Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() moet je ook convertor hebbe ![]() en die zijn volgens mij nergens te koop (as da wel is wil ik graaag weten waar ![]()
|
Mijn Matrox Dualhead is toch echt geen DVI hoor.
Alle Radeon's BV hebben standaard al een VGA, TVOut en DVI aansluiting, en die kan je als je wilt allemaal tegelijk gebruiken (met Hydra vision) Het mooie van de Matrox Dualheads zijn juist dat ze of 2 DVI's hebben, of 2 VGA aansluitingen ![]() |
![]() |
|
Vanaf GF4Ti heeft alles DVI-I en VGA (DSUB). DVI-I kun je gewoon met een dongle (verloopstukje) naar een DSUB aansluiting krijgen. nVidia heeft nView waarmee je 2 monitoren kunt aansluiten.
Ik zelf heb liever gewoon 2 computers, maar het is mogelijk. 0|0 is 010 en daarmee wordt een Seriële verbinding bedoeld, meestal de 9-pins RS232 aansluitingen die je anno 2003 nog steeds op moderne mobos aantreft (schande!).
||
Citaat:
![]() nu bij mn gf4ti4200 niet ![]()
||
Citaat:
Hoewel ik eigenlijk zelf voorkeur heb voor parports ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zijn er geen goedkope USB prutseltjes waar je makkelijk informatie mee kan versturen en daar een leuk prog voor bouwen? Dat soort active home dingen zijn er wel hoor.
||
![]() |
Citaat:
![]() Veel pc worden gebouwd zodat alle oudere apparaten op een pc kunnen. mss niet dat dat zo makkelijk is maar das het leven nu eenmaal ![]() (floppy is ook niet alles maar toch heeft 95% van de pc's hem nog) |
![]() |
|
Nouja dan blijven die mensen toch lekker met hun oudere PC? Alleen lijkt me het me logisch dat nieuwe moederborden de oude legacy achterlaten. Normale printers, scanners en externe modems gaan via USB, ook de wat oudere.
Dat de floppy nog steeds wordt gebruikt zou kunnen komen doordat weinig mensen de (uitstekende) alternatieven kennen, en ook niet iedereen op de hoogte is van de ernstige tekortkomingen van deze oude techniek.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dit wordt wel heel offtopic nu. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() probleem is opgelost dus we kunnen lekker offtopic verder ![]() Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 20:52. |
![]() |
||
Citaat:
Verder doe ik sneller even 2x 'cat boot.img > /dev/fd0' dan een cd branden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het gaat er meer over dat het eigenlijk oude is en de techniek super snel is. Ook vind ik floppy's minder betrouwbaar dan een cdtje. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik bewaar ook niet al die install disks. Ik maak ze gewoon elke keer opnieuw. Dat zou ik ook bij cdbranden doen, gewoon een cd-rw'tje voor os installs booten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar voor de rest gebruikte ik wel rw's (huidige linux staat op dvd en is bootable) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En vergeet niet dat floppy's traag zijn. Er is niets beter dan een goed network ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||