Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2003, 21:47
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef op 07-07-2003 @ 15:22:
Ach, veel meisjes kunnen van penetratie alleen ook niet klaarkomen. Maar in sommige standjes kan je haar ook gewoon vingeren en dan is het ook voor allebei lekker.
penetratie alléén, nee, dat klopt. 75 % van de vrouwen (of 82 % volgens een ander onderzoek) kan niet klaarkomen van rechttoe-rechtaan 'neuken'. Als de man echter zijn orgasme lang uitstelt of tijdens de penetratie haar clitoris aait, kan het grootste deel van die vrouwen wél klaarkomen. Wat dat meisje zei, was in feite 'doe maar niet je best om het lekker te maken', en dat is dom, want waarschijnlijk was het wél gelukt om het lekker te maken. Dat veel meisjes niet klaarkomen door penetratie, wil nog niet zeggen dat ze niet klaar kunnen komen tíjdens de penetratie
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:48
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 08-07-2003 @ 12:28:
euhm ik denk eerder de realiteit:
als je statistieken naleest over ongewenste intimiteiten (sorry ik kan je nu geen voorbeeld geven), dan besef je wel dat veel vrouwen misbriuik ondergaan hebben (daarom niet altijd verkrachtingen, maar ook "subtieler" misbruik).

En omdat veel vrouwen geen aangifte doen of het verzwijgen, zal het werkelijke aantal nog boven de statistieken liggen.
maarja, niet echt een "seks"-ervaring....
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:56
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
De keren dat het niet uit vrije wil was, maar mijn mening er niks toedeed.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 22:46
KiMZz
KiMZz is offline
De eerste keer... En de tweede en de derde en de vierde, en volgens mij heb ik het niet meer gedaan met mijn ex dan 4x (in de 3 maanden die we nog hadden na de eerste keer )
Oud 08-07-2003, 23:37
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 08-07-2003 @ 23:46:
De eerste keer... En de tweede en de derde en de vierde, en volgens mij heb ik het niet meer gedaan met mijn ex dan 4x (in de 3 maanden die we nog hadden na de eerste keer )
ik was het niet. ik was het niet. ik was het niet. Voordat mensen mij verdenken omdat ik ook uit den bosch kom
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 23:39
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik heb er maar 1 en die past best in dit topic misschien, maar ik heb geen zin het te beschrijven
Oud 08-07-2003, 23:50
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 09-07-2003 @ 00:37:
ik was het niet. ik was het niet. ik was het niet. Voordat mensen mij verdenken omdat ik ook uit den bosch kom
Heyz gezellie! Nee die ex woont in Eindhoven. Misschien ken ik je wel. Heb je msn?
Oud 08-07-2003, 23:50
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 09-07-2003 @ 00:39:
Ik heb er maar 1 en die past best in dit topic misschien, maar ik heb geen zin het te beschrijven
Zinloze reply Luiwammes
Oud 09-07-2003, 00:11
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 09-07-2003 @ 00:50:
Zinloze reply Luiwammes
En jouw reply nu dan?
Oud 09-07-2003, 00:16
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 09-07-2003 @ 01:11:
En jouw reply nu dan?
ik reply maar zinloos voor haar, als haar vriend voel ik me daartoe geroepen

p.s.,
fade of light waar in den bosch woon je ergens je komt me bekend voor
Oud 09-07-2003, 00:22
Fade of Light
Fade of Light is offline
oh oh...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 00:24
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 09-07-2003 @ 01:22:
oh oh...
maaspoort hier.. maar ik ga nu slapen
Oud 09-07-2003, 09:58
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 09-07-2003 @ 01:11:
En jouw reply nu dan?
Jah maar ik mag dat want ik heb al een nuttige reply gegeven op dit topic
Oud 09-07-2003, 20:28
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 08-07-2003 @ 16:52:
ik net zoiets, alleen was hij mijn vakantievriendje. ik had te laat door wat ie aan het doen was en toen kon ik niet meer weg.
mja, je vertrouwt zo'n iemand dan..

die vriend was zeg maar echt een goeie vriend, hij was al eerder de fout ingegaan met zijn vriendin zeg maar, dat had ik hem toen vergeven, maar hij leert het gewoon niet, erg jammer
Oud 09-07-2003, 21:38
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik bleef bij mn ex vriend slapen en hij was zo geil dattie naar binnen wou. maar ik wou dat niet.
het enige wat ik zei was:
'als je kinderen en een klap wilt, moet je vooral zo doorgaan'

toen stopte hij.. maar 5 minuten later weer.
en toen durfde ik nix te zeggen en lag ik eigenlijk te huilen. maar dat had hij niet in de gaten. op gegeven moment tog weggeduwd en naar mn eigen matras gegaan.

volgende ochtend nieuwjaarsduik gedaan....
daarna met m over gehad en hij zn excuus aangeboden enzo. bla bla bla. wat een eikel was dat zeg... blij dak van m af ben.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 22:18
snoopy
snoopy is offline
nou, die keer dat er vier jongens om me heen kwamen staan en allemaal even gingen graaien waar ze wilden was nou niet bepaald m'n beste ervaring...
Oud 09-07-2003, 22:20
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
snoopy schreef op 09-07-2003 @ 23:18:
nou, die keer dat er vier jongens om me heen kwamen staan en allemaal even gingen graaien waar ze wilden was nou niet bepaald m'n beste ervaring...
vuile honden
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 22:31
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Doopy schreef op 09-07-2003 @ 23:20:
vuile honden
mja.
m'n toenmalige vriend reageerde ook heeeel kut.
Ik zei dat er jongens aan me hadden gezeten terwijl ik dat niet wilde. Vroeg-ie waar ze dan aan hadden gezeten. Ik kon dat gewoon niet zeggen. Raakt-ie m'n borsten aan, terwijl-ie zegt: "deden ze zo?" zelfde bij m'n vagina. Wat een klootzak, he?
Oud 09-07-2003, 22:49
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 09-07-2003 @ 22:38:
ik bleef bij mn ex vriend slapen en hij was zo geil dattie naar binnen wou. maar ik wou dat niet.
het enige wat ik zei was:
'als je kinderen en een klap wilt, moet je vooral zo doorgaan'

toen stopte hij.. maar 5 minuten later weer.
en toen durfde ik nix te zeggen en lag ik eigenlijk te huilen. maar dat had hij niet in de gaten. op gegeven moment tog weggeduwd en naar mn eigen matras gegaan.

volgende ochtend nieuwjaarsduik gedaan....
daarna met m over gehad en hij zn excuus aangeboden enzo. bla bla bla. wat een eikel was dat zeg... blij dak van m af ben.
Wat een eikel!

Citaat:
snoopy schreef op 09-07-2003 @ 23:31:
mja.
m'n toenmalige vriend reageerde ook heeeel kut.
Ik zei dat er jongens aan me hadden gezeten terwijl ik dat niet wilde. Vroeg-ie waar ze dan aan hadden gezeten. Ik kon dat gewoon niet zeggen. Raakt-ie m'n borsten aan, terwijl-ie zegt: "deden ze zo?" zelfde bij m'n vagina. Wat een klootzak, he?
En hij ook.

Tjezus joh sommige jongens mogen hier niet rondlopen...
Oud 09-07-2003, 23:25
Verwijderd
Dat ik 3 uur nodeloos naar de muur zat te staren terwijl mijn bedpartner lekker geneukt werd door mij.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 23:26
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 10-07-2003 @ 00:25:
Dat ik 3 uur nodeloos naar de muur zat te staren terwijl mijn bedpartner lekker geneukt werd door mij.
Oud 10-07-2003, 09:59
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
Parallel schreef op 09-07-2003 @ 21:28:
mja, je vertrouwt zo'n iemand dan..

