Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2003, 13:03
Bruut
Bruut is offline
jaja ik speel dit super spel al jaren!

en ik vroeg me af of er ook scholieren.com forummers zijn die het spelen??

met groet!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2003, 13:39
-niels-
-niels- is offline
niet meer... :/
Oud 09-07-2003, 13:39
Chimera
Chimera is offline
Nee, wel gedaan. Ik speel nu Dark Age of Camlot, IMHO veel leuker.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 17:45
Sephiroth
Sephiroth is offline
Jaaah, UO was leuk. Lumberjacking all the way. Daarna ben ik ook overgestapt naar DAoC. Maar na een character naar level 50 brengen (het hoogste level dat je kan halen, wat eeuwig duurt, natuurlijk) wordt het levelen voor je andere characters wel een erg vermoeiende sleur. En het eindspel van DAoC is ook niet alles.

Dit is trouwens ook nieuw voor UO zie ik nu net: http://support.uo.com/advancedcharacter.html

$30 en je hebt een instant UO d00d. Ze raken zeker een beetje wanhopig nu er zoveel competitie is op de markt.

Welke server zit jij trouwens, Chim? En class/level?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:41
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sephiroth schreef op 09-07-2003 @ 18:45:

Welke server zit jij trouwens, Chim? En class/level?
Ik speel op Prydwen, een van de twee engelse EU servers. Ik ben een Alby, m'n main is een level 35 necro.

Wat betreft het levelen in lower levels, heb je gelijk aan, maar de US servers hebben nu de mogelijkheid om als je een level 50 char op je account hebt andere characters meteen met level 20 te laten starten. Binnekort is die patch vertaald, en hebben we op de EU servers ook die mogelijkheid.

Necro is een toffe class, ben nu level 35 dus en heb geen enkel probleem met 't chain pullen van orange mobs, een low red overleef ik ook wel. RvR zijn Necro's wat minder, maar als ik m'n 50 heb gehaald ga ik fijn m'n Fire Wiz levelen.

Nog een cool punt wat betreft Necro's is het feit dat je qua eequipment alleen maar een goeie focus staff nodig hebt, voor de rest kun je je geld gewoon in je zak houden. Ik heb op dit moment dik 300 gold, heb al 120 gold aan een andere char gegeven (van mezelf natuurlijk), en heb eigenlijk geen idee wat ik met 't geld moet Behalve een huisje kopen natuurlijk Mocht er iemand met een starter op Pryd zijn, geef me ff een gil, krijg je wat gold om wat equipment te kopen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:42
Chimera
Chimera is offline
Heb ff naar dat advanced char gedoe gekeken, my god wat sneu. Als je maar genoeg geld hebt hoef je nieteens meer te spelen, jeez. Als ze dat bij DAoC gaan doen vertrek ik.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:47
Chimera
Chimera is offline
Ben trouwens twee weekenden terug op een Caer Sidi (= erg high level dungeon) meegeweest, ik was de 'jongste' (qua level) in de hele groep van 100 man. Stel je voor, een groep van 100 spelers die samen een dungeon clearen

Helaas hebben we de endboss (Apocalypse) niet kunnen verslaan, een paar van z'n minions begonnen in te hakken op de cleric groep, en toen konden de fighters niet meer snel genoeg geressed worden Wel erg cool, paar mooie shots van Apoc kunnen nemen

Zie hier:
http://www.niels.nu/pic/daoc/

Edit: Dat grijze beest in de eerste 2 shots is m'n pet, een Wight Die rooie knights met die gloeiende ogen zijn Abominations, dat is de pet die ik op level 45 krijg, nog 10 leveltjes

Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 19:50.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 17:52
Sephiroth
Sephiroth is offline
Tjee, kapen wij even deze thread. Zouden we beter moeten weten?

Ik PM je zo wel even.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 11:23
Bruut
Bruut is offline
haha

ik heb doac ook geprobeert trouwens, maar ik vond het toch niet zo leuk als uo!

ik mis de 'community' sfeer! en ik vond het saai!

en uo is inderdaad niet meer wat het was, je kan chars kopen nu ja en pvp (het enigste wat ik doe) is ook niet meer wat het was, alles is item based nu. als je goede spullen heb, dan kan je gewoon niet meer dood!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten