Advertentie | |
|
![]() |
|
het engoie dat echt ontbreekt si dat sommige nummers wat compacte rhadden mogen zijn en sommige wat meer peper in de reet... maar metallica meet je altijd me een hoge maat
sinds '91 hebben de mannekes neit meer iets van zo'n hoge kwaliteit geproduceerd
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
snare geluid is minder
![]() ik mis de solo's ![]() het is sneller, agressiever ![]() ik mis solo's ![]() het is metallica, onvervalst en hard ![]() veel nummer geven mij echt the need to pit ![]() ik kom op een 3-3 toch vind ik het een zeer goed album, een 8 denk ik (terwijl MOP een 10 is, en de andere oude albums rond de 9 liggen) goed dus, maar geen meesterwerk
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ok ik heb het album 100 keer beluisterd. ik mag met recht zeggen dat het ZUIGT!! Wat een oninteressante composities, riffs en vocalen. Riffs klinken gerecycled, composities zijn langdradig en zonder enig dynamiek en Hetfield zingt alsof hij met een karaoke apparaat bezig is.
Ik had wel hoge verwachtingen van dit album toen ik hoorde dat het weer lekker hard zou worden als hun oude shit, maar er mist toch iets. Misschien is het hun ouderdom dat toeslaat, je mist echt die vuur. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Onderschat Metallica niet. Ik ben ook geen fan van 't nieuwe album, maar ik weet wat ze hebben gedaan, wat ze kunnen en wat hun bedoeling was. Metallica is en blijft groot en een band met heel erg veel karakter.
Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 02:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Beter dan dat ze zeiken over ****herrie |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik vind het allereerst een heel erg slecht nummer, maargoed metallica is ook niet mijn smaak.. FloatAZiggy85 heeft zeker wel gelijk over de slechte productie vind ik.. die snaredrum lijkt op een gegeven moment wel een bijl in een steengroeve. ik dacht eerst dan ook dat het nummer gewoon live was opgenomen.. wat denken jullie?
Laatst gewijzigd op 14-07-2003 om 17:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|