Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2003, 08:53
M1d0
M1d0 is offline
Klopt het dat je dit betaald via de onderwijskaart?
Die moet je dus inleveren op school en ik krijg dan zo'n velletje mee, de IB-Groep en de school.

Maar ik ben pas voor het eerst op 28 augustus weer op school (eerst vakantie) dus kan het nooit inleveren.

Is het dan nog wel op tijd want het moet voor de start van de opleiding?
Oud 18-07-2003, 09:09
Verwijderd
Ik snap je post niet helemaal...maar over het collegedeld: Ik heb een brief + acceptgiro thuis gekregen die ik op moest sturen. Bel anders de school waar je heen gaat nog even op voordat de vakantie begint (oftewel: vandaag bellen dus).
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 09:58
M1d0
M1d0 is offline
Ja ik heb ook een brief gehad (onderwijskaart) en daar staat dus het bedrag op en op welke manier je wilt betalen (in termijnen, in 1x).

Maar wat ik dus wil weten is dat als ik dit heb ingevuld en inlever bij mijn school dat ik dan dus het lesgeld heb betaald?

Ik snap er zelf weinig van ...
Oud 18-07-2003, 10:01
Verwijderd
Citaat:
M1d0 schreef op 18-07-2003 @ 10:58:
Maar wat ik dus wil weten is dat als ik dit heb ingevuld en inlever bij mijn school dat ik dan dus het lesgeld heb betaald?
Je kunt het toch opsturen? Als je in één keer betaald, dan moet je bji ons een acceptgiro insturen en als je een acceptgiro instuurt, dan heb je vaak betaald. Als je in termijnen betaald, dan moet je een éénmalige machtiging insturen ofzo, doe je dat, dan is het ook in orde, dan wordt er gewoon 5 keer geld afgeschreven van je rekening.

Zit er geen brief of boekje met informatie bij? Dat stoppen ze er bij mij altijd (elk jaar weer opnieuw) bij. En/of vraag je ouders of een vriend ofzo om hulp, die weet het misschien wel en kan je er irl bij helpen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 10:03
M1d0
M1d0 is offline
Ik kan het niet opsturen want er moet een stempel op.
Inleveren is niet opsturen .

Maar in ieder geval bedankt, komt wel goed.
Oud 18-07-2003, 10:09
Verwijderd
Citaat:
M1d0 schreef op 18-07-2003 @ 11:03:
Ik kan het niet opsturen want er moet een stempel op.
Inleveren is niet opsturen .
Inleveren is idd niet opsturen, maar hoe moet ik weten dat jij het echt in moet leveren? Ja, je zegt het, maar goed, ik ken niemand die het in moet leveren, vandaar dat ik er dus vanuit ging dat je het ook op zou kunnen sturen.

Wat voor studie ga je doen?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 21:17
tandenborstel
tandenborstel is offline
Je onderwijskaart is voor het schoolgeld voor de middelbare school als je ouder bent dan 16. Je krijgt hem zowiezo toegestuurd voor als je mocht zakken.

Je collegegeld betaal je aan de uni/HBO waar je gaat studeren en als je je inschrijft krijg je de benodigde papieren/accept giro etc.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 21:21
Verwijderd
Citaat:
tandenborstel schreef op 25-07-2003 @ 22:17:
Je onderwijskaart is voor het schoolgeld voor de middelbare school als je ouder bent dan 16. Je krijgt hem zowiezo toegestuurd voor als je mocht zakken.

Je collegegeld betaal je aan de uni/HBO waar je gaat studeren en als je je inschrijft krijg je de benodigde papieren/accept giro etc.
Ik vroeg me al af of ik nou gek was geworden...ik heb nl de afgelopen drie jaar geen onderwijskaart gehad. Dat krijg je als je studeert, dan denk je niet meer zo na over de middelbare school...iets duidelijkere post, wat ook wel handig geweest.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten