd. Tip: geen McDonalds® eten van tevoren eten (vér van tevoren) want dát gaat de smaak zeker niet ten goede brengen. /MI
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ok, na dit vergelijkend warenonderzoek..
wie heeft er nog meer tips??? we stonden te douchen, en ik ging echt zeer zwaar serieus bijna over mn nek.. ik vind t heel leuk om te doen, mn vriend zo zien te genieten, maar als t zo moet laat ik m dus echt niet klaarkomen in mn mond. probleem is, hij houd wel van een paar biertjes en we roken beide ketting... hmmz nogmaals HELP |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat zal dan aan het kettingroken liggen... misschien wil-ie voor jou wel minderen? Is meteen gezonder
![]() Men noemde al ananas, kiwi en komkommer, maar dat is dus allemaal fruit (ja, komkommer is fruit, echt waar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je moet maar zo denken: t is voor een goed doel ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Is gewoon niet slikken dan geen optie? Als je het zo erg van smaak vindt.. Er is altijd wel een zakdoek in de buurt bij ons. Ik heb eigelijk nog niet geproefd, maar voel daar ook totaal geen aandrang toe.
Ik denk dat je vriend liever zijn sperma naast jouw mond loost dan dat hij op dieet wordt gezet.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat ik weet is roken, bier, zuivel, vleesch en kruiden slecht voor de smaak. Fruit is goed, vooral kiwi's geven een zoetere smaak naar het schijnt. -vlugge edit- ofwel wat iedereen al gezegt heeft. @Snowboarder: Proef je eigen kwakjes maar, en zeg dan nog eens dat het geen smaak heeft. |
![]() |
||
Citaat:
Ook zal de sexshop om de hoek ze vast wel hebben, of het ook werk? Ik heb geen idee. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De invloed van eten op de smaak van sperma Verwijderd | 53 | 01-12-2005 15:17 | |
Seksualiteit |
smaakt sperma zoals het ruikt? [Wacko] KiP | 120 | 28-11-2005 23:50 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete somebody13 | 61 | 13-06-2002 17:43 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquete somebody13 | 5 | 20-05-2002 11:41 |