Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voornamelijk de wind vind ik heerlijk. Ook fijn om er in je eentje te lopen, ff uit te waaien en je zorgen te overdenken. Verbazend hoe relaxt ik me daarna voel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Dus ik zoek wat ideetjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Das natuurlijk niet de bedoeling, het moet wel rustig blijven ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga zelf dan maar altijd bij mij over de dijk een wandeling maken.. met of zonder vriend.. ook lekker uitwaaien.. |
![]() |
|
Ik woon 5 minuutjes lopen vanaf het strand .. als ik mn hoofd uit het raam hou, dan kan ik de zee horen. Strand is dan ook echt een van mn favorieten. Heerlijk hoe je daar kunt uitwaaien en romantische wandelingen kunt maken
![]() Dat was dus ook wat ik op het eerste officiele afspraakje met mijn huidige vriend deed ![]()
||
Citaat:
![]() (heel gek als je in Limburg woont) Maar hier zijn wel bossen in de buurt waar je rustig samen kunt wandelen. De maas is een klein stukje fietsen en daar zijn ook wel leuke plekjes waar je wat in het gras kunt zitten en over het water staren..
|
Het plekje waar ik en mn vriend altijd zitten als we in t park/bos achtig stukje zijn ergens waar je kan komen als je eerst een stuk over een pad moet lopen waar t gemaait is dus door de bosjes heen... open plekje aan t water groen om je heen en geen weg die er op kan kijken..
*zucht* mooi plekje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *heeft spontaan zin in een donkere standwandeling met mijn vriendje* |
![]() |
|
Het dichtste bij waar het een beetje romantisch wordt is bij een meer, bankje... met in de verte de gloed van 'de grote stad', eindhoven dus... Met een beetje geluk staat de maan hoog aan de horizon en reflecteerd het ligt in het water... heerlijk romantisch
Heb ook wel een favo plek in het buitenland... Ierland... een rotsenpartij aan de kust met een stevige bries... heldere lucht met maan en sterren.. kruip dichter tegen elkaar aan en geniet van elkaars warmte... geniet van de nacht.... heerlijk!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vertel iets over de forummer boven je #1004 Verwijderd | 500 | 25-09-2011 18:31 | |
Lifestyle |
cu2-vragenlijst crook | 41 | 22-06-2005 18:02 | |
Software & Hardware |
foutje in html code Evelientjuh | 16 | 16-07-2003 08:13 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
Meest leuke plek om het te doen? Dagusti | 64 | 11-08-2002 10:13 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |