Advertentie | |
|
![]() |
|
Inderdaad... Maar het is niet alleen TMF, V8 etc., zeg maar liever het gehele netwerk van de commerciële televisie. Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat ze 'de jeugd van tegenwoordig' beďnvloeden. Er is naar mijn mening serieus té veel sex en geweld op tv. Het klinkt heel oubollig maar als je bij wijze van spreken om 4 uur 's middags je tv aan zet, zie je niks anders. Als die kindjes van zelf 10 jaar al tv kijken, zien ze dit en denken dat het 'nu toch wel tijd word' om iemand te zoenen, of zelfs te neuken!!!
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het is allemaal waar we leven in een heel, heel enge wereld |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En jullie kunnen wel mooi perseus af staan zeiken maar ergens heeft ie wel gelijk, totaal geen tmf etc meer kijken zou wel beter voor je zijn. |
![]() |
|
![]() |
TMF is klote en populair geblaat. Dat is het nu en dat is het altijd al geweest. Die hele zender gaat nergens over, helemaal nergens over. Het nieuws is net zoiets als de doorsnee roddels op Telegraaf, Fok en RTL. De muziek heeft geen inhoud, meestal pop enzo.
Als je iets van enige inhoud wilt ben je al snel aangewezen op publieke omroep, maar daar heb je soms ook van die spelletjes en geblaat dat niet klopt.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Nou, vooruit, dan zal ik ook eens een mening geven hierover.
Ten eerste wil ik meteen even naar voren brengen dat Mental Theo gewoon een super coole dude is. Zoals menigeen voor mij beargumenteerd heeft zeikt Mental Theo menig breezerdrinkend/jongensaflebberend huppeltrutje compleet af. Kortom, wees blij dat hij er is!!! Tevens wil ik naar voren brengen dat Mental Theo het programma Bounzz presenteert. Hierdoor alleen al zou je respect voor hem moeten hebben. Ten tweede ben ik het ook met menigeen eens dat TMF een cultuur aan het schapen is die mij niet echt bevalt. Als meisjes van 13 er al bij lopen als volleerde breezerdrinkende/jongensaflebberende huppeltrutjes... dan vind ik dat toch echt te ver gaan. Natuurlijk moeten die meisjes dat helemaal zelf weten, maar ik vraag me soms echt af of ze nog wel van hun onschuldige jeugd kunnen genieten.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mental Theo is vergane glorie, en zolang hij niet probeert DJ te spelen is hij nog best te pruimen. Zoals gezegd heeft hij zelf ook best in de gaten dat hij tussen de kanslozen staat. Hij zeikt ook regelmatig mensen af door ze te bestoken met vragen waarvan ze zelf niet eens het sarcasme inzien.
En verder is het gewoon waar dat TMF de jeugd van tegenwoordig een heel verkeerd beeld van de maatschappij schetst. Het grootste gedeelte is blingbling-negers, die doen alsof niet werken, patsen met grote auto's en halfnaakte vrouwen met dikke reten de standaard is. Nou, hier niet. Makkelijk beďnvloedbare jeugd gaat zo voor de bijl en IK weet wel wie we daar de schuld van moeten geven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en Menthal Theo on the road natuurlijk gewoon omdat ik me altijd zo verdomd intelligent voel als ik zoiets zit te kijken ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Uit je tent, daar zat ik nog in vorig jaar (nu dus weer met de herhalingen), de beelden van Sneekweek
![]() En die hele TMF cultuur vind ik ook walgelijk... zat er laatst toevallig ook naar te kijken, echt jammer. Schadelijk voor kinderen vind ik het nou ook weer niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik kijk zowiezo niet naar tmf, mtv.
Bleh als ik dat zie dan kan ik men alleen maar kwaad maken over die bling bling rappers en die zogenaamde punk bandjes ![]() En dan nog niet te spreken over de presentatoren daaro ![]() Bleh die zenders zijn gewoon tijdverspilling, ga discovery channel kijken ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Die breezer-reclame met die tennisballen is trouwens onmogelijk stoer. Dat geeft aan hoe stoer breezer is. Kopuh!
|
(en nou krijg ik lekker veel commentaar); ik vind mental theo
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja terschelling was één keer en nooit weer. Hoewel het wel tof was dat ik een forumer (Aisa) daar gemeet heb ![]() Ja dit jaar pak ik het anders aan, ik ga naar de Sneekweek ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Juh. Wat een intelligente mensen op het forum toch, dat we met z'n allen veel slimmer zijn dan de mensen in die programma's. Valt jullie dat ook niet op, dat forummers veel slimmer en beter zijn dan de algemene jongeren in je omgeving?
Maargoed, ik denk niet dat TMF zó veel invloed heeft op die jongeren. Ze hebben vooral invloed op elkáár. http://script02.tmf.nl/id/id.php?pro...61&mode=normal zij kijkt tmf http://script02.tmf.nl/id/id.php?pro...30&mode=normal hij kijkt tmf http://script02.tmf.nl/id/id.php?pro...57&mode=normal zij kijken tmf Ik denk dat tmf meer inspeelt op de behoeftes van de kijkers... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hé, er is niets mis met een beetje narcisme ![]() Natuurlijk kankert iedereen hier op de mensen in die programma's, maar we moeten toch ergens onze frustraties op kunnen botvieren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk de reden waarom het niveau hier ietsje hoger ligt is omdat dergerlijke personen al gauw worden weggepest. En omdat 1337sp34k en breezurtaal verboden is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vraag en aanbod lijkt mij. Wie is er groot en wie is er klein? Wie heeft de meeste macht? Wie dringt nou wie die meuk op? Wtf heb je nou voor invloed op top40? Zelfs bij TheBox heb je beperkte keuze.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
hoe te herkennen: de breezer-slet Martin II | 38 | 22-06-2006 20:51 | |
Seksualiteit |
Seksuele revolutie poll. 6663scarlet | 38 | 27-08-2005 13:48 | |
Lifestyle |
Trance cultuur Otis | 72 | 24-05-2005 22:47 | |
De Kantine |
Br33z4h-cultuur[De ontwikkeling van een internetgeneratie} DG | 23 | 20-08-2004 18:08 | |
De Kantine |
De BrEeZaH-cultuur, de ontwikkeling van een internetgeneratie. Verwijderd | 96 | 29-08-2002 11:32 | |
De Kantine |
Tmf-id Verwijderd | 54 | 13-08-2002 18:59 |