Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Lijkt mij verstandig als Pauwe deze taak nu op zich gaat nemen, een ervaren speler in ieder geval.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Nam het team op sleeptouw in moelijke periode, weet wat er leeft onder de fans, ging voorop in de strijd, zeurde niet als hij zich moest wegcijferen in dienst van het team, en is een uitstekend vertolker van het "Geen Woorden, Maar Daden!" En dat in tegenstelling tot Bosvelt, die maar liep te klagen als hij linksback moest spelen, niet bereid was tot het uiterste te gaan, medespelers niet verdedigde in opstootjes en relletjes, en te beroerd was om bezweet van het veld te lopen, buiten dat doelpunt tegen RBC heb ik geen hoogtepunt gezien van hem! Toch vreemd, ik heb het gevoel dat ik wat door elkaar haal? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Maar ik denk niet dat Paauwe vaste aanvoerder wordt, van Marwijk heeft ook al gezegd dat er geen conclusies aan de wedstrijd van gister verbonden moesten worden
||
Citaat:
|
Oh god, hebben ze vd Berg van RKC gehaald.... op zich een puike verdediger, hoewel oud (31), maar dan hebben ze Olfers, van Excelsior gedumpt bij RKC op huurbasis. Dat is toch hartstikke stóm.... zelf hebben ze geen verdedigers en Olfers was een zeer goede, jonge verdediger...... Ik geloof dat ik Bosvelt toch een beetje gelijk moet gaan geven.
![]()
||
Citaat:
en aangezien van wonderen ook een jaartje ouder wordt, is het in mijn ogen belangrijk een goede verdediger te halen hopen dat van haaren dit jaat eindelijk full time spelen kan...
||
Citaat:
|
De kans is groot dat Paul Bosvelt Feyenoord nog deze week verruilt voor Manchester City. Manager Kevin Keegan van de Engelse club wil de international volgens Engelse kranten koste wat kost binnenhalen.
Bosvelt trainde maandagmiddag nog gewoon in Rotterdam, maar bevestigde dat hij in gesprek is met Manchester City. Daarnaast blijft het de vraag of Feyenoord nou wel of niet wil meewerken aan een transfer van de ex-aanvoerder. Bron www.feyenoordnet.nl Ik wordt echt gek als ze hem laten gaan. Zonder hem is Feyenoord stuurloos.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Alle spelers die Feyenoord er in de "moeilijke/lucky"periode met die wedstrijden van Graafschap/Vitesse bovenop hebben geholpen vertrekken dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als Feyenoorder zou ik het erg jammer vinden als Bosvelt zou vertrekken bij de club. Hij heeft zoveel wedstrijden op het middenveld geheerst en verrichte zoveel werk, Feyenoord moet hem gewoon behouden.
Aan de andere kant snap ik Bosvelt ook wel. Je wilt natuurlijk niet behandelt worden als hij (als het waar is wat hij zegt). Daarnaast is het voor een speler op zijn leeftijd vaak niet meer mogelijk om een buitenlands avontuur aan te gaan, helemaal niet in de Premier League, dus zo'n kans is wel mooi. Daarbij heeft Feyenoord met Acuna een bikkelharde speler in huis, die samen met de technische Ono een goed duo kan vormen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop dat ze met het ontvangen geld een paar goede spelers halen (ik heb al m'n twijfels over die Egyptenaar Ghali, met dit geld kunnen ze best Bosschaart halen...). |
![]() |
||
Citaat:
Hebben ze genoeg geld gekregen om Bosschaart te kopen, 5 miljoen (lijkt me niet)
|
Nu krijgt Feyenoord het helemaal zwaar, Bosvelt was in mijn ogen de beste van Feyenoord, verzaakte nooit en een vechter. Nu zijn ze die kwijt, en hun beste spits, en Kalou, en Emerton. Kortom Feyenoord's kansen op een titel slinken
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat betreft over Ghali, het is gewoon een vermoeden, geen argumenten eigenlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kuyt heeft ook meer dan een miljoen gekost. Song moest nog afbetaald worden. En Jean zal ook wel wat gekost hebben.
||
Citaat:
Nee, lijkt me ook niet. Ik vond 350.000 een beetje erg weinig voor een speler van zijn niveau, ook al is hij al enigszins op leeftijd. Volgens mij vinden de hoge meneren het niet zo heel erg dat hij weg is.
||
Citaat:
ik begin echt steeds inder van het beleid van de hoge heren bij feyenoord te snappen, als ze op deze manier doorgaan slepen ze de club in een vrij val naar onderen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen Ajax twee jaar geleden begon aan het seizoen met zo'n jonge ploeg verwachtte ook bijna niemand dat Ajax kampioen zou worden (jij waarschijnlijk wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Legioen, de officiele Feyenord Supportersvereniging heeft het bestuur van Feyenoord een brief geschreven waarin ze opheldering vraagt over de gang van zaken bij Feyenoord op dit moment.
De inhoud van de brief: Aan het bestuur en management van Feyenoord Rotterdam Rotterdam, 23 juli 2003 Geacht bestuur/managementteam, Na het onthutsende bericht dat ook Paul Bosvelt Feyenoord per direct verlaat spreekt het bestuur van Legioen, de officiële Feyenoord Supportersvereniging, haar bezorgdheid uit over de toekomst van Feyenoord. In zeer korte tijd hebben vier van de meest populaire Feyenoord-spelers de club verlaten om hun carrière elders voort te zetten. Het huidige aan-en verkoopbeleid van de club veroorzaakt grote onrust bij de supporters, die zich bovendien bekocht voelen. Waar de supporters bij bijvoorbeeld de aanschaf van een seizoenkaart rekenden op een Feyenoord dat weer voor de prijzen zou gaan wordt nu gesuggereerd dat de komende voetbaljaargang een overgangsjaar wordt. Het bestuur van Legioen, officiële Feyenoord Supportersvereniging, gaat er vanuit dat de club een bewust beleid hanteert bij de aan- en verkoop van spelers. We vernemen dan ook graag van u welk beleid u voor ogen heeft, en hopen dat u dit in een persoonlijk onderhoud met ons zult willen toelichten. Hoogachtend, Bestuur Legioen, officiële Feyenoord Supportersvereniging
||
Citaat:
![]() ![]() Denk Feyenoord (hoewel ze het vast niet graag doen) toch meer naar P$V en Ajax moeten kijken omdat die hun toppers (de laatste tijd) wel voor redelijk geld kwijt kunnen terwijl Feyenoord dat elk jaar niet lukt.. |
![]() |
||
Citaat:
Jean heb ik tijdens de Alpen-Cup op tv gezien, maar hij kwam niet echt aan verdedigen toe. Dus ik weet niet hoe hij is, maar hij is niet voor niets Braziliaans jeugdinternational.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga er ook niet meer vanuit dat Bosschaart naar Feyenoord komt, maar hoop doet leven ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kvind t fijn dat je mn naam zo vaak noemt ![]() En tis wel een beetje jammer dat je steeds zelf je geweldige topics omhoog moet houden he... Maar toch wil ik je bij deze een bloemetje geven namens alle leden van dit forum! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Paul Bosvelt heeft vanmiddag het legioen van Feyenoord op een unieke manier bedankt voor de steun in de zes seizoenen dat hij het rood witte shirt mocht dragen. De man die vorige week werd verkocht aan Manchester City en voor die club gisteravond tegen Lincoln City debuteerde, liet rond het middaguur boven de Kuip en boven de stad Rotterdam voor eigen kosten een vliegtuig de lucht ingaan met de tekst: ’Bedankt, 4 ever kameraden: Paul!’
Bron www.feyenoordnet.nl Schitterende actie van Paul. Zoveel mooier dan die achterlijke advertentie van pierre. Dit geeft aan hoeveel hij voor de club, en dan vooral de supporters voelt. ![]()
Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 16:26. |
![]() |
|
|