Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bent toch echt in de war, Frederique is een meisjesnaam, Frederi(c)k is de mannelijke variant. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() jongen: Bor meisje: geen idee ![]()
||
Citaat:
Ik ken wel twintig jongens die Anne-Sophia heten! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
meisjesnamen: laura, sandra, carmen, angelina, cameron, veronique.....zwientie
![]() ![]() jongensnamen: geen idee; gert, po, alfred,.....ringpower ![]()
|
![]() |
Owkey, ik reageer weer lekkur laat waarsch leest zelfs niemand dit meer mah ja we moeten ons toch met iets bezig houden hee
![]() Meisje *Roxane *Roos *Davinia *Antonia *Xenia *Dragana *Amber *Jade *Fenna Jongetje *Kasper *Xander *Damon *Joy *Mathieu *Ilja *Elijah *Mathias *Mattijs *Nathan *Alexander *Thijs *Tiemen Sjah da is wel genoeg!! T'enige probleem is dat aan al die namen ook een persoon vast hangt..... ![]()
||
Citaat:
Daarom probeer ik zo origineel mogelijk te zijn, met jongens gaat het iets moeilijker maar toch! (ik hou btw van afkortingen) Jongens: # Daniel (Daan) # Casper (Cas) # Matthew (Matt) # Alexander (Alex) # Noël Meisjes: # Philène # Alicia (aalieseejaa) # Roos # Madelinde # Anne - Lotte (zoow misselijk maar het simpele vind ik zoo mooi!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja dat vind ik dus jammer, de originaliteit verdwijnt... Ik bedoel ik zit met 2 marken, 2 pauls en 2 sanne's in 1 klas... Tja, leuk bedacht zul je zeggen.. Ik zie de dag nog dat ieder meisje standaard Sylvie heet en elke jongen standaard Maarten ofzoo....
Pff... niet goed...
|
Meisje:
Merel Iris Sterre Jessie (spreek nederlands uit) Tess Amy Nynke Maya Tara Amber Jongen: Daan Max Jesse Mees Koen Kaja Ivo Melle Joeri En wat voor allebei kan: Sam Sem Bo Ik heb zelf 3 namen dus misschien worden wat van deze namen ook wel 2de en 3de namen (als ik ooit kinderen neem en mijn man het ermee eens is) ![]()
||
![]() |
Citaat:
meisje of jongen, ik noem hem/haar mooi etienne |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin heeft problemen GideonGeileBink | 29 | 07-09-2004 19:05 |