Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
op www.dependentpunkrock.com zullen wel fotos komen denk ik.
verder op cu2s en op de site van de bands waarschijnlijk. neem anders zelf een fototoestel mee? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een CMS (Content Management System) systeem gemaakt, heirmee kun je een website opzetten en alles editten.
Die kan ik ook wel aanmaken hiervoor, jullie kunnen 'm dan zelf beheren, je kunt dan stukken meer als cu2. Moeten alleen even basis layoutje aanleveren, dan zorg ik ervoor dat er een accpount komt, dan hebben jullie de website. Het url word dan http://skatestock.**********.nl maar dan moet je gewoon een forward aanvragen bij van mij part nl.nu (krijg je http://www.skatestock.nl.nu ofzo) Meer vragen, mag je me mailen (zie profiel ![]() Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 20:07. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja ik ook niet.. Maar dan kunnen mensen iig zien welke bands er komen en wat in ene gastenboek zetten en je kunt er foto's opzetten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
MM of Maypole zijn echt vette bands die al heel wat bekendheid hebben in onze streek en ze komen uit eindhoven... Ik weet niet hoelaat je dit morgen leest, maar als je op www.wmtd-zine.com op het forum/messageboard post dat je nog een band "nodig" hebt, of je post dat je het nummer van iemand van MM of Maypole zoekt IVM met een show voor zondag, dan heb je vrijwel meteen beet! Er zijn ook nog een hoop andere bandleden van andere bands op dat forum die wellicht ook op zondag kunnen spelen... je kan gelijk ook op het forum van www.mow-zine.com posten, al hoewel dat forum voortaan minder levendig is dan WMTD... je kan het ieder geval altijd proberen en er is echt nog wel een band die kan (waarschijnlijk)!
||
Citaat:
![]() xal ff kijken morgen!
|
damn, net terug, wel aardig maar fokkin HEET
en wat heeft dependent een but drummer, ik heb me dood gelachen. maar goed ![]() ![]()
|
aaaaaargh erg lullig
ik was er niet bij, er waren vrienden blijven slapen, die ook mee zouden gaan. Die gasten haddden sochtends geen zin meer en ze waren te gaar om naar valkenswaard te fietsen, en om er alleen heen te fietsen en de hele dag er alleen te staan leek me geen succes :/
|
|