Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmz, leeftijdverschil is erg groot. Maar ja, kweet niet als je beide verliefd bent. En hij zich kenlijk niet zo oud gedraagt als hij is. Tja als zij er niet mee zitten, zou een ander het ook niet moeten doen, tenzij er misbruik gemaakt word ofzo door hem. Of het wat wordt op lagere termijn geen id, maar ja als je nu gelukkig bent, waarom zou je het nu dan uitmaken?
Ik denk dat ik er in 1e instantie zeker door tegengehouden zou worden. Maar ja als het gevoel blijft en jijzelf en hij hebben er geen problemen mee... Alleen denk ik dat ouders er wat minder lbij mee zouden zijn...
||
Citaat:
On topic: als jullie beiden er geen probleem mee hebben en opgewassen zijn tegen het feit dat mensen het wat vreemd zullen vinden en/of niet accepteren, zie ik geen reden waarom niet. Uiteraard kan het fout gaan, maar dat geldt voor elke relatie. Misschien werkt het wel en dat zou je mislopen als je het niet probeert. Succes.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik dacht het niet hoor ![]() From BadAngel with love xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Whoooo, dat zou ik dus echt niet kunnen! Maar ook niet willen. Het leeftijdsverschil kan nog 4 jaar zijn, maar meer zeker niet! Dan is diegene al zo volwassen en ervaren met van alles enzo, dan ben ik echt nog een kleutertje volgens mij! Neej, liever iets van rond m'n eigen leeftijd!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die situatie zitik ook in ![]() En ik hou lekker heel veel van hem dus de relatie is echt niet zo naar de ****** ![]() |
![]() |
|
![]() |
Heyy
NOw.. met Liefde.. kan alles leefdtijd NO problem.. by my was het 15-24... maar.. ja.. okey.. te groot.. maybe een probleem.. maar.. je kan het proberen.. Liefde.. ![]() good luck ![]()
||
Citaat:
dus nog f een jaartje wachten, jammer he? :/
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Tot 16 jaar mag officieel niemand seks hebben met wie dan ook, maar voor mensen tussen de 12 en 16 geldt dat er pas vervolgd kan worden als er een klacht is ingediend door de persoon zelf, de ouders/verzorgers of de kinderbescherming. Ik ben pedo. Ik weet dit soort dingen ![]()
||
Citaat:
Seks met een (seksueel) minderjarige is niet pedofilie, maar seks met een minderjarige. Dat kan dan evt. binnen een pedofiele relatie zijn. Het is benoemenswaardig dat je iemand advies geeft, maar beperk je dan wel tot onderwerpen waar je ook daadwerkelijk wat vanaf weet. Of, als je ergens niet zeker van bent, geef de zaken dan niet weer als feiten, maar geef expliciet aan dat je denkt dat het zo is, maar geen zekerheid hebt.
Laatst gewijzigd op 20-04-2002 om 11:24. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Je moet je er echt niet door laten tegenhouden, hoor. Je moet doen wat je zelf wilt, wat goed voelt. Laat je daarbij niet gek maken van je omgeving; als jullie van elkaar houden en een relatie met elkaar hebben, dan is dat zo, en dan kan je omgeving nog zoveel mekkeren, maar ze moeten het gewoon accepteren.
Laat je niet beïnvloeden door de (voor)oordelen van andere mensen. Die zijn maar kortzichtig, ontolerant en kijken niet verder dan hun neus lang is. Ze zouden verder moeten kijken, en dan zouden ze inzien dat leeftijd helemaal niets uitmaakt in de liefde: het gaat erom dat je van elkaar houdt, bij elkaar past, elkaar respecteert, etc. etc. en daar heeft leeftijd dus niets mee te maken. Wel ben ik het verder wel eens met Dusjcrib: Citaat:
Ripper
||
Citaat:
![]() Ripper
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
hm, het kan wel vind ik, maar je moet er niet raar van opkijken als iedereen je raar aankijkt. Die ander is meer dan een keer zo oud! Ik zou er zelf nooit aan beginnen in elk geval. Maar het is in elk geval niet zo dat je als je ouder dan 2 jaar dan je partner bent het niet kan. MIJn ouders schelen 8( bijna 9) jaar en zijn al iets van 20 jaar gelukkig getrouwd.
|
![]() |
18 jaar is wel veel vind ik...
toen hij net zo oud was als jij, was je zelf nog niet eens geboren!!! Mijn vriend en ik schelen 6 jaar, en dat vind ik meer dan genoeg ![]() xxx Nushka
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
stelling ivm leeftijdsverschil vedetje | 33 | 04-05-2006 08:26 | |
Liefde & Relatie |
Ik heb weer eens een probleem... *Shorty* | 13 | 20-08-2003 21:44 | |
Liefde & Relatie |