Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als je nou ook WiFI neemt kun je samen met de buurt TMF^H^H^HTV kijken ![]() Heb je trouwens gedacht aan content filtering? Dus dat je reclame eraf kunt knikkeren?
|
TMF is een zender die puur voor de kijkcijfers gaat. Dus een kutzender. Maar er zijn wel ergere dingen op tv hoor.. zoals bijvoorbeeld die FUCKING irritante sms-date programma's
bijv. V-date. ![]() En als je 's nachts de tv aanzet op bijvoorbeeld sbs en er komt reclame dan is het ook allemaal sexlijnenreclame, en dan heb je ook nog sms-chat programma's. Ik vind het eerafnemende programma's die maar weer laten zien hoe geldgeil mensen kunnen zijn.
|
Tering...dat koste wel aardig wat tijd om heel dat topic te lezen
![]() Maar ik snap niet waarom iedereen Theo zo zit af te kraken. Die gast is toch super grappig. Hij is het niet die zo lomp zit te doen. Het zijn al die idiote mensen die opeens veel verder gaan dan normaal omdat de camera erbij is. Want stel je voor.....straks zien je vrienden het op tv en als je dan niet gedaan hebt wat Theo je vroeg ben je opeens een mietje ![]() Nee echt hoor! Ik geniet ervan om naar theo te kijken. Ik zag gister ofzo ook weer de love parade van vorige jaar. Ging ie zo door de bosjes lopen enzo. Kwam ie daar ook weer de leukste dingen tegen. Hij is vaak ook zoooo sarcastisch. Dan vind ie eigenlijk iemand harstikke lomp maar dan heeft diegene dat geen eens door. Over de TMF cultuur ben ik het wel eens. Mijn zusjes van 6 en 9 kijken ook al als ze uit school komen TMF. Dan zien ze weer al die half naakte vrouwen. Het liefst zouden mijn zusjes volgens mij ook alleen maar korte topjes dragen enzo. Maar dat word gelukkig nog een beetje in de hand gehouden. Dat is denk ik ook een beetje wat het is. De ouders die het niet in de hand kunnen houden. De wereld veranderd nou eenmaal. Kinderen worden eerder volwassen. Niet alleen psygisch, maar ook lichamelijk. gewoon door het eten en dergelijke. Ik ken 2 meisjes van 14 waar ik regelmatig mee om ga zeg maar. Bij hun zie je heel duidelijk dat verschil waarbij de een zichzelf wel in de hand kan houden, en de ander mee zweeft op wat 'de rest' doet. de een draagt ook mooie en uitdagende kleding. Gaat regelmatig uit. Heeft een vriendje gehad. Dringt gewoon alcohol. Maar alles volgens haar eigen principes. De ander heeft het zelfde leef patroon. Gaat ook uit. Drinkt ook alcohol enz, enz. Maar zij is dus wel heel vatbaar voor wat er in haar omgeving gebeurd. Als haar vriendinnen besluiten om vanavond maar is een paar flessen zware drank achter over te slaan dan wil zij absoluut niet achter blijven. Als vriendinnen van haar zouden pushen een navelpiercing te nemen, zou ze dat nog doen ook. AL is het alleen maar omdat 'iedereen' dat nou eenmaal leuk vind. Snap je een beetje waar ik heen wil. Ik denk zeker dat een hoop overgenomen word van zenders als TMF. Door zenders als dat word toch een beetje de toon gezet. Maar volgens mij kan je net zo hard de ouders de schuld geven. Want iemand die ook maar een beetje een sterke persoonlijkheid heeft kan zelf wel beslissen wat ie wel en niet meeneemt van die onzin op tv. sorry......het verhaal is wat groter uitgevallen dan in eerste instantie de bedoeling was ![]()
||
Citaat:
Het wordt rond half 7 uitgezonden op tv. Gasten van tien gaan een beetje... Nou ja, ik maak er niet eens meer woorden aan vuil!
|
Verwijderd
|
Zelf vind ik het best grappig om te zien, en dan bedoel ik ook grappig omdat ik me kapot lach om figuren die lopen te verkondigen dat het stoer is om zonder condoom met 5 wijven te sexen die ze nooit eerder gezien hebben, alleen maar omdat het vakantie is. Ik vind dat nou niet echt een teken van intelligentie (maar goed dat straalt Theo zelf ook niet echt uit
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() die gast is zo irritant he ! ik hoop dat ie iemand tegenkomt die hem eff in de zeik zet ![]()
||
Citaat:
![]() gehehe geinige foto maar die gekke theo zou ik er toch echt uitknippen ![]()
Laatst gewijzigd op 21-07-2003 om 17:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zo kun je het ook bekijken natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ik wacht vol spanning op het moment dat de Vlaamse TMF, die ook per dag dieper zinkt, dit soort programma's gaat tonen. Gelukkig hebben we Frank Molnaar met going fout (wow, goede woordspeling
![]() Trouwens, ketnet, gesteund door de overheid doet ook vrolijk mee met het klein grut mondiger, lees: brutaler te maken met programma's als Spring ("Ge kunt mijn kloten kussen" "Gaat weg moeder, ge weet toch niks van chatten. Ah Darkboy is online") Alleen Vlaamse tv-makers kunnen weer zoiets verzinnen om kinderen aan te trekken, in plaats van echt een leuke jeugdserie komt er een stel degoutante zeikpubers met doelgroep 7-12 op de buis.
||
Citaat:
Aarrgg wat ergerde ik mij aan die verwende rijkeluis zoontjes op die boot zeg ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ja ach, het merendeel dat hier reageert is al 18 geweest en juist de breezahsletjes en bacoboys van 14/15 vinden het da bomb om een tmf-ID te hebben en zich dood te zuipen op terschelling. Da's gewoon de trend op dit moment en probeer ze maar 'ns op andere gedachten te brengen... Ook zij zullen zich wel schamen als ze straks twintig zijn, net zoals ik nu niet graag foto's zie van toen ik aan het hakkuh was in m'n aussie op m'n 14e.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
hoe te herkennen: de breezer-slet Martin II | 38 | 22-06-2006 20:51 | |
Seksualiteit |
Seksuele revolutie poll. 6663scarlet | 38 | 27-08-2005 13:48 | |
Lifestyle |
Trance cultuur Otis | 72 | 24-05-2005 22:47 | |
De Kantine |
Br33z4h-cultuur[De ontwikkeling van een internetgeneratie} DG | 23 | 20-08-2004 18:08 | |
De Kantine |
De BrEeZaH-cultuur, de ontwikkeling van een internetgeneratie. Verwijderd | 96 | 29-08-2002 11:32 | |
De Kantine |
Tmf-id Verwijderd | 54 | 13-08-2002 18:59 |