![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() p.s., fade of light waar in den bosch woon je ergens je komt me bekend voor ![]()
||
![]() |
Citaat:
die vriend was zeg maar echt een goeie vriend, hij was al eerder de fout ingegaan met zijn vriendin zeg maar, dat had ik hem toen vergeven, maar hij leert het gewoon niet, erg jammer
|
ik bleef bij mn ex vriend slapen en hij was zo geil dattie naar binnen wou. maar ik wou dat niet.
het enige wat ik zei was: 'als je kinderen en een klap wilt, moet je vooral zo doorgaan' toen stopte hij.. maar 5 minuten later weer. en toen durfde ik nix te zeggen en lag ik eigenlijk te huilen. maar dat had hij niet in de gaten. op gegeven moment tog weggeduwd en naar mn eigen matras gegaan. volgende ochtend nieuwjaarsduik gedaan.... daarna met m over gehad en hij zn excuus aangeboden enzo. bla bla bla. wat een eikel was dat zeg... blij dak van m af ben. |
![]() |
||
Citaat:
m'n toenmalige vriend reageerde ook heeeel kut. Ik zei dat er jongens aan me hadden gezeten terwijl ik dat niet wilde. Vroeg-ie waar ze dan aan hadden gezeten. Ik kon dat gewoon niet zeggen. Raakt-ie m'n borsten aan, terwijl-ie zegt: "deden ze zo?" ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Tjezus joh sommige jongens mogen hier niet rondlopen... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik kietelde de eerste keer per ongeluk mijn vriendje in zijn zij en toen kreeg ik een knietje.
dat is het enige wat ik kan bedenken en zelfs daarom lag ik na even pijn te hebben dubbel, dus het valt gelukkig allemaal erg mee. heb gelukkig nooit seks tegen mijn zin in gehad. wat een stelletje eikels zeg...
||
Citaat:
![]()
|
Hij hoeft ze niet meteen allevier in elkaar te slaan, maar door zo te reageren laat hij zien dat hij niets beter is dan die anderen.
Een heel klein beetje begrip is toch niet teveel gevraagd. Dat hij misschien niet wist hoe hij moest reageren ??? Daarmee praat je zijn handelen alleen maar goed. Hij reageert als een klojo, en is dat blijkbaar ook. Daar valt niets aan te veranderen. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag, die 'vriend' dus ook. Voel met je mee
|
Verwijderd
|
Wat ik me afvraag... als er zo veel meiden hier zijn die wel eens sex hebben gehad tegen hun zin of andere sexuele handelingen hebben moeten doen of hebben moeten ondergaan tegen hun zin, zijn er dan hier ook jongens die wel eens zoiets deden? En zo ja, durven ze dat toe te geven? Ik ga een topic maken.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar mijn verhaal bijv.: die jongen heeft nog steeds niet t idee, dat wat hij deed echt vervelend was. "ik had toch wel al vaker aan je gezeten?" ![]() sukkel ![]()
||
Citaat:
ahem ahem...excuses voor de rest: ik heb geen verrote sexervaringen gelukkig ![]() Laatst gewijzigd op 13-07-2003 om 00:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Naja niet dat iemand hier het antwoord op kan geven natuurlijk... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Slechtste ervaring?
Sex met een ex, waarvoor je nog wel liefde voelt en er mee zit dat het al 2 weken uit is, en zij al kloot met anderen, naast het feit dat zij het doet simpelweg dan om te zien of ze jou nog kan krijgen. Dat is eigenlijk mijn ergste ervaring, ik heb hier en daar wel eens wat mindere sex gehad, maar dat is absoluut geen overmaat van ramp. Meeste van die keren waren alleen de technische dingen en de rolverdeling wat minder, maar de sfeer best.
|
Mjah mijn ex die zichzelf na het nuttigen van zelfs maar het
kleinste beetje alcohol niet meer in bedwang kon houden en ik dan letterlijk van me af moest slaan.... yay ![]() ![]() En die vreselijke sukkel die maar niet begreep dat ie best even mocht meewerken als ik zijn hand vriendelijk mijn uit mijn broek trok omdat dat me toch ietsje te ver ging... mannen...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn meest verrotte was te verrot om weer over te gaan vertellen (heel kort gezegd; hij was 38 en mijn 'muziekleraar', ik was 12 en wilde niet).
Mijn meest vrijwillige verrotte sekservaring was mja, alle keren wanneer het zo'n pijn deed en wanneer het gewoon niet prettig voelde... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
zet het dan niet op een forum |
![]() |
|
![]() |
Ik wilde het niet, maar wat ik wilde deed er niet toe.
Zak over m'n hoofd. Mee naar huis gegeven worden aan zijn vrienden. Belaagd door wat mannetjes die ongeveer drie keer zo oud, groot en sterk zijn. en al dat soort dingen meer. Ohja, en dan heb je nog altijd 'vrienden' die denken grappig te zijn door af en toe lekker te graaien. Of je tegen de grond te meppen. En als je dan om hulp roept, kijken mensen je aan en lopen weer door. stelletje sufkutten ![]()
Laatst gewijzigd op 19-07-2003 om 11:33. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog niet echt een verotte sex ervaring gehad. Heb wellus in tijdnood gezeten, dat alles snel snel snel moest, maar dat is nix in vergelijking met die van andere forummerreacties. Mijn grootste respect hierbij voor de mensen die hun verhaal wilden posten over misbruik etc. Tis idd niet makkelijk om zoiets te vertellen. Big respect voor ze dus
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|