Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik herken het heel sterk ik vraag me dat soort dingen ook altijd af
maar er is gewoon geen antwoord dus je kan het jezelf beter maar niet afvragen want je maakt jezelf alleen maar gek op deze manier het gebeurd gewoon en je kan er beter mee om leren gaan sorry als het hard klinkt maar het is gewoon voor je eigen best wil tis echt heel kut dat er zoiets gebeurd in je leven maar je kan de tijd niet mee terug draaien in ieder geval sterkte en zeker ook voor je zusje het komt vast allemaal wel goed ze kunnen zoveel tegenwoordig het kost alleen allemaal tijd
|
Verwijderd
|
Waarom? Omdat sommige mensen in het verkeer niet goed uitkijken.
Je zult het toch moeten accepteren. Het is heel moeilijk, maar voor dit soort dingen is er geen andere verklaring dan dat het of stom toeval is of dat iemand niet goed heeft zitten opletten. In het laatste geval is het misschien nog bevredigender en makkelijker te accepteren omdat je dan je woede kunt richten op een persoon, waar je eventueel nog stappen tegen kunt ondernemen. Als het écht helemaal een ongelukkige samenloop van omstandigheden is, dan is het nog moeilijker te bevatten. Dat is dus echt gewoon wat men noemt 'domme pech'. |
![]() |
|
Geloof jij in een Lot dan is het antwoord.. in elk leven moet er wel wat regen vallen, zowel bij hen die het verdienen als bij hen die het niet verdienen..
Geloof je dat wij ons Lot in eigen handen hebben.. dan komt het doordat sommige mensen nu eenmaal niet opletten, asociaal zijn en wat heb je nog meer.. de mensheid doen het zichzelf aan.. een ander antwoord kan ik je niet geven, anders is deze er simpelweg gewoon niet.. ![]() Acceptatie is de eerste stap.. Sterkte..!! ![]()
||
Citaat:
tis natuurlijk heel erg als er zoiets met een jong persoon gebeurt. Maarja zoiets kan iedereen overkomen klinkt heel hard maar het is wel zo ![]()
||
Citaat:
ik ken ook iemand bij mij uit de klas die vlak voor der examens aangereden werd door een auto, ze heeft natuurlijk geen examens gedaan en is blijven zitten. Daarnaast had ze nog heel haar lever kapot door die klap. Naja zulke dingen gebeuren gewoon, tis nu wel simpel omt e zeggen want diegene die het overkomt zit er wel z'n hele leven mee. Het is natuurlijk wel erg om te horen wanneer het dan om zo'n jong iemand gaat ![]()
|
...ben nlij met de goedbedoelde reacties! Het gaat weer beter met Indira, ze heeft geen bloedtransfusie, en haar toestand is stabiel. Ze reageert op dingen van buitenaf door ja en nee te knikken...Toen haar ouders vroegen of het goed was om even weg te gaan om iets te eten schudde ze nee, heel ontroerend... Ze is sterk en hersteld snel... Denk dat ik aankomende week nog even langsga...
Kan het nog steeds niet accepteren, maar dat zal denk ik ook nooit veranderen... Tis me geweten, en daar kan ik niet omheen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een zelfgeschreven verhaal appelsap13 | 5 | 14-05-2008 14:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat gebeurt er met zelfdoders in het hiernamaals? Severus | 37 | 28-10-2007 20:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[fantasyverhaal] Drakenvuur Zut Alors! | 5 | 26-09-2004 18:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Leven na de dood Verwijderd | 8 | 13-03-2004 14:52 | |
Psychologie |
Weet er dan echt helemaal niemand een oplossing?! Eend | 25 | 06-11-2003 10:04 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |