Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
2 weken geleden
op een zondagochtend ik werd wakker , draaide men hoofd en men nek doet KRAK en deed héél veel pijn ik geraakte zelfs ni recht. met men pap naar spoed gegaan , daar 4 keer bijna flauwgevallen en uiteindelijk : zwaar verrokken moest zo'n nekverband dragen nu soms nog last |
![]() |
|
januari 2001
omdat ik bloed moest prikken om te kijken hoe hoog mij cholesterol was, en dat moet om de zoveel tijd gecheckt omdat mijn vader is overleden aan een hartstilstand. en dat is erfelijk ofzo.
|
![]() |
Vorig jaar in de herfstvakantie heb ik een kaakoperatie gehad en moest daarna nog een paar keer op controle, maar dat doe ik nu niet meer. Alles is toch goed en het kost je weer 19 euro voor 5 minuten te laten kijken...
|
![]() |
7 jaar geleden geloof ik. Ik had mn pols gebroken, midden in de zomervakantie. Wat een timing.
Ik kreeg trouwens nieteens van dat 'plastic gips' wat je normaal gesproken na 2 weken krijgt. Liep ik dus 4 weken met van dat echte gipsverband terwijl ik op vakantie ging en het steeds verder afbrokkelde. Gelukkig hadden we zelf wat gipsverband meegenomen om het af en toe bij te werken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst? Missy | 500 | 28-03-2010 21:58 | |
De Kantine |
Vraag maar raak #3 Verwijderd | 500 | 23-01-2009 15:56 | |
De Kantine |
[SPEL] Wanneer heb je voor het laatst...? Verwijderd | 500 | 22-04-2006 19:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
De Kantine |
doorstuurmail... maar ik zet hem ff op het forum Fantôme | 11 | 21-06-2003 17:31 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |