Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ja dat weten wij natuurlijk niet ![]() en helpt het verwerken een beetje?
||
Citaat:
|
Ik heb wel eens wat gebroken in de zandbak.
Het was een schepje ![]() Maar goed, dat is vast niet wat je wil horen. Van m'n lichaamsdelen heb ik nog nooit wat gebroken en ik ken ook niemand die ooit wat in de zandbak heeft gebroken. Ga gerust taartjes bakken en bak er ook maar een voor mij ![]()
||
Citaat:
![]() *slaat arm om Nothing heen*
|
Ik wil je niet plagen, maar ik vraag me écht af hoe je vriendje nu een ongeluk heeft gehad in een zandbak. Ik bedoel, een zandbak is in mijn ogen een hekje van 30 centimeter hoog met zand erin. En je zit gewoon op je kont.
Wat is er dan gebeurd, of begrijp ik het helemaal verkeerd?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
mwoah, dat geloof ik nog wel... maar die shovels.... ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja maar het was niet rond etens tijd hij had het net gevraagd en toen zei zijn moeder dus spagetti, maar die zandbak die was echt heel groot en er was een nieuwe arbo wet aangenomen dat je niet zoveel meer mocht tillen dus heeft de gemeente maar een shovel gehuurd. En zijn ouders misten hem heel erg de hele buurt was afgezet enzo en al die speurhonden, en het spoor liep dood bij de zandbak, en hij was redelijk diep dus die geur kon je niet zo goed ruiken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
weleens een ongeluk of andere vreselijke gebeurtenis met je huisdier meegemaakt? grandmommy | 31 | 25-07-2005 15:50 | |
Seksualiteit |
Welke risico's heb jij weleens genomen tijdens de sex? stout! | 49 | 23-03-2004 16:13 | |
Psychologie |
gelukkig... blij... emotioneel. hebben jullie dit weleens?! Fantôme | 16 | 06-01-2004 19:31 | |
Seksualiteit |
Weleens iemand betrapt Tulpje6 | 82 | 23-11-2003 14:47 | |
Liefde & Relatie |
euhm......hebben jullie weleens gestookt in een relatie van een ander?¿ Lilything | 95 | 11-05-2003 23:30 | |
Seksualiteit |
Heb jij weleens iemand betrapt? KiMZz | 29 | 27-02-2003 12:50 |