![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, het kan vlekken geven. Mijn vriend vangt het zelf op, OF in z'n boxer, OF in zijn eigen hand. (En dat vind ik fijn zo) Ik weet niet waarom hij het zo doet, maar ik vind het fijn, hij rent meestal vrij direct nadat hij gekomen is even snel naar de badkamer toe en wast z'n handen. Waarschijnlijk vind hij het zelf ook niet fijn. (Hij is dan ook vreselijk netjes en miereneukerig over troep) Laatst was de eerste keer dat hij het niet opving, hij ging er gewoon helemaal in op. (En zei daarna sorry
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Anyway, zet een tissuebox naast je bed, of zorg dat je het in je handen houd, lol, is voor mij het meest logiusche. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maartje van Weegen, ja, doet eens dan?Linda de Mol, Linda de Mol... doet eens kopjes geven? Aaaaah....doekje... wij hebben gehuild van het lachen, en zeggen nooit meer op normale toon het woord doekje.
||
Citaat:
Pijpen -> doorslikken??? Ik weet niet of je het weet, maar da's dus SUPER-onveilig...tenzij je een mannetje bent geworden en je eigen spul lekker vindt, maar dan zou je niet over "mijn borsten" praten ![]() N-E-weejs, onveilig dus...
|
![]() |
verschilt per keer. soms in mijn mond (maar ik pijp ook meer dan dat ik aftrek dus dan is het ook een stuk makkelijker) en als ik te laat ben dan komt het logischerwijs meer over me heen dan in mijn mond, maar soms ook gewoon over zijn lichaam of expres over mijn lichaam om het daarna af te doen met een doekje.
||
![]() |
Citaat:
|
Alsof jij elke keer dat je je aftrekt een condoom gebruikt
![]() Gewoon aan t dekbed. Mama's wassen wel weer ![]() Edit: oh je bent een meisje. Ik neem toch aan dat jongens geen condoom gaan gebruiken dan. Als een meisje een jongen aftrekt kan ik het me nog indenken ivm sperma dat verkeerd terecht komt maar voor een jongen alleen: nee. ![]()
|
![]() |
Meestal een zakdoekje. Ook wel gebeurd: het meisje vangt het op in haar handpalm die ze vervolgens aan de binnenkant van mijn broek afveegt
![]()
|
![]() |
Ik spuit het meestal op mijn buik, en veeg het daarna weer af. Een enkele keer belandt er wel eens iets naast, op je kleren of op het dekbed, maar dat is wel weer schoon te maken met een doekje. En een heel enkele keer proef ik er iets van.
|
Verwijderd
|
Aftrekken, dan zorgen we dat we meestal een handdoek in de buurt hebben...
Iemand die ik daar laatst over sprak vond dat maar gek en vies voor je moeder ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben beetje wel een beetje naïef maar niet ZO erg ![]()
||
Citaat:
![]() De kans op een soa bestaat wel maar als je weet van jezelf dat je een soa hebt zul je als jongen waarschijnlijk niet een meisje het op laten likken of slikken...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vraagje over anale seks -> klaarkomen *Cayenne* | 24 | 13-07-2004 22:21 | |
Seksualiteit |
De stank van een piemel... Deniece | 25 | 23-01-2002 13:10 |