die vriend was zeg maar echt een goeie vriend, hij was al eerder de fout ingegaan met zijn vriendin zeg maar, dat had ik hem toen vergeven, maar hij leert het gewoon niet, erg jammer
precies. er was op zich niks gebeurt, maar doordat ik hem vertrouwde heb ik er toch best veel last van gehad
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 10:06
Magdalena
Magdalena is offline
ik kietelde de eerste keer per ongeluk mijn vriendje in zijn zij en toen kreeg ik een knietje.
dat is het enige wat ik kan bedenken en zelfs daarom lag ik na even pijn te hebben dubbel, dus het valt gelukkig allemaal erg mee.
heb gelukkig nooit seks tegen mijn zin in gehad. wat een stelletje eikels zeg...
Oud 10-07-2003, 11:49
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 09-07-2003 @ 23:49:

En hij ook.

Tjezus joh sommige jongens mogen hier niet rondlopen...
ja... ik vond t heel kut, toen. Maar achteraf denk ik dat hij misschien ook gewoon niet wist hoe-ie moest reageren. Maar ja... t was wel een van de stomste dingen die hij op dat moment kon doen
Oud 10-07-2003, 11:56
jayjay
jayjay is offline
Hij hoeft ze niet meteen allevier in elkaar te slaan, maar door zo te reageren laat hij zien dat hij niets beter is dan die anderen.

Een heel klein beetje begrip is toch niet teveel gevraagd.

Dat hij misschien niet wist hoe hij moest reageren ??? Daarmee praat je zijn handelen alleen maar goed. Hij reageert als een klojo, en is dat blijkbaar ook. Daar valt niets aan te veranderen. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag, die 'vriend' dus ook.

Voel met je mee
Oud 10-07-2003, 12:34
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef op 08-07-2003 @ 22:56:
De keren dat het niet uit vrije wil was, maar mijn mening er niks toedeed.
Argh. Ik snap jongens niet.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 15:59
Verwijderd
Wat ik me afvraag... als er zo veel meiden hier zijn die wel eens sex hebben gehad tegen hun zin of andere sexuele handelingen hebben moeten doen of hebben moeten ondergaan tegen hun zin, zijn er dan hier ook jongens die wel eens zoiets deden? En zo ja, durven ze dat toe te geven? Ik ga een topic maken.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 16:03
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-07-2003 @ 15:59:
Wat ik me afvraag... als er zo veel meiden hier zijn die wel eens sex hebben gehad tegen hun zin of andere sexuele handelingen hebben moeten doen of hebben moeten ondergaan tegen hun zin, zijn er dan hier ook jongens die wel eens zoiets deden? En zo ja, durven ze dat toe te geven? Ik ga een topic maken.
goed idee
Oud 10-07-2003, 16:04
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-07-2003 @ 16:59:
volgens mij weten jongens vaak niet dat ze je zo'n pijn doen. Heb ik het natuurlijk niet over de verkrachters etc.
Maar mijn verhaal bijv.: die jongen heeft nog steeds niet t idee, dat wat hij deed echt vervelend was. "ik had toch wel al vaker aan je gezeten?"
sukkel
Oud 12-07-2003, 19:09
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
zerko schreef op 12-07-2003 @ 19:56:
dat ik na de seks keihard werd gebitchslapt

zo...http://*&m=2

erg pijnlijk
HOER OP MET JE KUTPAGINA IDIOOT...

ahem ahem...excuses voor de rest:

ik heb geen verrote sexervaringen gelukkig

Laatst gewijzigd op 13-07-2003 om 00:37.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 22:53
leon-v
leon-v is offline
mn eerste x......
had veel liever met mijn huidige vriendin mijn eerste keer gehad.
Mijn eerste x betekende gewoon bijna nix... dus daarom is dit mijn meest verotte sex ervaring
Oud 13-07-2003, 23:02
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 08-07-2003 @ 22:47:
penetratie alléén, nee, dat klopt. 75 % van de vrouwen (of 82 % volgens een ander onderzoek) kan niet klaarkomen van rechttoe-rechtaan 'neuken'. *knip*
Lekker ontopic, maar ik praat vanwege mijn bijbaantje nogal veel met een groep meisjes van 17-18 jaar en ik heb het hierover wel eens met vijf van hen gehad. Allevijf beweerden wel klaar te kunnen komen met "gewone" penetratie. En mijn huidige en vorige vriendin ook. Ze hebben wel allemaal redelijk wat ervaring, maar toch, is dit extreem toeval, of zitten er een paar te liegen? (of kloppen die cijfers gewoon niet??)

Naja niet dat iemand hier het antwoord op kan geven natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 14-07-2003 @ 00:02:
Lekker ontopic, maar ik praat vanwege mijn bijbaantje nogal veel met een groep meisjes van 17-18 jaar en ik heb het hierover wel eens met vijf van hen gehad. Allevijf beweerden wel klaar te kunnen komen met "gewone" penetratie. En mijn huidige en vorige vriendin ook. Ze hebben wel allemaal redelijk wat ervaring, maar toch, is dit extreem toeval, of zitten er een paar te liegen? (of kloppen die cijfers gewoon niet??)

Naja niet dat iemand hier het antwoord op kan geven natuurlijk...
Deels extreem toeval, deels door de ervaring. 25 % kan weliswaar hoe-dan-ook klaarkomen door penetratie, 50 % kan klaarkomen door langdurige, bijzondere of extra goede penetratie... en de andere 25 % kan óók klaarkomen door de penetratie, als tijdens die penetratie ook zeer zorgvuldig (desnoods door een derde) de clitoris gestimuleerd wordt.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 00:26
Soullar
Soullar is offline
Slechtste ervaring?

Sex met een ex, waarvoor je nog wel liefde voelt en er mee zit dat het al 2 weken uit is, en zij al kloot met anderen, naast het feit dat zij het doet simpelweg dan om te zien of ze jou nog kan krijgen.

Dat is eigenlijk mijn ergste ervaring, ik heb hier en daar wel eens wat mindere sex gehad, maar dat is absoluut geen overmaat van ramp. Meeste van die keren waren alleen de technische dingen en de rolverdeling wat minder, maar de sfeer best.
Oud 14-07-2003, 01:18
miekmuis
miekmuis is offline
Mjah mijn ex die zichzelf na het nuttigen van zelfs maar het
kleinste beetje alcohol niet meer in bedwang kon houden en
ik dan letterlijk van me af moest slaan.... yay

En die vreselijke sukkel die maar niet begreep dat ie best even mocht meewerken als ik zijn hand vriendelijk mijn uit mijn broek trok omdat dat me toch ietsje te ver ging...

mannen...
Oud 16-07-2003, 16:47
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
snoopy schreef op 10-07-2003 @ 17:04:
volgens mij weten jongens vaak niet dat ze je zo'n pijn doen. Heb ik het natuurlijk niet over de verkrachters etc.
Maar mijn verhaal bijv.: die jongen heeft nog steeds niet t idee, dat wat hij deed echt vervelend was. "ik had toch wel al vaker aan je gezeten?"
sukkel
mja ik ben dan pas in spanje geweest met een paar vriendinnen, en toen was ik met 1 vriendin aardug aangeschoten en kwamen in contact met nederlandse jongens, maar dat waren er 4 uiteindelijk ga je toch mee, maar dat zou ik nou normaal nooit gedaan hebben, dus vaak hebben ze niet het idee zoals jij ook zegt, en dan zou het nog best kunnen dat zij wat in onze drankjes hadden gedaan omdat ze elke keer voor ons haalden
Oud 16-07-2003, 17:06
Verwijderd
Mijn meest verrotte was te verrot om weer over te gaan vertellen (heel kort gezegd; hij was 38 en mijn 'muziekleraar', ik was 12 en wilde niet).

Mijn meest vrijwillige verrotte sekservaring was mja, alle keren wanneer het zo'n pijn deed en wanneer het gewoon niet prettig voelde...
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 17:56
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
.

Laatst gewijzigd op 16-07-2003 om 17:58.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 17:57
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
LaY-D NiCoLe schreef op 16-07-2003 @ 18:56:
ik heb nog een rotte ervaring eigelijk, ik zag het als een spelletje om als een soort onderdaan voor me vriend te spelen, tot hij me op een gegeven moment zowat letterlijk de kleren van het lijf trok en me veel te hard van achteren heeft genomen en dat het dan ook gewoon echt pijn deed, een beetje is wel lekker, maar dit was te erg, ik heb em daarna ook maar nooit meer gezien...
wtf ben k nou weer aant het doen
Oud 17-07-2003, 23:21
Ilsje
Ilsje is offline
meest verotte seks ervaring was 10 maanden misbruik.

even niet in de mood om duidelijker te zijn
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:10
MissJovi
MissJovi is offline
Ik moes iemand aftrekken maar kon t niet
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 19:41
WinterQueen
WinterQueen is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 06-07-2003 @ 14:35:
Kan inderdaad ja. Maar als je niet weet hoe mijn situatie/toestand toen was, hou je er dan liever buiten.
Want een labiel meisje van 16 jaar dat heel veel problemen heeft en onzeker en verlegen is, zegt niet makkelijk nee tegen een kerel van 38. Hij had er nooit aan mogen beginnen, want dat is misbruik maken van iemand. Ik hoop dat je je een beetje in die situatie kunt verplaatsten

zet het dan niet op een forum
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 22:46
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-07-2003 @ 16:59:
En zo ja, durven ze dat toe te geven? Ik ga een topic maken.
Denk je echt dat jongens het daadwerkelijk toe zouden gaan geven?

"Euh, ja, ik heb m'n vriendin aangerand".

Not very damn likely.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 00:38
Verwijderd
Citaat:
MissJovi schreef op 18-07-2003 @ 19:10:
Ik moes iemand aftrekken maar kon t niet
Last van een muisarm?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 00:49
Verwijderd
Lijkt me duidelijk
Bleef bij 1x
Dus met m'n ex
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 11:27
Dying Bride
Dying Bride is offline
Ik wilde het niet, maar wat ik wilde deed er niet toe.
Zak over m'n hoofd.
Mee naar huis gegeven worden aan zijn vrienden.
Belaagd door wat mannetjes die ongeveer drie keer zo oud, groot en sterk zijn.
en al dat soort dingen meer.

Ohja, en dan heb je nog altijd 'vrienden' die denken grappig te zijn door af en toe lekker te graaien.
Of je tegen de grond te meppen.
En als je dan om hulp roept, kijken mensen je aan en lopen weer door.
stelletje sufkutten

Laatst gewijzigd op 19-07-2003 om 11:33.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 19:52
Verwijderd
Nog niet echt een verotte sex ervaring gehad. Heb wellus in tijdnood gezeten, dat alles snel snel snel moest, maar dat is nix in vergelijking met die van andere forummerreacties. Mijn grootste respect hierbij voor de mensen die hun verhaal wilden posten over misbruik etc. Tis idd niet makkelijk om zoiets te vertellen. Big respect voor ze dus
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 09:48
attrib
attrib is offline
Citaat:
Dying Bride schreef op 19-07-2003 @ 12:27:
Ik wilde het niet, maar wat ik wilde deed er niet toe.
Zak over m'n hoofd.
Mee naar huis gegeven worden aan zijn vrienden.
Belaagd door wat mannetjes die ongeveer drie keer zo oud, groot en sterk zijn.
en al dat soort dingen meer.

Ohja, en dan heb je nog altijd 'vrienden' die denken grappig te zijn door af en toe lekker te graaien.
Of je tegen de grond te meppen.
En als je dan om hulp roept, kijken mensen je aan en lopen weer door.
stelletje sufkutten
wtf?

Regels voor berichten