![]() |
|
ik heb nog nooit een appel in een vliegtuig gekregen
![]() maar er zijn dus best wel weinig jongens die aan een andermans piemeltje willen zitten, terwijl het overgrote deel van de mensheid bi is lies all lies heel veel jongen en meisjes willen iets met hetzelfde geslacht ik weet het zeker(en hoeveel van de mensen op dit forum zijn eigenlijk scholier?) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Dames en vooral heren: luister even goed naar uw sekteleider! Gehoorzaam de Almachtige! Laten we nu niet over koetjes en kalfjes spreken, anders word de topic gesloten. Wat dat betreft is de forumbaas toch weer verheven boven een sekteleider; is dat nu wel de juiste verhouding? Hoe dan ook: laten we het hebben over 'aan elkaars piemeltje zitten.'
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
En wil jij mij in één keer aan de man brengen ofzo? ( ![]()
||
![]() |
Citaat:
Enneh... of ik je aan de man wil brengen? Nee, we zijn eerder leden aan het werven voor onze sekte, weet je nog? ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
maar dat ik aan zijn piemeltje zat ging zomaar hij kwam logeren en toen hield ik het niet meer eerst hielen we elkaars handen vast en toen begon ik hem te strelen over zijn borst en buik(die perfect is) en toen langzaam naar beneden en toen was ik bij zijn piemeltje, ik ging met mijn hand een paar x op een neer en toen vroe ik of ik moest ophouden toen zei hij ja ik wou dat ik het nooit gevraagd had maar zo is het gegaan
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
[edit] maar dat had hij vast zelf wel wat gezegd [/edit]
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Hahahahah onwijs grappig topic vooral die tekening van morgan die was VET COOL!
Ik wil altijd wel meedoen ![]() Ik heb al eens een jongen afgetrokken en gepijpt, ik heb daar nu wel spijt van, niet omdat ik het gedaan heb maar met WIE ik het gedaan heb ![]() Nou ja je kan de tijd niet terug draaien he.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Experimenteren met leden van hetzelfde geslacht - Homoseksueel? powersneder | 50 | 21-04-2013 15:37 | |
Seksualiteit |
Viel jij vroeger op hetzelfde geslacht? Verwijderd | 1 | 03-10-2010 13:02 | |
Seksualiteit |
zoenen met hetzelfde geslacht..... me12 | 20 | 08-08-2010 12:41 | |
Liefde & Relatie |
Hetzelfde geslacht? whiejloowna | 50 | 05-02-2004 11:06 | |
Seksualiteit |
Experimenteren met hetzelfde geslacht Sonrisa | 24 | 24-11-2003 18:21 | |
Liefde & Relatie |
Wat als een vriend/vriendin van hetzelfde geslacht verliefd op je is? Era | 30 | 14-03-2003 22:21 |