![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() X-je
|
![]() |
Ik ben hier altijd terughoudend mee geweest.
Veel van die zoetstoffen zijn getest op ratten, en enkele daarvan bleken kanker te veroorzaken. Toch zitten deze stoffen gewoon in de cola, en natuurlijk krijgt niemand spontaan kanker. Maar met zo veel stoffen komen ze pas 10-20 jaar nadat ze in gebruik genomen zijn achter dat ze toch schadelijk waren, dus ik gebruik zo min mogelijk van die light dingen. Nu is het wel zo dat zoal alle stoffen kanker veroorzaken, maar de een dus wat sneller dan de ander. Als je 5 jaar lang, elke dag 1 kilo koffiegruis eet, is het ook kanker verwekkend. Koffie is dus in lichte mate kanker verwekkend, maar iedereen dringt het. Maar van die light producten weet ik niet in welke mate ze kanker verwekkend zijn, en ik kom er liever niet zelf achter. - Woops is beetje lang geworden ![]() Njah iig, "Bedankt voor uw aandacht!" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
omdat ik ADHD heb. Dus als ik dan veel drank en voeding met bepaalde kleurstoffen en en suikers dan gaat het niet goed, dus vandaar. Maar ik heb alles zowat suikervrij. Bleh heel smerig, maar wel beter voor me omgeving
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
coca cola light slecht voor je tanden? Vitamintje | 41 | 29-08-2005 18:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #29 Mara | 499 | 16-01-2005 19:36 |